Fitness Seller

wie heeft typs voor mij

Waardering
0
ellow folks

ik ben nieuw hier en ik zou graag typs willen krijgen
laat me ff uitleggen hoe mijn postuur nu is:

nou ik ben eigenlijk behoorlijk droog (maar ook niet de droogste)
wat ik van mezelf vind is dat ik eigenlijk breed hoor te zijn (vooral als ik kijk hoe mn botten gevormd zijn) maar ik mis behoorlijk veel.
mn borstkas is aan de buitenkant wel een beetje gevormd maar in het midden kan je wel mn bot voelen.(vooral dat wil ik trainen)

mijn billen zijn wel gewoon klein maar mn heupen vind ik wel normaal.

mijn armen zijn ongelijk als je erna kijkt zie je dat ze een beetje ongelijk zijn (rechter is iets breder bij de biceps en triceps)

ik ben ook wel best wel licht maar ik heb me zelf ook een heletijd niet gewogen dus dat kan veranderd zijn

mijn benen zijn ook niet echt breed maar ook niet te dun behalve mn kuiten
maar ik loop wel veel in het dagelijks leven(gewoon lopen niet hardlopen of rennen ofzo)

maar wat ik wil vragen aan jullie is
kan ik binnen een jaar al een redelijk postuur aan spiermassa kweken
ik wil niet bodybuilder worden dat niet maar wel normaal gespierd
(waarvoor ik zeg maar wil gaan is een beetje als 2pac's figuur)
ik ben nu 17 en word binnekort 18
en ik ben ook van plan om naar een sportschool te gaan.
binnenkort zal ik mn gewicht en lengte zetten.
en als het lukt een paar foto's van nu (kunnen mensen ook een beetje lachen)
(plus ik ben een donkere jonge dus als je surinaamse of antiliaanse gerechten kent die goed zullen zijn noem ze maar gewoon op(maar ik eet van alles.).).

Tja goed eten, keihard trainen en veel rust.

ellow folks

wat ik van mezelf vind is dat ik eigenlijk breed hoor te zijn (vooral als ik kijk hoe mn botten gevormd zijn) maar ik mis behoorlijk veel.
mn borstkas is aan de buitenkant wel een beetje gevormd maar in het midden kan je wel mn bot voelen.(vooral dat wil ik trainen)

Dat hoort, er zitten tussen beide borsten geen spieren.

Veel squaten, goodmornings en deadlifts.

mijn armen zijn ongelijk als je erna kijkt zie je dat ze een beetje ongelijk zijn (rechter is iets breder bij de biceps en triceps)

Gewoon door blijven trainen, trekt vanzelf recht.

ik ben ook wel best wel licht maar ik heb me zelf ook een heletijd niet gewogen dus dat kan veranderd zijn

maar ik loop wel veel in het dagelijks leven(gewoon lopen niet hardlopen of rennen ofzo)

Veel squaten, goodmornings en deadlifts.

(plus ik ben een donkere jonge dus als je surinaamse of antiliaanse gerechten kent die goed zullen zijn noem ze maar gewoon op(maar ik eet van alles.).).

Massa kweken binnen een jaar kan ja, zolang je goed, gezond en veel eet.

als je er als 2pac wil uitzien zou ik dringend stoppen met iedere vorm van lichaamsbeweging...

• Topic Starter Topic Starter
als je er als 2pac wil uitzien zou ik dringend stoppen met iedere vorm van lichaamsbeweging...

hoezo dat dan ???
ik vind hoe tupac er uit ziet(of zag) gewoon redelijk en netjes
precies hoe ik het zou willen want die arnold zwarzenegger of hoe die ook heet.. iedergeval als hem wil ik het niet hebben ik wil gewoon wat meer massa erbij krijgen maar dat het niet tenkoste gaat van mn lenigheid
(niet dat ik super lenig ben maar je begrijpt wel wat ik bedoel).

waar ik mij het meest op wil concentreren is mn borstkast, en om dat in belance te houden mn rug ,mn neck (ik heb gehoord dat als je je nek traind hij best wel snel groeit) en mn onderrug
wat wel zo is is dat ik op dit moment niet naar een sport school kan gaan
maar ik wil wel alvast advies krijgen en plannen van hoe en wat want ik wil in augustus beginnen zodat ik volgend jaar zomer al redelijk gespierd ben
:D

hoezo dat dan ???
ik vind hoe tupac er uit ziet(of zag) gewoon redelijk en netjes
precies hoe ik het zou willen want die arnold zwarzenegger of hoe die ook heet.. iedergeval als hem wil ik het niet hebben ik wil gewoon wat meer massa erbij krijgen maar dat het niet tenkoste gaat van mn lenigheid
(niet dat ik super lenig ben maar je begrijpt wel wat ik bedoel).
:D

doe geen moeite, als 'arnold zwarzenegger' zul je er niet uit komen te zien binnen een jaar, en ook niet na 10 jaar ( als je tenminste geen anabolen (gaat) spuit(en)..):D

