Fitness Seller

When a viking goes berserk......

Op zich geen rare vraag hoor al begrijp ik het tweede deel van je vraag niet helemaal goed (over dat evenaren).
In principe doe ik die uphill walk omdat je daar mee vrij nauwkeurig je hartslag in het "doelgebied" houden door met de snelheid of de helling te spelen.

Hmm, eigenlijk verkeerde woordkeuze :P Ik bedoel of het moet aansluiten aan het voorgaande fietsen, omdat je daar ook een hellingprogramma gebruikt.

Damn, die 8x 1x170 gingen nog makkelijk, damn

• Topic Starter Topic Starter
Hmm, eigenlijk verkeerde woordkeuze :P Ik bedoel of het moet aansluiten aan het voorgaande fietsen, omdat je daar ook een hellingprogramma gebruikt.

Ooohh...op die manier. Nee, dat is geen bewuste keuze hoor. Ik probeer zoveel mogelijk te varieren met de cardio (verschillende snelheden, hellingen, intervallen etc.).

beestachtige bench weer Jac!

Netjes man. Zoveel singles en dan nog verzwaren. Houd je je nog aan een speciaal principe om op bench te trainen?

Beest dat je bent:D

Netjes man. Zoveel singles en dan nog verzwaren. Houd je je nog aan een speciaal principe om op bench te trainen?

Nee niet echt eigenlijk. Meestal ga ik 1x per week tot aan mijn max of dicht in de buurt. Nu had ik vorige week al op 2 dagen 200 gedrukt dus wilde ik vandaag eigenlijk stoppen na die singles maar helaas...de lokroep van het ijzer was sterker dan mij en heb ik toch nog verhoogd.

Tnx!

Schuim op bek, total sickness.. :D

Nee niet echt eigenlijk. Meestal ga ik 1x per week tot aan mijn max of dicht in de buurt. Nu had ik vorige week al op 2 dagen 200 gedrukt dus wilde ik vandaag eigenlijk stoppen na die singles maar helaas...de lokroep van het ijzer was sterker dan mij en heb ik toch nog verhoogd.

Tnx!

Ja die gewichten vragen erom om opgetilt te worden he. En ze voelen zich het best thuis aan een halter tussen hun broertjes en zusjes in :P

Training vanavond:

Cardio:
Uphill walk 10 minuten @ 5.0km/u, helling varierend van 4% tot 7%

Bentover row:
1 x 10 x 70
1 x 10 x 90
1 x 10 x 110
1 x 10 x 130
1 x 6 x 150
1 x 3 x 160
1 x 3 x 170
1 x 1 x 180

Cardio:
Fietsen random hill 6 minuten @ level 2, 80RPM
4 minuten @ level 4, 80RPM

Smallgrip pull ups:
5 x 5 x BW(140)

Front pulldown:
5 x 10 x 100

Cardio:
Carpush (tussen 1100 en 1200kg) 2 runs van 80m met 2 bochten (zwaarder)

Conditioneel een zware maar lekkere training.

Sterk man! Je bent echt goed bezig voor je conditie!

zal vast wel al gevraagd zijn, maar begin je geen BW te verliezen? of boeit dat je niet echt?

Ik ben blij dat ik morgen een rustdag heb want mijn benen zijn op dit moment echt helemaal gaar door alle cardiotraining. Morgen dus even niks en dan zaterdag weer knallen.

Terug
Naar boven