MuscleMeat

Nieuws Whey Hydrolisate met 87,5% eiwit voor de prijs van Whey Isolate

Als de choco er is dan bestel ik deze, gebruik nu de whey deli en de all day protein en deze zijn kwa smaak perfect.

• Topic Starter Topic Starter
Als de choco er is dan bestel ik deze, gebruik nu de whey deli en de all day protein en deze zijn kwa smaak perfect.

Whey isolaat en hydrolisaat is meer een melkchoco smaak (nesquick). All day en whey delicious is meer donkere choco smaak ;)

Me 2, chocolade blijft toch mijn favo smaak.

XXL, Is het mogelijk een PM te sturen zodra het op voorraad is?

Ik heb de smaken al toegevoegd aan de site (uitverkocht), je kan nu inschrijven voor een "opvoorraadmelding" .

Lastig te zeggen... PeptoPro staat erom bekend dat dit het beste is op eiwit/aminozurengebied. PeptoPro is een melkproteine die gehydroliseerd is. Het bevat iets meer geknipte aminozuurstrengen dan whey hydrolisaat. Maar ik denk dat het elkaar niet veel uitmaakt. Onze Whey Hydrolisaat is een zeer goed en voordeliger alternatief voor PeptoPro.

Jullie PeptoPro is in ieder geval wel erg lekker :thumbs:

Ik ga nu ook eens een tijdje voor de whey hydrolisaat!

Jullie PeptoPro is in ieder geval wel erg lekker :thumbs:

Ik ga nu ook eens een tijdje voor de whey hydrolisaat!

Ik denk dat het inderdaad een goed alternatief is. Ik gebruik deze nu zelf ook even kijken hoe het bevalt.

Over 2 weken ongeveer komen dan ook de aardbei en chocolade smaak.

DBB'ers al ervaring met de Whey Hydrolisaat?

We verkopen er heel veel maar ben benieuwd wat jullie er van vinden..

Zit eraan te denken deze aan te schaffen. Zit alleen te twijfelen tussen vanille of wachten op de choco.
Niet toevallig samples van?

Ik wacht nog even op de aardbei, ben nooit zo'n fan van de andere bekende smaken.

Zit eraan te denken deze aan te schaffen. Zit alleen te twijfelen tussen vanille of wachten op de choco. Niet toevallig samples van?

We hebben geen samples van de hydrolisaat, die komen ook niet op korte termijn. Vanille lijkt heel veel op isolaat vanille. De bittere smaak die je vaak hebt bij een hydrolisaat is niet zo sterk aanwezig. Poeder is heel fijn ook.

Ik wacht nog even op de aardbei, ben nooit zo'n fan van de andere bekende smaken.

Maandag gaan we de labels bestellen, dan duurt het meestal nog 2 weken.

Banaan smaakt in ieder geval prima!

Cool. Ben benieuwd naar de nieuwe smaken!

Zijn helaas wat lange processen, er gaan zomaar 3-4 maanden overheen voordat het product er dan werkelijk is. De reacties op de Low Carb Protein Bar Vanilla Almond zijn zeer goed en het product loopt als een trein.

volgende week komen de smaken Aardbei en Choco!

Me eerste pot is ondertussen bijna op en sinds ik geen zuivel meer eet, merk ik dat ik geen gezeik met me maag of buik meer heb (lactose intolerantie). Met whey van een andere leverancier had ik dat probleem wel.

Volgende week is me pot wel leeg denk ik, misschien is keer wat anders dan vanille proberen. :D

Voor mij voortaan alleen nog maar XXL whey hydrolisate.

Me eerste pot is ondertussen bijna op en sinds ik geen zuivel meer eet, merk ik dat ik geen gezeik met me maag of buik meer heb (lactose intolerantie). Met whey van een andere leverancier had ik dat probleem wel.

Volgende week is me pot wel leeg denk ik, misschien is keer wat anders dan vanille proberen. :D

Voor mij voortaan alleen nog maar XXL whey hydrolisate.

Goed om te horen! heel veel mensen stappen over op Hydrolysate merken.

Ook hebben we heel veel nieuwe klanten die overstappen van een concurrent vanwege deze Hydrolysaat.

• Like
Waarderingen: Ot92
Klinkt goed, binnenkort maar eens proberen!

Het is meer een Nesquick smaak, whey delicious choco is meer een zwaardere choco smaak ;). Ik verwacht de smaken choco en aardbei einde van de week. :thumbs:

Beter, hou wel van die subtiele chocolade smaak :D
Sorry voor de vraag je zult er onderhand wel gek van worden :P maar wat is de ekv van de chocolade smaak?

Terug
Naar boven