Het is allemaal heel mooi uitgelegd, he. Gaan squatten vanaf het punten waar de gear zn pop verliest. Kan misschien (klemtoon) wel z'n nut hebben naar gear toe, maar op die manier ga je nooit een fatsoenlijke raw squat bouwen. En ik denk dat een approved raw squat toch een fundament is, ook voor een geared lifter.
Ja logisch dat dat voor geared lifters nut heeft en minder voor raw. Het is een lift die bedacht is voor geared lifters namelijk. Paused squats enzo zijn eerder bedacht voor raw omdat het meeste stress daar onderin de beweging voorkomt.
Het heeft zeker zijn nut, ik ben ermee sterk vooruit gegaan en als je het je goed herinnerd deed Loncke er ook geen slecht mee met die aanpak. Je hebt zelf zijn 402.5 kg squat gezien en hoe hij trainde toen.
Jajajaaaa, we weten allemaal dat jij een afkeer hebt gekregen van geared liften sinds nieuwjaar. En voor je weer begint te zagen, ik moet meer raw trainen en raw meer freesquatten op smallere stance en sterker worden op bench want zo ga ik u nooit inhalen en uw deadlifts evenaren en sheiko gaan trainen en bla bla bla........
Net getrained
Adductoren en abductoren
4*25 reps op elk been met mini band
mid stance sq (als recovery)
BB*20
40*10
60*10
Reverse hyper, voorkant 2 pinnen lager dan scharnierpunt (face down)
50*15
80*15
100*15*4 poooooomp in middenrug als gek.
Ham curls
Blue*25*2
abs
GHR crunches +10kg
20 reps*2
Suitcase DL (net onder knie starten)
60*10*4 per kant
---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 22:14 ----------
Duidelijk, maar een box is niks voor mij.

Ik ben meer van de simpele barbell en niet teveel poespas zoals bands/chains/foam/suits/etc.
Dat is waar je eigen interesse ligt. En hoe je de trainingen aanpakt. Omdat je bij WSB op heel specifieke manieren je czs belast ga je juist zeer veel variaties moeten gebruiken (wat Oost-Europese, chinese en Iranese oly lifters ook doen) omdat anders je czs uitbrandt.
Ik vind altijd hetzelfde op de grote 3 doen onnoemelijk saai en ellendig dus WSB is iets wat zeer leuk is qua programmering voor mij. Aangezien ik voor m'n eigen plezier en prestatie train en vooruitgang boek en ik er dan ook tevreden over. Als Ik WSB niet had kunnen laten werken dit jaar was ik overtuigd overgestapt naar wat anders.