- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vinde je het ook logisch dat het spiegelbeeld een inverse over Z-as is?Dit is toch allemaal heel logisch of ligt het aan mij?
Hoe bedoel je? Dat de rechterarm van je spiegelbeeld eigenlijk je linker arm is?Vinde je het ook logisch dat het spiegelbeeld een inverse over Z-as is?
Dat er geen links rechts spiegeling is, vandaar dat onder gewoon onder blijft en boven bovenHoe bedoel je? Dat de rechterarm van je spiegelbeeld eigenlijk je linker arm is?
Voor jou blijkbaar niets, maar dan snap ik deze post van jou niet.Ja maar wat is er nou precies moeilijk te begrijpen hier?
Hoe bedoel je? Dat de rechterarm van je spiegelbeeld eigenlijk je linker arm is?
Maar waarom stel je dan de vraag over rechte/linker arm?Ja ik kan er ook niks aan doen dat ik geboren ben als superieure pvv stemmende heterosexuele blanke man.

Omdat ik niet zeker wist wat jij bedoelde.Maar waarom stel je dan de vraag over rechte/linker arm?![]()
Dan snap je niet wat hij bedoelt.
Gaat om de verhouding van zijn spiegelbeeld t.o.v. de spiegel.
De fractie van de spiegel die jijzelf beslaat is gelijk op elke afstand die je hebt tov de spiegel.Daarin wordt z'n spiegelbeeld ook kleiner alleen dan moet hij de camera laten waar die was want nu wordt in het perspectief van de camera de spiegel net zo klein als het spiegelbeeld.
Alleen in een perspectief dat mee verhuist. Een stilstaand perspectief ziet de grootte van je spiegelbeeld veranderen tov de spiegel.De fractie van de spiegel die jijzelf beslaat is gelijk op elke afstand die je hebt tov de spiegel.
Het ging er toch over dat jij jezelf zo ziet.Alleen in een perspectief dat mee verhuist. Een stilstaand perspectief ziet de grootte van je spiegelbeeld veranderen tov de spiegel.