- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
sta je niet gewoon verkeerd om dan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kleine update:
Ik pis nu al 2 dagen uit mijn reet en ik krijg geen hap eten door mijn keel dus ik leef op rijstwafels en thee in combinatie met Norrit.
Mijn BW is gewoon al 5kg gedaald tot een miezerige 122,5kg.....t*ring ik wist niet dat er zoveel vocht in een lichaam zat.
Er zit wel een voordeel aan want ik sta er wel lekker droog bij nu, haha.
Nadeel is dat ik de hele dag sterf van de honger en dat ik steeds een hele droge bek heb.
Beetje jammer dat dat zo vlak voor het wedstrijdseizoen gebeurt terwijl de voorbereidingen zo lekker gaan. Deze week dus even geen training meer.

Beterschap kerel! Zoiets komt altijd ongelegen, zeker als je net in de voorbereidingen voor wedstrijden zit...lichaamsverlies betekend vaak ook krachtverlies...hoop dat je snel weer de oude zult zijn!
)Haha Viking zit gewoon aan de laxeermiddelen ons anorexiapatientje![]()
eey dikkie dik,vanwaar zo geheimzinnig?zal je dit jaar es echt iets laten zien?![]()

Gister woog ik met kleren aan 120.9kg!!Een droevige dag.....BW is inmiddels gedaald naar een nieuw dieptepunt: 119,7 trieste kilootjes en te slap om een deuk in een pakje boter te slaan.
Who's the ecto now?? 
Vicking is ripped, dat is het verschil.Gister woog ik met kleren aan 120.9kg!!Who's the ecto now??
![]()
Gister woog ik met kleren aan 120.9kg!!Who's the ecto now??
![]()
Damn bro', word maar snel weer de oude, is wel genoeg geweest nu![]()
Klopt, en ik steek ook regelmatig mijn vinger in mijn strot om te kotsen na een smerige bulkmaaltijd. Een slanke taille uber alles!
Jij vindt het geheimzinnig dat ik uit mijn reet pis? Ik kan je wel een paar tips geven hoor want ik ben nu aan de 3e dag bezig dus je zou me wel een soort van expert kunnen noemen nu.![]()
ging meer over je statts!maar ben wel benieuwd naar je waterpoep methodes!

ging meer over je statts!maar ben wel benieuwd naar je waterpoep methodes!

Stel je gewoon een rippede bleekreet walvis voor die een lading bruine derrie uit zijn spuitgat laat exploderen![]()