AndroidHealthClinic

When a viking goes berserk......

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.843
wow 140kg PP :D Maar met een MP van 130kg zit er hopelijk nóg meer in zoals snoob ook zegt.

In principe wel maar dit was eigenlijk de eerste keer dat ik mijn legdrive kon benutten op de gewichten boven de 100kg. Daar ging het een tijd geleden steeds fout.

• #1.844
Training vanavond:

Even een werptraining gedaan om te testen hoe het met mijn onderarm is. Ik zou eigenlijk met de herengewichten gooien maar dat heb ik toch maar niet gedaan. Daarvoor in de plaats heb ik gewoon met de damesgewichten gegooid maar dan met meer kracht want dat is ook een goede manier om te testen.

Hamerslingeren (5kg):
10 worpen, afstand ca. 30,0m

Dit onderdeel mag geen probleem zijn de komende wedstrijd. Geen last gehad.

Weight for distance (6kg):
12 worpen, afstand ca. 20,0m

Deze wordt moeilijk want ik durf gewoon nog geen kracht te zetten. Misschien tijdens de wedstrijd 1 beurt proberen te gooien om in ieder geval een score neer te zetten en de schade te beperken.

Steenstoten (4kg):
15 worpen, afstand ca. 15m

Steen mag ook geen probleem zijn want dit kan ik gewoon voluit doen.

Weight for height (10kg, linkshandig):
12 worpen, hoogte weet ik niet omdat ik gewoon in de lucht gegooid heb.

Beetje vreemd om linkshandig te gooien maar op zich zat ik qua timing van het loslaten goed dus ik heb goede hoop dat ik hier een redelijke score op neer kan zetten.

De caber toss kan ik helaas niet inschatten op dit moment maar in het ergste geval laat ik dat onderdeel vallen. We zullen zaterdag wel zien.

Training vanavond:

Even een werptraining gedaan om te testen hoe het met mijn onderarm is. Ik zou eigenlijk met de herengewichten gooien maar dat heb ik toch maar niet gedaan. Daarvoor in de plaats heb ik gewoon met de damesgewichten gegooid maar dan met meer kracht want dat is ook een goede manier om te testen.

Hamerslingeren (5kg):
10 worpen, afstand ca. 30,0m

Dit onderdeel mag geen probleem zijn de komende wedstrijd. Geen last gehad.

Weight for distance (6kg):
12 worpen, afstand ca. 20,0m

Deze wordt moeilijk want ik durf gewoon nog geen kracht te zetten. Misschien tijdens de wedstrijd 1 beurt proberen te gooien om in ieder geval een score neer te zetten en de schade te beperken.

Steenstoten (4kg):
15 worpen, afstand ca. 15m

Steen mag ook geen probleem zijn want dit kan ik gewoon voluit doen.

Weight for height (10kg, linkshandig):
12 worpen, hoogte weet ik niet omdat ik gewoon in de lucht gegooid heb.

Beetje vreemd om linkshandig te gooien maar op zich zat ik qua timing van het loslaten goed dus ik heb goede hoop dat ik hier een redelijke score op neer kan zetten.

De caber toss kan ik helaas niet inschatten op dit moment maar in het ergste geval laat ik dat onderdeel vallen. We zullen zaterdag wel zien.

Hoe ver stoot jij met een kogel?

Zal wel loslopen zaterdag....

Is het een sterk deelnemersveld of kun je, ook al ben je niet 100%, toch nog lekkere punten pakken?

• #1.847
Hoe ver stoot jij met een kogel?

Helaas niet ver genoeg. Ik zit nu op +11m maar dat komt door een gebrek aan techniek.

Zal wel loslopen zaterdag....

Is het een sterk deelnemersveld of kun je, ook al ben je niet 100%, toch nog lekkere punten pakken?

Het deelnemersveld is wel redelijk sterk maar de meesten hebben niet genoeg wedstrijden meegedaan en hebben dus te weinig punten. Die zijn dus geen bedreiging. Er zijn er 2 waar ik qua punten bij in de buurt moet blijven want dan kan ik ze in de volgende 2 wedstrijden nog voorbij (als alles goed gaat).

Nice pushpress! Wel eens een DE dag overwogen? Ik merk zelf dat ik na een paar trainingen al veel explosiever lift.

• #1.851
Nice pushpress! Wel eens een DE dag overwogen? Ik merk zelf dat ik na een paar trainingen al veel explosiever lift.

Tnx! Ik weet dat ik DE dagen zou moeten doen maar elke keer komt het er niet van omdat ik er een hekel aan heb.
Ben ik zo oud en dan nog steeds eigenwijs (en wijsheid komt ook niet met de jaren), haha!

• #1.852
Vandaag gelukkig helemaal geen last van het gooien gisteren dus dat ziet er goed uit.
Vanavond ga ik niet trainen en morgen vertrek ik naar Belgie dus heb ik in ieder geval 2 volledige rustdagen.
Op zaterdag zal ik dan de B-wedstrijd gooien en de schade wat betreft mijn klassementspunten te beperken. Zoals ik het nu zie kan ik 3 onderdelen zonder problemen doen en daar mijn punten pakken en de andere 2 onderdelen is nog even afwachten. Ik ga zeker geen onnodige risico's nemen want dan kan ik de laatste 2 games van het seizoen wel vergeten.
Zondag zou ik dan met de A-klasse mee moeten gooien maar of dat doorgaat hangt natuurlijk af van hoe mijn arm het houd op de zaterdag.

Succes iig zaterdag!

140pp begint ook ergens op te lijken ;)

succes alvast Jac met de wedstrijden!

ziet er nice en hardcore uit maar is er geen foutje 2009 inplaats vn 2008?

Succes man, geef hem van jetje zaterdag.

Terug
Naar boven