MuscleMeat

West Side, Monolifts, Paleo & Multi ply. Welcome to the darker side of life!

Please. Ik eet zovaak 6 uur lang niet. Niks mis mee hoor. Verzorg u maar ! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dat is het enige wat ik anders heb gedaan deze week. T zou me ook verbazen als t daardoor komt. Maar voor de rest kan k niets bedenken wat de oorzaak zou kunnen zijn.

Eet,slaap en train even zoals je ervoor deed en kijk dan of het nog langer aanhoudt. Als het blijft terugkomen, best even langs de dokter gaan. Bloeddruk issues is niet niks.

Alternatief: quit bitchin', start liftin' :p

Kan ook niet altijd een niet-aanwijsbare reden zijn dat je je even fysiek niet in orde voelt. Lijkt me sterk dat het door het skippen van een maaltijd komt. Zijn genoeg studies (en mensen) die aantonen dat bloeddruk niet daalt of bloedsuiker geweldig varieert door skippen van maaltijden (= vasten). De het zelf de hele tijd. :D

2,5u aan brute training, nice.

Eet,slaap en train even zoals je ervoor deed en kijk dan of het nog langer aanhoudt. Als het blijft terugkomen, best even langs de dokter gaan. Bloeddruk issues is niet niks.

Alternatief: quit bitchin', start liftin' :p

Kan ook niet altijd een niet-aanwijsbare reden zijn dat je je even fysiek niet in orde voelt. Lijkt me sterk dat het door het skippen van een maaltijd komt. Zijn genoeg studies (en mensen) die aantonen dat bloeddruk niet daalt of bloedsuiker geweldig varieert door skippen van maaltijden (= vasten). De het zelf de hele tijd. :D

K zou t ook raar vinden dat dat de oorzaak ik maar vandaag heb k stipt om de 3u gegeten en meer water gedronken en k voel me toch al beter. Ma soit, beter eten meer water en beter slapen zal me wel deugd doen de komende weken.

2,5u aan brute training, nice.

Thanks, normaal duurt ME wel 2uurtjes maar dan komen er wel wat meer sets, assistance en abs aan te pas.
Moest k wat beter in vorm zijn denk ik de 175 gehaald te hebben, dat zou pas echt bruut zijn vind ik :p.

ME UB Week 2

comp grip bench
60*10
80*8
100*3 *5 VPR elke set ging beter als de vorige

Pinky grip bench feet up
80*10*2

Yates Row
100*8*3

rear delt met KB SS BB Shrugs
30*8*2 SS 60* 20 *2

Calbe row triangle grip
40*15
60*12
70*12*2

lying chain ext 1 handed
25kg *15*2 per hand back to back

overhead band
Blue *12 *2

10 min fietsen pre en post workout

Bench is pretty decent! Wat denk je nu RAW te kunnen maxen? Tegen de 120?

Bench blijft vlot gaan idd ookal focus ik me er minder op en meer op DL. In november deed ik 3x110 op dezelfde grip en dat was max 3 reps om het zo te zeggen. Nu gingen ze veel vlotter en voelde ze veel lichter aan.

120 zou kunnen, ik ben er nog niet uit wat mn sterkste grip is middelvinger op ringen of comp grip.

Is goed. Ik stel voor bij marnix? Daar is meer plaats, zeker als geertjan ook meekomt en we met 5 zijn. Note: zondagen zijn moeilijk voor mij
Bij marnix is inderdaad meer plaats en zondagen lukken voor mij totaal niet.

Lijkt mij ook nog eens leuk. Als we met veel man zijn, is Marnix z'n place inderdaad de meest geschikte, denk ik.
eensch.

volgende week zaterdag? Max Deadlift party!!! Deze zaterdag gaat ook, maar dan kan Willem niet dacht ik.
Laat maar weten als er iets is afgesproken, zaterdagen kan ik altijd wel vrij maken ;)

---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 14:21 ----------

Ik ga nog sporadisch naar de les, maar ben er wel af en toe voor groepswerken van bedrijfsproject of kwantitatieve methode. grts
Waarom zoveel skippen?

