Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ken wel betere sites, PM me maar in geval van interesse.
Ik heb trouwens lekker met mijn p**mel gespeeld vandaag. Jij ook, of lukt dat niet meer met je doseringen en buffe fysiek?
Bewaar maar voor later want ik ben erdoor gegaan.
Vandaag in de gym was een of andere speknek, die ik vaker zie, triceps pushdowns aan het doen op een ontzettend krampachtige manier met de hele weight stack. Het sloeg echt nergens op en zag er uit alsof ie een schouderblessure wilde oplopen.
Dus ik zei op een nette manier dat het wat effectiever zou zijn als hij iets minder gewicht zou pakken en de oefening wat strikter zou uitvoeren. Absoluut niet betweterig of negatief bedoeld. Halverwege mijn zin viel hij mij in de rede: "Niet bemoeie! Niet bemoeie! Laatst mijn vriend, had problemen met jou!"
Hij was inderdaad een maandje terug met een kameraad van 'm, een Franse kerel, biceps curls aan het doen met een EZ-bar met @Schwarzeneggertje-gewichten, maar dan slingerend als een aap. Toen ik er wat van wilde zeggen, begon die Franse gast (in het Engels gelukkig) dat hij al 10 jaar zo trainde en daarom zo vet sterk was. Hij begon over z'n bicepsomtrek, maar zei niets over z'n vetpercentage van 40%.
Zulke kansloze gasten heb ik echt nog nooit meegemaakt. Toen ik vandaag die gast netjes aansprak stond iedereen verbaasd te kijken naar zijn reactie. Ik zei toen ook: "Sorry hoor, ik bedoelde het goed. Nu loop je kans op om jezelf te blesseren, maar als je niet open staat voor feedback.... ". Hij weer: "Niet bemoei, niet bemoei!".![]()
syntaxis moet ik ff googelen@Bert Volgens mij vond jij het ook niet leuk toen ik jou een keer advies probeerde te geven (niet over spelling, grammatica of syntaxis).
Amai skatje

De Amerikanen zijn in ieder geval al gek op de Nederlander. Wesleys imposante verschijning prijkte al in diverse Amerikaanse tijdschriften. „Schwarzenegger staat voor het klassieke bodybuilden, hij is iedereens voorbeeld. Ik wil geen kopie zijn van Arnold, maar refereer aan de tijd van toen, met een eigen versie daarvan.”
In tegenstelling tot reguliere wedstrijden mogen deelnemers aan de Arnold Classic maximaal een bepaald aantal kilo wegen, afhankelijk van de lengte van de sporter. Daardoor is het voor de zogenoemde ’massamonsters’, die hun spieren niet zelden hebben te danken aan anabolen en andere stimulerende middelen, niet interessant om mee te doen.
Wesley speelt de natty kaart
Mijn missie werd om op een verantwoorde en gezonde manier te laten zien hoe mooi bodybuilding kan zijn.”
It's all about the money, hij heeft zijn eigen merk en dat kan hij op deze manier mooi blijven uitbouwen. Hypocriet of niet, als hij er wel voor zou uitkomen is dat bij voorbaat al gedoemd om te falen.
Je kan het er ook niet over hebben en in de doofpot stoppen. I.p.v. natty claimen terwijl je dat zeker niet bent
Nee dat gaat niet; zwijgen is toestemmen. Het taboe hieromtrent is gewoon nog te groot. Insiders weten het, 98% van de bevolking niet en in die laatste zit zijn doelgroep.
Ben ik het niet mee eens. En dat mag ofcourse het is maar een mening. Het verschil zit er in dat Wesley het aanhaalt. Waar het niet nodig is. Als iemand hem vraagt of die gebruikt en hij zegt nee begrijp ik dat ofcourse.
Nu valt die als het ware andere atleten aan. Omdat hun wel gebruiken en hij niet. Hij blijft liever “gezond”