AndroidHealthClinic

When a viking goes berserk......

Updatejedinges:

Ik heb gisteren en vandaag weer voorzichtig getrained op 50-60%. Gisteren UB en vandaag LB. Op zich ging het el redelijk maar ik heb nog wat weinig energie omdat ik pas gisteren weer een beetje normaal ben gaan eten.
Het dieptepunt in BW was op zondag met 119kg maar het was vandaag gelukkig alweer op 122kg. Hopelijk ben ik eind deze week weer 100% operationeel.
Het maxen voor mijn 1RM's stel ik natuurlijk wel een klein beetje uit maar daar is ook ruimte voor omdat ik inmiddels ook te horen heb gekregen dat de benchwedstrijd waar ik de 28e aan mee zou doen ook al niet doorgaat.
Wtf is dat met de wedstrijden waar ik me voor inschrijf?

Ik denk dat de organisatoren doodsbang voor je zijn jacco.

Updatejedinges:

Ik heb gisteren en vandaag weer voorzichtig getrained op 50-60%. Gisteren UB en vandaag LB. Op zich ging het el redelijk maar ik heb nog wat weinig energie omdat ik pas gisteren weer een beetje normaal ben gaan eten.
Het dieptepunt in BW was op zondag met 119kg maar het was vandaag gelukkig alweer op 122kg. Hopelijk ben ik eind deze week weer 100% operationeel.
Het maxen voor mijn 1RM's stel ik natuurlijk wel een klein beetje uit maar daar is ook ruimte voor omdat ik inmiddels ook te horen heb gekregen dat de benchwedstrijd waar ik de 28e aan mee zou doen ook al niet doorgaat.
Wtf is dat met de wedstrijden waar ik me voor inschrijf?

Jammer zeg!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.848
Vanavond op 80% kunnen trainen en het voelde weer goed aan. Volgende week weer voluit trainen!

BW is weer 125 en stijgt rustig verder.

succes bro;)

• #2.850
Ik heb nog steeds niet zoveel tijd dus ik ga niet elke dag loggen maar ik zal wel proberen om af en toe een training te posten.

Squat (medium, beneden parallel):
1 x 10 x 80
1 x 8 x 110
1 x 8 x 130
1 x 8 x 150
1 x 8 x 170
1 x 20 x 120

Frontsquat (medium, beneden parallel):
1 x 15 x 80
1 x 15 x 100
1 x 10 x 110
1 x 10 x 120

Standing legcurl:
1 x 10 x 25
1 x 10 x 30
1 x 10 x 35

Standing calfraise:
8 x 20 x 200

Ging wel lekker.

Edit: ik was de 20 repper vergeten.

Kom je zaterdag truckpullen?

Heb je er zin in om in stjob te gaan strijden tegen onze ratvriend op st.job:D
Hoopte op wat filmpjes vanavond maar zullen zeker niet gaan komen.
Sprookjesboek van dumba is gesloten volgens mij.

Jij in ieder geval heel veel succes gewenst sportieveling!

Sportieve groet,
XL

• #2.855
Vorige week was het idd ook, maar deze week weer.:D

Dan ben ik er zeker bij.

Heb je er zin in om in stjob te gaan strijden tegen onze ratvriend op st.job:D
Hoopte op wat filmpjes vanavond maar zullen zeker niet gaan komen.
Sprookjesboek van dumba is gesloten volgens mij.

Jij in ieder geval heel veel succes gewenst sportieveling!

Sportieve groet,
XL

Bedankt, maar ik doe niet mee in st Job hoor. Mijn 1e SM-wedstrijd dit jaar is 30 mei (SM van Midden-Delfland) maar ik ga hem wel tegenkomen op de Highland games in Almere op 6 en 7 juni.

Je log laten sluiten is natuurlijk wel de ideale manier om dan geen filmpjes meer te hoeven plaatsen en dan ook geen moeilijke vragen te krijgen achteraf.
Het mooie is ook dat hij er pas echt helemaal klaar mee is als zijn vrouw vindt dat hij dat allemaal niet hoeft te pikken. Waarschijnlijk veegt ze ook zijn kont af na het poepen.

Aan de andere kant is hij een echte attention wh*re dus het zou me niet verbazen als hij volgende week weer een nieuw log opent, "the road to Almere". Immer gerade aus zou ik zo zeggen. ;)

Grtz.

jah die dumba...en hij nog wel zeggen dat ik me sokken wel op zou moeten eten omdat hij een 40kg dumbbell kickback zou filmen

Je kan beter zien dat je zeker meedoet 30 mei :D

• #2.860
Je kan beter zien dat je zeker meedoet 30 mei :D

Wees maar niet bang, ik ben erbij hoor wijffie! (Of ik moet plotseling een wervelscheefstand hebben :D)

Al moet ik daar eigenlijk geen grappen over maken met mijn blessureverleden van het laatste jaar. :(

Terug
Naar boven