- Waardering
- 4.394
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 15%
Beetje offtopic maar die is wel iets verbeterd geen tientallen kg's
Maar druk nu 2rm 90kg Eindelijk over mijn eigen gewicht heen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Beetje offtopic maar die is wel iets verbeterd geen tientallen kg's
Maar druk nu 2rm 90kg Eindelijk over mijn eigen gewicht heen![]()
Jeps maar het is en blijft een zwakke oefening voor mij. Druk zegmaar 10kg meer in een tijd van 6 maanden
Jeps maar het is en blijft een zwakke oefening voor mij. Druk zegmaar 10kg meer in een tijd van 6 maanden
Kuurplannen kunnen niet doorgaan vanwege medicijnen

ik voel het ook meer in me triceps dan borst, dacht altijd dat het aan mij lag![]()

Haha, nee hoor.
Zie jij benchmonsters cable flyes als assistence doen?![]()

Haha, nee hoor.
Zie jij benchmonsters cable flyes als assistence doen?![]()
Een gym zonder mogelijkheid om te chinnen? Waar train je in godsnaam
Je kan trouwens in de smith ook bodyweight rows doen door met je voeten op een bankje (of de vloer ) te gaan hangen en jezelf op te trekken. Kan ook weighted met een schijfje of 2 of loaded EZ op schoot![]()
ben ik het niet mee eens, ik denk dat zolang je maar elke keer zwaarder gaat het niet superveel uitmaakt of je met machines of met freeweights train, ik zelf train vooral met machines en heb nu in 2 jaar en 10 maanden al 35 kilo gewonnen, misschien niet allemaal spier, maar zeker niet allemaal vet.Van toestellen groei je bijna altijd minder, het is heel vreemd maar het is zo. Heeft denk ik te maken met het feit dat het toestel teveel vh werk doet, waardoor je de neiging hebt minder hard te trainen. IMO moet je een bodybuilding schema eigenlijk maken met in het achterhoofd: ik ga 90% alles met dumbbells en barbells doen, de overige 10% kan je eventueel denken aan een mechanisch toestel.
Misschien eens proberen als ik hem weer doe. toestellen kunnen een goede aanvulling zijn hoor. Ik squat liever, maar een legpress is ook niet verkeerd. lat puldown vindt ik ook een fijne afwisseling.
van leg extensions, peck deck en rotzooi moet ik dan niks hebben.
In de eerste 2j veel kilo's winnen is natuurlijk met ongeveer elke oefening mogelijk zolang de intensiteit en voeding goed zit... Maar ben je het niet eens dat vrij gewichten efficiënter zijn?Of ben je het niet eens met wat ik zei over de verdeling in procenten.ben ik het niet mee eens, ik denk dat zolang je maar elke keer zwaarder gaat het niet superveel uitmaakt of je met machines of met freeweights train, ik zelf train vooral met machines en heb nu in 2 jaar en 10 maanden al 35 kilo gewonnen, misschien niet allemaal spier, maar zeker niet allemaal vet.
en zo zijn er nog velen die zich vooral beperken tot machines, maargoed, misschien dat je het e.a. kan onderbouwen met wat voorbeelden/onderzoeken...
wel ben ik natuurlijk van mening dat compounds beter zijn dan isolatie, maar freeweight vs. machines daar geloof ik niet zo in.
Gr Rich
ben ik het niet mee eens, ik denk dat zolang je maar elke keer zwaarder gaat het niet superveel uitmaakt of je met machines of met freeweights train, ik zelf train vooral met machines en heb nu in 2 jaar en 10 maanden al 35 kilo gewonnen, misschien niet allemaal spier, maar zeker niet allemaal vet.
en zo zijn er nog velen die zich vooral beperken tot machines, maargoed, misschien dat je het e.a. kan onderbouwen met wat voorbeelden/onderzoeken...
wel ben ik natuurlijk van mening dat compounds beter zijn dan isolatie, maar freeweight vs. machines daar geloof ik niet zo in.
Gr Rich