MuscleMeat

Nieuws Whey Hydrolisate met 87,5% eiwit voor de prijs van Whey Isolate

Nog nooit een hydrolisaat gehad omdat het me simpelweg te duur was en ik er de meerprijs niet zo van inzag.
Misschien toch maar eens proberen, met n kg doe ik een maand dus dan valt de prijs ook nog wel mee.

• Topic Starter Topic Starter
Is het niet zo dat de opname snelheid ook afhankelijk is van de prut die al in je maag aanwezig is van een maaltijd?

Dat klopt, daarom is het ook lastig te bepalen hoe snel de opname in de praktijk is. Wel is bekend dan een hydrolisaat veel sneller wordt opgenomen omdat het al is voorverteerd door enzymen.

Stuur hem even een PM, denk dat hij dit topic nog niet gezien heeft.

Kwam er op neer dat hydrolisaat het allerbeste was. Enige nadeel was het hoge vetgehalte. Maar deze van XXL heeft dus ook geen hoog vetgehalte meer.

Stuur hem even een PM, denk dat hij dit topic nog niet gezien heeft.

Kwam er op neer dat hydrolisaat het allerbeste was. Enige nadeel was het hoge vetgehalte. Maar deze van XXL heeft dus ook geen hoog vetgehalte meer.

Er stond toen een heel stuk op DBB over hydrolisaat, eens kijken of ik dat terug kan vinden.

Probleem met hydrolisaat was altijd de bittere smaak, maar met verbeterde filtertechnieken is dat een stuk minder.

Komen er nog meer smaken van hydrolisaat?

Dat klinkt goed!

Ik hoop ook te bestellen. Moet eerst effe wat sparen. :o lang leve de rekeningen... :rolleyes:

Yep. De ISO 100.... ooit eens in een aanbieding van zo een kleine pot voor 20 euro.... Maar de normale prijs is echt te duur...
Ja ik haat ze ook.. die krengen blijven komen... :(

Dymatize ISO100 is inderdaad bizar duur, onze Whey Hydrolisaat is qua voedingswaarde gelijk alleen een stuk lager in prijs :D

Nou, als je zo'n goede hydrolisaat aanbied voor dezelfde prijs als een isolaat snap ik wel dat het hard kan gaan!

Vandaag gaan we de samples aardbei en chocolade even testen en als deze goed zijn verwacht ik de potten over een week of 3.

Is dit nou nog beter als peptopro om na de training te nemen ??

Is dit nou nog beter als peptopro om na de training te nemen ??

Lastig te zeggen... PeptoPro staat erom bekend dat dit het beste is op eiwit/aminozurengebied.

PeptoPro is een melkproteine die gehydroliseerd is. Het bevat iets meer geknipte aminozuurstrengen dan whey hydrolisaat. Maar ik denk dat het elkaar niet veel uitmaakt.

Onze Whey Hydrolisaat is een zeer goed en voordeliger alternatief voor PeptoPro.

Vandaag gaan we de samples aardbei en chocolade even testen en als deze goed zijn verwacht ik de potten over een week of 3.

We hebben gisteren van elke smaak (aardbei en chocolade) 4 samples getest en de degene die wij het lekkerste vonden worden het :p

Ik verwacht over 2 weken deze smaken ook op voorraad te hebben.

Wat vinden jullie van de bitterheid? ik vind die heel erg meevallen voor een zo ver gehydroliseerde whey (DH20).

Komen er ook samples voor klanten beschikbaar? Ben benieuwd hoe de chocolade zou zijn namelijk.
Heb ooit 1 x iso-100 chocolade gehad en die smaakte naar niets.. heb ik terug gestuurd en bleek niet goed te zijn. wat er mis was weet ik nog niet. Maar ben nogal huiverig weer chocolade te bestellen. Ik ga nu eigenlijk altijd voor vanille.. lekker safe. :o

Komen er ook samples voor klanten beschikbaar? Ben benieuwd hoe de chocolade zou zijn namelijk.
Heb ooit 1 x iso-100 chocolade gehad en die smaakte naar niets.. heb ik terug gestuurd en bleek niet goed te zijn. wat er mis was weet ik nog niet. Maar ben nogal huiverig weer chocolade te bestellen. Ik ga nu eigenlijk altijd voor vanille.. lekker safe. :o

Voorlopig komen er geen samples... we willen alleen nog samples in bedrukte sample zakjes (Dus samples zijn dan ook niet zo snel geregeld) zoals whey delicious en de protein pudding etc.. We doen dit alleen als we vinden dat het product promotie nodig heeft.

De whey hydrolisaat verkoopt op dit moment zichzelf ;)

Chocolade lijkt heel veel op isolaat choco vind ik zelf, heb gisteren de hydrolisaat choco getest.

Hmm... de isolaat heb ik ook nog niet gehad... dus ik heb geen idee.. Maar misschien een keer choco en vanille proberen dan maar. :D *spaart verder* hahahaha

Terug
Naar boven