Fitness Seller

West Side, Monolifts, Paleo & Multi ply. Welcome to the darker side of life!

• Topic Starter Topic Starter
ME LB Week2.

Conv DL 8cm blokken + 40kg chains (effectief gewicht op lockout)
60*5
100*5
120*5
belt
140*3
160*1
1 ply suit
170*1
190*1 dik PR

SSQ box squat wide
75*5
115*5
belt
145*3
155*2

DB lunges
23kg * 16 passen 2 runs

leg ext SS GHR
30*15 ss BW*16 x2

abs

Thanks, was ook de eerste keer dat ik wat uit mn suit kon halen op conventional.

UB Week 3

swiss bar floor press + 20kg chains (grip komt overeen met pinky grip op een gewone BB) zelf uithalen geen spotter.
opwarmen
70*8
70*7
70*6

comp grip bench
60*8*2

V grip pulldown
50*20
60*18

doubled mini pushdowns
10*10 kort na elkaar

Pendlay rows strict
60*20 *2

1 arm front delt swings
20*12 *2
SS
Rear delt band ext
Mini band 20 reps en 20 sec static hold *3

shrugs
130*10*3 wat lichter gedaan als vorige week en langer de negatieve fase gehouden.

Relaxe training alleen, overal pomp dat het pijn doet. NICE

Damn, 30 kg uit uw suit halen. Ik haal er voor zover ik weet geen zak uit :D

Meeste komt waarschijnlijk door extra motivatie door die sexy kerel op de achtergrond.

You sexy mother****er, No homo.

Gisteren
no carbs
15 min fietsen op de rollen aan een goed tempo
10 min roeien relax tempo

Vandaag compleet futloos en mottig. No carb gisteren was duidelijk geen goed plan.

DE LB week 3
Speed squat losse briefs + average bands (+30kg onder & +65kg boven)
130*2*5 vorige week was 115kg stond fout in mn log op 125kg
150*1
170*1 PR voelde belachelijk zwaar aan
suit erbij
180*1 PR voelde goed, uit veiligheid maar gestopt, had geen spotter alleen Gerre om de lift open te doen. 210 onder en 245 bovenin op n k*tdag, op n betere dag kon er nog wel 10 kg bij. Volgende weken terug business as usual ivm met weekplanning. Terug full time in leuven dan.
Blijkt ook dat ik bij gerre mijn handen 5cm wijder moet zetten per kant dan bij mn thuis omdat zijn lift nogal breed is. Niet zo easy om mn bovenrug strak te houden dus.

Speed pulls losse briefs sumo + wild minis
140*1*8

SLDL
60 * 12 *2

Abs 100 reps

Sterke squat, bro. Ik zou enkel niet telkens gaan grijpen naar een suit of een hogere box telkens als het moeilijker wordt.

De bedoeling is om deze en de komende 2 cycles te wennen aan full gear. Het is geleden van begin september dat ik nog suit en briefs heb aan gehad, dus hoog tijd om er wel mee te werken!!!

Yess indeed, gewoon squat prep voor mezelf. Volgende cycle strakke briefs freesquat met chans. Cycle daarop full gear reverse band.

Vandaag

Speed bench + 30kg chains
60*3 *9 (3 sets op 3 grepen)
80*3 comp grip

Flat DB press
22.5*25
22.5*20
22.5*18

DB flys SS wide pulldowns
30pds *15 SS 70*15 x2

Standing cable row SS lying DB ext
50*15 SS 40pds *15 x2

Dips SS side raises
BW*12 SS 35pds * 15 x2

15 reps zijn de nieuwe 12 :p

Morgen in de namiddag nog wat cardio en dan zaterdag FIBO. Uitkijken voor Kai Greene, ik neem alvast een grapefruit mee als cadeau :D.

Dus binnen 6 weken een reverse band squat van 300 kg at least?

Haha een beetje realistisch blijven :D.
In september deed ik 225 reversed (-25à 30). Als ik nu op 260-270 uitkom ben ik zeer tevreden op het einde van de meetprep. Dan een weekje deload en we zullen wel zien wat er uitkomt.

En btw op de fibo heb ik even een PR gezet op DL. We mochten BB's testen op de stand van Eleiko. Er lag een 28mm olymic trainings halter opgeladen tot 180kg klaar. Heb maar even in jeans en all stars een double ermee getrokken conventional, na warm up, no nothing. Ging best easy :p.

kreeg willem een boner van zo'n eleiko?

Ha ha ik ben er ook geweest. Ze zouden me bellen voor de prijzen. Misschien is het goedkoper als we er meer dan 1 bestellen :D

Je lijkt bij die box squats trouwens steeds over je bekken te rollen, hiermee laat je zien dat de spanning op de box weg is. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling en zorgt voor blessures op de lange termijn, just saying.

Je lijkt bij die box squats trouwens steeds over je bekken te rollen, hiermee laat je zien dat de spanning op de box weg is. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling en zorgt voor blessures op de lange termijn, just saying.

Veel lifters verkiezen om op die manier op de box te zitten, dan wordt het moeilijker om terug omhoog te komen zoals bij paused squats. Die spanning verliezen op hams en glutes is ongeveer de bedoeling bij box squats. Mijn rug blijft wel arched.
Zal volgende keer eens proberen zonder te "rollen" op mn bekken.

Vandaag ME LB Week 3

SSQ suspended GM (105cm van grond) + chains (+15kg onder & + 40kg boven)
65*8
85*8
105*5
belt
125*3
135*1 PR op deze diepte

4cm block snatch grip DL
60*5
80*5
100*5 *5 Lekker licht pompen

Mid stance freesquat in chains
55*5
75*5
95*3 *3 vooral focussen op spanning houden onderin.

GHR
op 1 na hoogste setting
MM erbij 8 reps en dan nog 4 reps er zonder. 2 sets
naar de hoogste setting
12 reps met BW

abs en stretchen. Chille training.

Terug
Naar boven