- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het niet zo dat de opname snelheid ook afhankelijk is van de prut die al in je maag aanwezig is van een maaltijd?
Stuur hem even een PM, denk dat hij dit topic nog niet gezien heeft.
Kwam er op neer dat hydrolisaat het allerbeste was. Enige nadeel was het hoge vetgehalte. Maar deze van XXL heeft dus ook geen hoog vetgehalte meer.

Ik hoop ook te bestellen. Moet eerst effe wat sparen.lang leve de rekeningen...
![]()

Yep. De ISO 100.... ooit eens in een aanbieding van zo een kleine pot voor 20 euro.... Maar de normale prijs is echt te duur...Heb je al eerder een hydrolisaat gehad? :shoot: rekeningen![]()

Yep. De ISO 100.... ooit eens in een aanbieding van zo een kleine pot voor 20 euro.... Maar de normale prijs is echt te duur...
Ja ik haat ze ook.. die krengen blijven komen...![]()

we zijn verbaasd over de enorme run op de Whey hydrolisaat. Alle pallets zijn alweer bijna op
![]()
Nou, als je zo'n goede hydrolisaat aanbied voor dezelfde prijs als een isolaat snap ik wel dat het hard kan gaan!
Is dit nou nog beter als peptopro om na de training te nemen ??
Vandaag gaan we de samples aardbei en chocolade even testen en als deze goed zijn verwacht ik de potten over een week of 3.

Komen er ook samples voor klanten beschikbaar? Ben benieuwd hoe de chocolade zou zijn namelijk.
Heb ooit 1 x iso-100 chocolade gehad en die smaakte naar niets.. heb ik terug gestuurd en bleek niet goed te zijn. wat er mis was weet ik nog niet. Maar ben nogal huiverig weer chocolade te bestellen. Ik ga nu eigenlijk altijd voor vanille.. lekker safe.![]()