Fitness Seller

Nieuws Whey Hydrolisate met 87,5% eiwit voor de prijs van Whey Isolate

• Topic Starter Topic Starter
Beter, hou wel van die subtiele chocolade smaak :D
Sorry voor de vraag je zult er onderhand wel gek van worden :P maar wat is de ekv van de chocolade smaak?

Choco bevat door het toegevoegde cacao altijd de minste eiwitten.

Eiwit - 85,3
kh - 3,4
vet -1,8

Als de choco er is dan bestel ik deze, gebruik nu de whey deli en de all day protein en deze zijn kwa smaak perfect.

Belofte maakt schuld, dus bij deze heb ik hem besteld. Ben benieuwd naar de smaak + vertering...

Je bestelnummer is: 362692

Belofte maakt schuld, dus bij deze heb ik hem besteld. Ben benieuwd naar de smaak + vertering...

Je bestelnummer is: 362692

Hoop dat het product je bevalt, ik hoor het graag. Hydrolisaat is van nature erg bitter dus toch lastig een goede smaak te krijgen. Maar ik vind dat we er goed in geslaagd zijn.

Hoop dat het product je bevalt, ik hoor het graag. Hydrolisaat is van nature erg bitter dus toch lastig een goede smaak te krijgen. Maar ik vind dat we er goed in geslaagd zijn.

Vandaag voor de eerste keer gedronken, 1 scoop met 200 ml water. Man man dit is weer een blijvertje hoor:D

Van bitterheid heb ik niets gemerkt terwijl ik totaal niet tegen bittere smaken kan. De smaak is zeer lekker maar niet zo donker als de Whey deli choco, meer nesquik maar dit vind ik totaal niet erg. Na het drinken heb je het gevoel dat je enkel water in je maag hebt zo licht is dat spul voor je maag :eek:

Damn nu heb ik nog 1.5 kilo Whey staan dus deze moet ook op maar daarna gaan het grote potten Hydrolisaat worden hoor :D

Top product!!

Vandaag voor de eerste keer gedronken, 1 scoop met 200 ml water. Man man dit is weer een blijvertje hoor:D

Van bitterheid heb ik niets gemerkt terwijl ik totaal niet tegen bittere smaken kan. De smaak is zeer lekker maar niet zo donker als de Whey deli choco, meer nesquik maar dit vind ik totaal niet erg. Na het drinken heb je het gevoel dat je enkel water in je maag hebt zo licht is dat spul voor je maag :eek:

Damn nu heb ik nog 1.5 kilo Whey staan dus deze moet ook op maar daarna gaan het grote potten Hydrolisaat worden hoor :D

Top product!!

Goed om te horen! De smaak is inderdaad Nesquick achtig en het belast de maag minimaal en dat voel je dus ook ;)

Ook besteld! Ben benieuwd Ren

Top product!!

Ben er ook erg benieuwd na, deze week de choco is bestellen.. banaan was overigens erg lekker!!

hydrolisaat is overrated

Jij bent zeker niet lactose intolerant he ;)
Als je het wel was en je zou het proberen, dan zou je wel snappen waarom het juist niet overrated is.
Lactose intolerantie is een ander verhaal. Heb het meer over de websites etc waar dat spul wordt verkocht. Worden gouden bergen beloofd, maar echte toegevoegde waarde is er eigenlijk niet (op de opneembaarheid na).

We hebben gisteren van elke smaak (aardbei en chocolade) 4 samples getest en de degene die wij het lekkerste vonden worden het :p

Ik verwacht over 2 weken deze smaken ook op voorraad te hebben.

Wat vinden jullie van de bitterheid? ik vind die heel erg meevallen voor een zo ver gehydroliseerde whey (DH20).

Heb inmiddels bij jullie aantal reeks hydroliseerde whey gekocht, en moet zeggen dat de smaak erg goed bevalt!

Wat je hier aangeeft wat betreft over de '' bitterheid '' , valt reuze mee.. het is zeer gemakkelijk, licht, lkkr weg te drinken.

Zoals je zelf altijd aangeeft, '' de kwaliteit van XXL staat hoog in het latje ''.

DBB'ers al ervaring met de Whey Hydrolisaat?

We verkopen er heel veel maar ben benieuwd wat jullie er van vinden..

Zie de reactie hierboven. Daaraan wil ik iets aan toevoegen en dat is dat het kwa lactose intolerantie het beste is. Althans dat merk ik ZELF

Goed om te horen! heel veel mensen stappen over op Hydrolysate merken.

Ook hebben we heel veel nieuwe klanten die overstappen van een concurrent vanwege deze Hydrolysaat.

Dat klopt, vrienden van mij die zijn wat gevoelig voor lactose (stoelgang), die zijn dus juist over gestapt naar dit product. Wat ik kan zeggen is dat dit top product is. Ook wat betreft kwa smaken. Ga zo door.

Spreek uit mijn eigen ervaring & natuurlijk wat ik eromheen hoor in de GYM.

• Like
Waarderingen: Ot92
Heb inmiddels bij jullie aantal reeks hydroliseerde whey gekocht, en moet zeggen dat de smaak erg goed bevalt!

Wat je hier aangeeft wat betreft over de '' bitterheid '' , valt reuze mee.. het is zeer gemakkelijk, licht, lkkr weg te drinken.

Ik vind het juist helemaal niet bitter smaken.

Me vorige (2) pot(ten) whey hydrolisaat smaakte(n) wel ietsie bitter, maar bij deze pot heb ik dat totaal niet.
Ik kan het gerust wegdrinken met 200ml water, terwijl ik normaal altijd 300 a 350ml water gebruik.

Heb zelf ook een potje staan en wat is ie toch verdomd lekker. Was een beetje bang hoe die zou smaken, maar het heeft me echt verbaasd!

Zoals je zelf altijd aangeeft, '' de kwaliteit van XXL staat hoog in het latje ''.

Zie de reactie hierboven. Daaraan wil ik iets aan toevoegen en dat is dat het kwa lactose intolerantie het beste is. Althans dat merk ik ZELF

Dat klopt, vrienden van mij die zijn wat gevoelig voor lactose (stoelgang), die zijn dus juist over gestapt naar dit product. Wat ik kan zeggen is dat dit top product is. Ook wat betreft kwa smaken. Ga zo door.

Spreek uit mijn eigen ervaring & natuurlijk wat ik eromheen hoor in de GYM.

:cheer:Daar doen we het voor!

Ik vind het juist helemaal niet bitter smaken.

Me vorige (2) pot(ten) whey hydrolisaat smaakte(n) wel ietsie bitter, maar bij deze pot heb ik dat totaal niet.
Ik kan het gerust wegdrinken met 200ml water, terwijl ik normaal altijd 300 a 350ml water gebruik.

:thumbs:

Heb zelf ook een potje staan en wat is ie toch verdomd lekker. Was een beetje bang hoe die zou smaken, maar het heeft me echt verbaasd!

Goed om te horen :)

Komt deze toevallig binnenkort nog in de aanbieding?

Ik denk dat de prijs voor 2.5 kilo al vrij scherp is....

Spijtig dat ik nog whey heb staan want als die op is gebruik ik enkel nog maar de hydro ;)

Terug
Naar boven