- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
religie maakt me een stuk meer tevreden dan de huidige maatschappij dat kan...
hoe komt het dat wetenschappers nog niks hebben bedacht, dat echt werkt, om wereldvrede te bewaren en mensen weeer beter met elkaar te laten communiceren zonder overal hun eigenbelang in voorop te stellen?
wat dat betreft, kun je van christenen nog een hoop leren......
veel suc6 wetenschappertje..........
![]()
religie maakt me een stuk meer tevreden dan de huige maatschappij dat kan...
hoe komt het dat wetenschappers nog niks hebben bedacht, dat echt werkt, om wereldvrede te bewaren en mensen weeer beter met elkaar te laten communiceren zonder overal hun eigenbelang in voorop te stellen?
![]()

Ja die discussies blijven idd eindeloos als gelovigen dergelijke BAGGER blijven uitkotsen over de evolutietheorie. Als je ergens geen donder van begrijpt, moet je er gewoon over zwijgen.
Ik raad je aan dat in het geval van evolutie te doen, als je daadwerkelijk denkt dat je 'boom wordt boot' een realistische weergave is van wat de theorie inhoudt.
Zeg dan gewoon dat je liever in het gemak van god die de wereld schept wil geloven, ipv de moeite te nemen je te verdiepen in meer zinnige ideeën. Want dit slaat echt helemaal NERGENS op. Totale onzin. Quatch.
Religieuzen kunnen dat argument maar beter helemaal laten rusten, aangezien men zichzelf behoorlijk te kakken zet op zo'n manier. Wentel uzelve niet in onwetendheid.
Je gelooft wel dat de wereld PATS boem uit niets kan ontstaan maar dat maar een simpele boot uit een boom niet kan ontstaan.. ik begin je nog vreemder te vindenIk ben van mening dat je iedereen in zijn waarde moet laten zowel de gelovige als de niet gelovige.
Ook vind ik dat als je gelovig bent je een ongelovige niet op moet dringen met jou geloof, en als je ongelovig bent vind ik ook dat je dat niet moet opdringen bij een gelovige.
Daar ging m'n post niet om... ZUCHT...
Lijkt me overigens dat religie die schuld meer in de schoenen geschoven kan worden: het bestaat al duizenden jaren (de huidige wetenschap zo'n 200 jaar) en heeft de mond vol over ethiek, waar de wetenschap per definitie geen ethische uitkomsten biedt. Die hebben we zelf te vormen op basis van inzichten die de wetenschap biedt.
Welk aandeel in wereldvrede heeft religie? Juist... En het christendom dat niet z'n eigen belang voorop heeft gesteld? Komop klusmier... Hoeveel heksen zijn er verbrand omwille van het christendom? Hoeveel buitenechterlijke kinderen weggehaald bij hun moeder? Hoeveel van dergelijke kinderen met de nek aangekeken door de maatschappij? Hoeveel kinderen die eruit stapten zijn belaagd met brieven dat ze in de hel zullen komen?
De invloed van de wetenschap echter als zodanig heeft ons denk ik in een behoorlijk gunstig pakket weten te brengen hier: polio is exit, de pest komt niet meer voor, onze levensvoorzienig is oneindig veel lichter geworden (al realiseren we ons dat maar heel matig) en zo zijn er nog genoeg zaken te noemen.
Je plaatst jezelf op het moment in de schoenen van de critici van Sammelweis.

religie maakt me een stuk meer tevreden dan de huidige maatschappij dat kan...
![]()
mensen zijn nu eenmaal van nature zo, agressief, egoistisch, en daar kan geen enkel geloof iets aan veranderen, en wetenschappers ook niet.
Ik geloof ook niet dat de ganse mensheid mooi in harmonie met mekaar zal leven, de sterste/slimste/groote smeerlap overleeft, zo is het jaren gegaan en zo zal het blijven gaan, is dat eerlijk, nee, maar het is wel realistisch...
Wat ? daar geloof je toch in ? als je kan geloven dat de wereld zomaar pats boem zonder reden/doel ontstaan is dan zou je geen problemen moeten hebben dat een boom pats boem een boot wordt ..Je gelooft wel dat de wereld PATS boem uit niets kan ontstaan maar dat maar een simpele boot uit een boom niet kan ontstaan.. ik begin je nog vreemder te vinden
Wat ? daar geloof je toch in ? als je kan geloven dat de wereld zomaar pats boem zonder reden/doel ontstaan is dan zou je geen problemen moeten hebben dat een boom pats boem een boot wordt ..Je gelooft wel dat de wereld PATS boem uit niets kan ontstaan maar dat maar een simpele boot uit een boom niet kan ontstaan.. ik begin je nog vreemder te vinden
Ik geloof in jou naam..... namelijk dat jij echt een noob bent.

God Bestaat Niet!
Dit is ook nog is de duizendste post in dit topic!
Een teken!
Dat God ECHT niet bestaat!

eigenlijk de beste manier om van deze wereld een paradijs te maken......alle zondaars eruit, en de rest van de bevolking in vrede met elkaar leven: niet bang meer hoeven te zijn voor diefstal, moord, verkrachting, enz.
soms is het Christendom zo slecht nog niet!
![]()
Probeer je nu voorzichtig te zeggen dat het "verwijderen" van alle "niet christenen" een "perfecte" wereld tot gevolg zal hebben?

En Klus, jij bent volgens mij een type dat simpelweg IETS nodig heeft om in te geloven. Iets als meer dan alleen het stoffelijke.
Gokje hoor, maar ik denk dat dat ook de reden is dat je naar Scientology bent geweest. Correct me if I'm wrong.