AndroidHealthClinic

When a viking goes berserk......

Ja, weet Jan daar ondertussen al wat meer over dat jij weet?

Heb hem tijd geleden gebeld, maar toen stond de wedstrijd er pas net op en volgens mij heeft hij het altijd vrij druk.

ben benieuwd naar de exacte 1rm's! mister featherweight ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.803
Nee, helaas niet. Ik zag Jan een week of drie voor het laatst in de gym maar toen wist hij nog geen onderdelen en er staat ook nog steeds niks op RDP. Ga jij daar ook meedoen?

• #2.804
ben benieuwd naar de exacte 1rm's! mister featherweight ;)

Ik ook! De gewichten die ik genoemd heb heb ik in ieder geval allemaal al gelift en sommige heb ik al zwaarder gepakt maar daar doe ik verder nog geen uitspraken over.

En ik voel me nog steeds ecto met dat miezerige BW......

• #2.805
Netjes Beer, mooi BF!
Ben zeer benieuwd over drie weken waar je op uitkomt met je 1RM.

Jammer inderdaad, dan maar de focus op 30Mei:D

BF ben ik wel tevreden mee zo, zolang het maar niet verder omhoog gaat. Vasthouden op 12% is voor mij helaas niet te doen en het was ook erg nadelig voor mijn kracht.

De focus ligt op veel meer wedstrijden want 28 maart heb ik een bankdrukwedstrijd en 30 april begint ook het HG-seizoen (NK-serie) weer met een stuk of 10 games.

Crikey, je bent bezig geweest! :)

Goed, man! Zullen we in de aanloop naar de 30-ste nog eens een keertje samen gooien? Mijn voorbereiding op het seizoen begint komend weekend \:)/

Zijn dezelfde stats als die je hiervoor had....dus ik denk nu 220kg bench weer, 140kg log al en 280kg deadlift :P

Weet ik nog niet

• #2.811
Crikey, je bent bezig geweest! :)

Goed, man! Zullen we in de aanloop naar de 30-ste nog eens een keertje samen gooien? Mijn voorbereiding op het seizoen begint komend weekend \:)/

Tnx!

Lijkt me een goed plan om nog eens samen te gooien. Ik heb helaas alleen nog de zware 10kg hamer want alle anderen zijn gebroken...:o

Komend weekend heb ik op zaterdag een SM-training maar laat maar weten wanneer je wilt trainen dan maak ik gewoon wat tijd vrij.

Sterk. Vooral omdat je bw zo gedaalt is.

Tnx, alleen mijn conditie mag nog wel beter want daar verlies ik nog wel kracht op.

hmm die past mooi in men schema :) wat zijn de onderdelen?

Die zijn helaas nog niet bekend maar de wedstrijd wordt georganiseerd door Jan Haaring dus ik neem aan dat ze vrij snel op RDP zullen staan. Als het goed is wordt het een pittige B-wedstrijd.

Zijn dezelfde stats als die je hiervoor had....dus ik denk nu 220kg bench weer, 140kg log al en 280kg deadlift :P

Laten we het hopen.....:D

Hej Brother,
Welke games kom je nu zowiezo ?

Tnx!

Lijkt me een goed plan om nog eens samen te gooien. Ik heb helaas alleen nog de zware 10kg hamer want alle anderen zijn gebroken...:o

Komend weekend heb ik op zaterdag een SM-training maar laat maar weten wanneer je wilt trainen dan maak ik gewoon wat tijd vrij.

Hehehe, dan had ik beter een lichte hamer kunnen bestellen bij Tommy, want ik heb ook alleen een 10 kg :D
Kheb wel een brand spanking nieuwe WFD ook, da's nooit weg :)

Komende weekends eerst eens uitgebreid mijn materiaal verkrachten 's ochtend vroeg in een weiland ergens in de buurt. Maar eind van de maand/begin April lijkt me tof om weer eens samen te gaan smijten!

• #2.814
He, je bent er weer!

Gaat lekker meid, doe zo voort!!!

Tnx girlfriend! Ik log nog steeds niet hoor, zie het maar als een teaser.

Hej Brother,
Welke games kom je nu zowiezo ?

Ola! Ik stuur je wel even een mailtje.

Hehehe, dan had ik beter een lichte hamer kunnen bestellen bij Tommy, want ik heb ook alleen een 10 kg :D
Kheb wel een brand spanking nieuwe WFD ook, da's nooit weg :)

Komende weekends eerst eens uitgebreid mijn materiaal verkrachten 's ochtend vroeg in een weiland ergens in de buurt. Maar eind van de maand/begin April lijkt me tof om weer eens samen te gaan smijten!

Is goed, ik hoor het wel van je.

Netjes... heel netjes! RAW :thumbs:

• #2.816
Kleine update:

Ik pis nu al 2 dagen uit mijn reet en ik krijg geen hap eten door mijn keel dus ik leef op rijstwafels en thee in combinatie met Norrit.
Mijn BW is gewoon al 5kg gedaald tot een miezerige 122,5kg.....t*ring ik wist niet dat er zoveel vocht in een lichaam zat. :eek:
Er zit wel een voordeel aan want ik sta er wel lekker droog bij nu, haha.
Nadeel is dat ik de hele dag sterf van de honger en dat ik steeds een hele droge bek heb.
Beetje jammer dat dat zo vlak voor het wedstrijdseizoen gebeurt terwijl de voorbereidingen zo lekker gaan. Deze week dus even geen training meer.

Vervelend Jac, sterkte ermee!

Beterschap Jac!

Beterschap, dude :/

• #2.820
Dat is verrot, kijk je uit dat je niet uitdroogt?
Ik zou ook even rust nemen en proberen te herstellen.

Sterkte!

Vervelend Jac, sterkte ermee!

Tnx all!

Het is natuurlijk wel vervelend maar het gaat wel weer over. Het vervelendste is eigenlijk dat ik bijna niks binnen krijg waardoor ik ook constant misselijk ben van de honger.

Terug
Naar boven