---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 14:23 ----------

Zeer ****ed omstandigheden om te trainen vandaag. De laatste 3 dagen had k al wat hoofdpijn en was ik zeer wazig en futloos. Deze morgen was ik compleet wazig en had ik een constante ruizende koppijn. Blijkt dat mijn bloeddruk 12/5 is wat normaal tussen 13/7 en 12/8 moet zijn en ook is.

verder gezever...
Dude dit is dagelijkse kost voor mij...
stop complaining about every little thing ;)

Low bloodpressure of koppijn?

Bloodpain and low head pressure. Bij gert is alles messed up :D

DE LB Week 2

Speed squat tight briefs + 45 kg chains
140*2*7
160*2
170*2
Chains hakken er zwaar in.

Speed pull
conv 120*2*5
sumo 120*2*5

Paused squat
80*3*3

KB swings
30*20*3 in super set met band crunched op 25 reps

abs
Nog 80 reps op leg raises en woodchops met bands

Legs zijn wasted!

10min fietsen pre en 10min post workout

Laatst bewerkt:
Zijn de speedpulls ook in briefs?

Zoals ik al eerder zei zou ik bij je assistance squats toch net iets zwaarder gaan, want dit gaat je niks opleveren.

Pulls zijn raw anders stond er briefs bij.
Na die squats en pulls waren mn legs al gaar.
Zondag na DL zwaardere box squats.

Je gaf eerder aan dat je nog geen feel had bij free squats met smallere stance. Ik zou dan hier zwaarder op gaan en de boxsquats lichter doen. Mix things up a little.

Kom op, Rusty. Zelfs mijn Paused Squats waren zwaarder vandaag! :D

We verschillen nogal van trainingsmethode, maar ik denk ook dat je wel wat te gainen hebt met je RAW kracht op Squats wat omhoog te krijgen. Ik zie je wel bijna wekelijks RAW, full ROM benches (en ook deadlift) doen, maar zwaardere RAW squats komen erg weinig voor. Denk wel dat dat je eventueel wat kan helpen.

Je gaf eerder aan dat je nog geen feel had bij free squats met smallere stance. Ik zou dan hier zwaarder op gaan en de boxsquats lichter doen. Mix things up a little.

What are you nagging about :) ?
Was deze keer gewone squat stance, anders stond er mid stance. Mid stance is nu niet zo important omdat op meet ik niet mid stance squat. Als ik op mn gewone stance sta heb k geen problemen met feeling.
In briefs heb k ook geen probleem om diepte te voelen en om uit de hole te komen. Gewicht op mn rug gewoon worden was gisteren mn ergste pain, alles voelde loodzwaar aan op mn rug. Dus wat heavy tripples raw op high box zaterdag als secondary lift, glutes en legs beefen.

Simpel toch, na die hoop volume , die ik nu op een hoop hoger BB% doe voor prep, op Dyna wat easy assist erbij. En na max LB, wat een hoop minder vermoeiend is om dat er minder volume in omgaat, zwaardere assists. Remember het is meetprep, niet off season.

@ Willem, I know. Na die squats en die pulls had ook niet echt meer het fut om nog 100-120 kg erop te steken. En nu gaat het er niet meer om om nog links en rechts te gainene op squat maar om alles wat ik sinds eind september op off season style heb gegained om te zetten naar Free squat in gear.
In december, januari en half februari heb ik ook hoofdzakelijk raw gesquat. En voor ik de meet prep begon heb ik ook nog een cycle raw gedaan op dyna. Dus zo weinig raw heb ik zeker niet gedaan de laatste 6 maanden.

Laatst bewerkt:
Ik nag niet. Ik bedoel gewoon hetzelfde als willem.

alright, om uwe adelheid een plezier te doen zal k na de DL zaterdag zwaardere paused squats doen. Maakt gij dan es een paar uur vrij om ng es in groep te trainen :p.

Terug
Naar boven