- Waardering
- 761
En een IPF RAW Squat?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. Mono lift en wide stance GPC squat.Waarom niet zonder bands? Lijkt me geen kwaad te kunnen![]()
not at all. Mono lift en wide stance GPC squat.
Op het einde van de cycle op circa max zien we wat er raw mid stance tegen blue bands uitkomt.
Maar dan weet je toch nog altijd niet wat je echte squat is?
Je kan er alleen maar naar raden dan?
Geen interesse in regular squat?
Je kunt toch na de circa max en me training doen met raw squats? En circa max is om ergens naar toe te pieken.
Yeah, maar eens terug oktober en ik op een werkritme zit en Gerre ook terug op normaal schema zit kunnen we terug samen vast cycles draaien. En Dan kan k ook beter met U afspreken voor trainingen.
Rusty shmusty. Waarom doe je zo vaak een slingshot/catapult aan? Als ik me herinner van vroeger failde je meestal onderin, dus zou het dan niet slimmer zijn om meer onderin te gaan werken zoals paused bench etc ipv de effort onderin weg te nemen?

Hangt af van wat je mist in je bench. K doe ze nu paused met soft touch op chest om beter spanning te houden onderin. En k ben meer op stabiliteit aan het focussen dmv chaos en chains die maar half deloaden en dus de BB minder stabiel maken.
Als ik mn dyna zwaarder doe of weg laat en zwaardere setjes doe verstoort dat de max dag. K heb t al geprobeerd in maart en april met zwaardere dyna en dat werkt de maxen tegen vind k.
Ballistic (free fall) speed vind k maar niets, ****ed met deltd en ellebogen. Kreegt gij daar ook geen last van u gewrichten van toen we dat deden?