Fitness Seller

West Side, Monolifts, Paleo & Multi ply. Welcome to the darker side of life!

"Don't even try to think for me, I have my own brain."

Bedoel je niet: don't even try to give me useful suggestions, I'm to stubborn to listen anyway? :D

• Topic Starter Topic Starter
"Don't even try to think for me, I have my own brain."

Bedoel je niet: don't even try to give me useful suggestions, I'm to stubborn to listen anyway? :D

Nope, ik denk zelf over hoe ik iets moet doen en wat ik moet doen om mijn doelen te behalen. Daar heb ik geen "hulp" voor nodig. Als ik tegen een muur aan zit, dan zoek ik daar zelf wel een weg rond of door.

Muren moet je altijd door, dat is pas hardcore. :P

Je hebt misschien je eigen brein, maar het gebruiken is blijkbaar een heel andere zaak...

ME UB week 2

Mid grip bench
100*2*6 VPR . K mikte op 7 sets Prip, maar de 6de was wat funky en grindy dus maar daarmee gelaten.

Chaos pinky grip bench
60*12*4
nastier

Chest supported row
70*10
80*10
90*8
80*10

Meadow rows
65*6
75*6
80*6*2

MP
50*7*4

Band pushdown
MM*15*5

Shrugs
140*10*4

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 23:43 ----------

Je hebt misschien je eigen brein, maar het gebruiken is blijkbaar een heel andere zaak...

explain......

Laatst bewerkt:

Mooie diepte op die dyna's in het begin (mag ook een keer gezegd worden als het zo is ;)). Kijk alleen even bij die box squats als je net gaat "zitten" zie je je knieen een beetje naar binnen gaan. Het is maar minimaal, maar kan er wel op duiden dat je spanning verliest onderin.

Mooie diepte op die dyna's in het begin (mag ook een keer gezegd worden als het zo is ;)). Kijk alleen even bij die box squats als je net gaat "zitten" zie je je knieen een beetje naar binnen gaan. Het is maar minimaal, maar kan er wel op duiden dat je spanning verliest onderin.

Voor mij is het altijd de bedoeling om spanning op de heupen los te laten bij een box squat, om zo uit een dood punt het gewicht te moeten reversen. Anders kan k even goed paused squats doen.
K zie wat je bedoelt met het naar binnen gaan, volgende keer beter mn knieen in dezelfde lijn houden.

ik kan ook 30kg gainen op een jaar als ik mijn box verhoog, daar is niets moeilijk aan hoor...

Let erwel op dat je je squats niet te funky maakt op de box. Je rolt echt met je heupen/bekken op de box en dat ziet er niet zo gezond uit in combinatie met je knieën die wat naar binnen gaan. Denk dat als je spanning zou houden op de box, dat je raw ook veel sterker wordt bottom up. Nevertheless harde squats, dat doe ik je niet na !

Let erwel op dat je je squats niet te funky maakt op de box. Je rolt echt met je heupen/bekken op de box en dat ziet er niet zo gezond uit in combinatie met je knieën die wat naar binnen gaan. Denk dat als je spanning zou houden op de box, dat je raw ook veel sterker wordt bottom up. Nevertheless harde squats, dat doe ik je niet na !

:roflol:

Dat rollen zie ik toch niet dadelijk.

@ Gerre ik heb het over freesquat, niet over boxsquat, you moron. Waar je in september 2012 en in mei/juni 2013 van gezegd hebt dat ze op diepte zijn.

Nu even genoeg met die lame bullshit mannen. Op 2 cycles na de meet al mijn squats en squat routine afbreken waar er eerst een jaar lang niets over geklaagd is, is belachelijk.

Dat rollen zie ik ook Rusty en heb ik ook al eens eerder gezegd.

---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 10:22 ----------

Ik ben er zeker van dat het dit is op de box: Stay Tight. Don't relax your muscles, it can cause back injuries. Keep all your muscles tight on the box.
Spanning verliezen zorgt juist voor dat rollen en onderrug problemen. Bij een paused squat hou je toch ook juist spanning?
Jep zie je wel, dit heb ik al eerder aangegeven.

Noted for next cycle dan maar. Niet elke PL'er heeft dezelfde aanpak op box squats.

Ik kijk hier puur vanuit mijn beroep naar. ;)

K weet wat je bedoelt hoor. Maar over dat onderwerp zijn veelal 2 meningen, 1 is strak blijven en de ander is ontspannen.
Nu ik geen meetprep plannen etc meer heb en toch aan het testen ben met andere stance enzo kan ik evengoed de box squat ook een andersom testen.

Gisteren DE LB Week 2
Reverse band speed squat mid stance 20kg deload
110*2*8
belt
130*2
140*2

KB swings in tussen squats door
30*10*6

Speed pulls conv + 40kg chains
110*2*8

Fsq
70*7*3

Fsq holds 10 sec
145*4

Landmines
20 reps per kant

green band crunches
20*2

side crunches op GHR
10*2 per kant

Was behoorlijk flauw en futloos vandaag, gisteren ook zeer weinig maar gegeten. (2 meals)
Nu het zwembad in bij vrienden

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven