Hervee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 231
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Don't even try to think for me, I have my own brain."
Bedoel je niet: don't even try to give me useful suggestions, I'm to stubborn to listen anyway?![]()

Je hebt misschien je eigen brein, maar het gebruiken is blijkbaar een heel andere zaak...
Mooie diepte op die dyna's in het begin (mag ook een keer gezegd worden als het zo is). Kijk alleen even bij die box squats als je net gaat "zitten" zie je je knieen een beetje naar binnen gaan. Het is maar minimaal, maar kan er wel op duiden dat je spanning verliest onderin.
Je hebt misschien je eigen brein, maar het gebruiken is blijkbaar een heel andere zaak...
ik kan ook 30kg gainen op een jaar als ik mijn box verhoog, daar is niets moeilijk aan hoor...

Let erwel op dat je je squats niet te funky maakt op de box. Je rolt echt met je heupen/bekken op de box en dat ziet er niet zo gezond uit in combinatie met je knieën die wat naar binnen gaan. Denk dat als je spanning zou houden op de box, dat je raw ook veel sterker wordt bottom up. Nevertheless harde squats, dat doe ik je niet na !

Jep zie je wel, dit heb ik al eerder aangegeven.Ik ben er zeker van dat het dit is op de box: Stay Tight. Don't relax your muscles, it can cause back injuries. Keep all your muscles tight on the box.
Spanning verliezen zorgt juist voor dat rollen en onderrug problemen. Bij een paused squat hou je toch ook juist spanning?
Ik kijk hier puur vanuit mijn beroep naar.Noted for next cycle dan maar. Niet elke PL'er heeft dezelfde aanpak op box squats.