- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als de choco er is dan bestel ik deze, gebruik nu de whey deli en de all day protein en deze zijn kwa smaak perfect.
Als de choco er is dan bestel ik deze, gebruik nu de whey deli en de all day protein en deze zijn kwa smaak perfect.

Me 2, chocolade blijft toch mijn favo smaak.
XXL, Is het mogelijk een PM te sturen zodra het op voorraad is?
Lastig te zeggen... PeptoPro staat erom bekend dat dit het beste is op eiwit/aminozurengebied. PeptoPro is een melkproteine die gehydroliseerd is. Het bevat iets meer geknipte aminozuurstrengen dan whey hydrolisaat. Maar ik denk dat het elkaar niet veel uitmaakt. Onze Whey Hydrolisaat is een zeer goed en voordeliger alternatief voor PeptoPro.
Jullie PeptoPro is in ieder geval wel erg lekker
Ik ga nu ook eens een tijdje voor de whey hydrolisaat!
Zit eraan te denken deze aan te schaffen. Zit alleen te twijfelen tussen vanille of wachten op de choco. Niet toevallig samples van?
Ik wacht nog even op de aardbei, ben nooit zo'n fan van de andere bekende smaken.
labels voor choco en aardbei zijn besteld Ik blijf lekker bij vanillelabels voor choco en aardbei zijn besteld
![]()

Me eerste pot is ondertussen bijna op en sinds ik geen zuivel meer eet, merk ik dat ik geen gezeik met me maag of buik meer heb (lactose intolerantie). Met whey van een andere leverancier had ik dat probleem wel.
Volgende week is me pot wel leeg denk ik, misschien is keer wat anders dan vanille proberen.
Voor mij voortaan alleen nog maar XXL whey hydrolisate.
Top!,qua Whey delicious is choco mijn favoriet, hopen dat de hydrolisaat choco ook zo lekker word.
. Ik verwacht de smaken choco en aardbei einde van de week.Het is meer een Nesquick smaak, whey delicious choco is meer een zwaardere choco smaak. Ik verwacht de smaken choco en aardbei einde van de week.
![]()

maar wat is de ekv van de chocolade smaak?