Hervee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 231
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Eet,slaap en train even zoals je ervoor deed en kijk dan of het nog langer aanhoudt. Als het blijft terugkomen, best even langs de dokter gaan. Bloeddruk issues is niet niks.
Alternatief: quit bitchin', start liftin'![]()
Kan ook niet altijd een niet-aanwijsbare reden zijn dat je je even fysiek niet in orde voelt. Lijkt me sterk dat het door het skippen van een maaltijd komt. Zijn genoeg studies (en mensen) die aantonen dat bloeddruk niet daalt of bloedsuiker geweldig varieert door skippen van maaltijden (= vasten). De het zelf de hele tijd.![]()
.Bij marnix is inderdaad meer plaats en zondagen lukken voor mij totaal niet.Is goed. Ik stel voor bij marnix? Daar is meer plaats, zeker als geertjan ook meekomt en we met 5 zijn. Note: zondagen zijn moeilijk voor mij
eensch.Lijkt mij ook nog eens leuk. Als we met veel man zijn, is Marnix z'n place inderdaad de meest geschikte, denk ik.
Laat maar weten als er iets is afgesproken, zaterdagen kan ik altijd wel vrij makenvolgende week zaterdag? Max Deadlift party!!! Deze zaterdag gaat ook, maar dan kan Willem niet dacht ik.

Waarom zoveel skippen?Ik ga nog sporadisch naar de les, maar ben er wel af en toe voor groepswerken van bedrijfsproject of kwantitatieve methode. grts
Dude dit is dagelijkse kost voor mij...Zeer ****ed omstandigheden om te trainen vandaag. De laatste 3 dagen had k al wat hoofdpijn en was ik zeer wazig en futloos. Deze morgen was ik compleet wazig en had ik een constante ruizende koppijn. Blijkt dat mijn bloeddruk 12/5 is wat normaal tussen 13/7 en 12/8 moet zijn en ook is.
verder gezever...

Je gaf eerder aan dat je nog geen feel had bij free squats met smallere stance. Ik zou dan hier zwaarder op gaan en de boxsquats lichter doen. Mix things up a little.
?