[Link niet meer beschikbaar]

lees dit even door. dan heb je gelijk een beter beeld van hoe het in elkaar zit.

• Topic Starter Topic Starter
doe geen moeite, als 'arnold zwarzenegger' zul je er niet uit komen te zien binnen een jaar, en ook niet na 10 jaar ( als je tenminste geen anabolen (gaat) spuit(en)..):D

neej je begrijpt me verkeerd JUIST DAT WIL IK NIET!!! dat is te en heus weet ik zelf wel dat DAT niet binnen een jaar gaat ik kom niet uit een ei!!!

maar jah laat me maar ff naar die link bekijke

aangezien sommige ervan houden om grappig te doen op internet

90% zit in je voeding Spieren worden hoofdzakelijk gebouwd in de keuken, niet in de gym.
10% is training (besteed die nuttig: doe zeker elke week deadlifts, squatten, benchen, rows en dips)
Train kort, ZWAAR en intensief, maar besteed je tijd dus nuttig (geen 20 sets voor biceps), etc..

En geen paniek: zo vlug ben je niet breed. :o
Dat duurt jaaaren, Rome wasn't built in a day.

90% zit in je voeding Spieren worden hoofdzakelijk gebouwd in de keuken, niet in de gym.
10% is training (besteed die nuttig: doe zeker elke week deadlifts, squatten, benchen, rows en dips)
Train kort, ZWAAR en intensief, maar besteed je tijd dus nuttig (geen 20 sets voor biceps), etc..

En geen paniek: zo vlug ben je niet breed. :o
Dat duurt jaaaren, Rome wasn't built in a day.

Hij vergeet er alleen bij te zeggen dat rust ook ZEER belangrijk is..zorg dat je 8 uur op een dag slaapt, zeker als je 4 of 5 keer in de week traint. Ik zie het meer als 3 dingen:
1/3 is trainen
1/3 is goed en gezond eten
1/3 is de broodnodige rust, zodat je spieren ook kunnen herstellen ( want wanneer zouden ze anders moet herstellen ( DUS GROEIEN:D ))

Dus kort saman gevat
Train hard
Eet veel en juist
Rust genoeg

Hij vergeet er alleen bij te zeggen dat rust ook ZEER belangrijk is..zorg dat je 8 uur op een dag slaapt, zeker als je 4 of 5 keer in de week traint. Ik zie het meer als 3 dingen:
1/3 is trainen
1/3 is goed en gezond eten
1/3 is de broodnodige rust, zodat je spieren ook kunnen herstellen ( want wanneer zouden ze anders moet herstellen ( DUS GROEIEN:D ))

Ja idd! Rust is voor mij mss evident (slapen is altijd een van men hobby's geweest) :D dat zal voor anderen wel niet zo zijn

Maar in mijn trainingsvisie telt voeding toch voor meer dan 1/3 mee. Ik ben nu ongeveer een jaar extreem op men voeding aan het letten (dus echt kcals tellen elke dag etc) en ik merk veel meer resultaat. Er hangt zoveel van af. Het is vééél beter een training over te slaan dan een maaltijd over te slaan.

je had ook gewoon je gewicht, lengte en BF kunnen geven,
daaruit kun je wel opmaken hoe gespierd iemand eruit ziet.

en je kan er dan nog altijd bij zeggen dat er iets extreem achterloopt, als dat het geval is.

ellow folks

ja wauw, dat zegt veel ... :rolleyes:
ok ....
een gat heeft iedereen tussen zijn t**ten, bij de ene wat groter dan bij de ander maar dat ligt aan de aanhechting van de spieren

Squatten baby

who cares, komt vanzelf goed

weer zoiets waar we veel mee zijn ...:rolleyes:

Squatten baby, kuiten ... tja , calve raises?

binnen een jaar zit je niet aan het lijf dat tupac had
lees de stickies in de voedingssectie

--

Terug
Naar boven