Vladi
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 123
Lees jij wel, of scroll je er snel overheen?wow 150kg PPMaar met een MP van 140kg zit er hopelijk nóg meer in zoals snoob ook zegt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lees jij wel, of scroll je er snel overheen?wow 150kg PPMaar met een MP van 140kg zit er hopelijk nóg meer in zoals snoob ook zegt.
wow 140kg PPMaar met een MP van 130kg zit er hopelijk nóg meer in zoals snoob ook zegt.
Training vanavond:
Even een werptraining gedaan om te testen hoe het met mijn onderarm is. Ik zou eigenlijk met de herengewichten gooien maar dat heb ik toch maar niet gedaan. Daarvoor in de plaats heb ik gewoon met de damesgewichten gegooid maar dan met meer kracht want dat is ook een goede manier om te testen.
Hamerslingeren (5kg):
10 worpen, afstand ca. 30,0m
Dit onderdeel mag geen probleem zijn de komende wedstrijd. Geen last gehad.
Weight for distance (6kg):
12 worpen, afstand ca. 20,0m
Deze wordt moeilijk want ik durf gewoon nog geen kracht te zetten. Misschien tijdens de wedstrijd 1 beurt proberen te gooien om in ieder geval een score neer te zetten en de schade te beperken.
Steenstoten (4kg):
15 worpen, afstand ca. 15m
Steen mag ook geen probleem zijn want dit kan ik gewoon voluit doen.
Weight for height (10kg, linkshandig):
12 worpen, hoogte weet ik niet omdat ik gewoon in de lucht gegooid heb.
Beetje vreemd om linkshandig te gooien maar op zich zat ik qua timing van het loslaten goed dus ik heb goede hoop dat ik hier een redelijke score op neer kan zetten.
De caber toss kan ik helaas niet inschatten op dit moment maar in het ergste geval laat ik dat onderdeel vallen. We zullen zaterdag wel zien.
Zal wel loslopen zaterdag....
Is het een sterk deelnemersveld of kun je, ook al ben je niet 100%, toch nog lekkere punten pakken?
En dat is toch met de 7,26 kg kogel?Helaas niet ver genoeg. Ik zit nu op +11m maar dat komt door een gebrek aan techniek.
En dat is toch met de 7,26 kg kogel?
Ja het meeste van de worp komt uit uw benen(snelheid+techniek)
Nice pushpress! Wel eens een DE dag overwogen? Ik merk zelf dat ik na een paar trainingen al veel explosiever lift.
Succes iig zaterdag!
140pp begint ook ergens op te lijken![]()

ziet er nice en hardcore uit maar is er geen foutje 2009 inplaats vn 2008?