MuscleMeat

Wie heeft zn ouders weleens tikken gegeven?

Ghostrider

Freaky Bodybuilder
Waardering
2
Nou wie?
Mijn pa heb ik weleens tikken gegeven vaak genoeg bij mijn ma bleef het enkel bij duwen.
Mijn broertje heb ik meerdere malen half moeten verwurgen altijd leuk zo'n crimineeltje met foute vriendjes en allerlei bedreigingen.

( op sommige momenten was het gewoon nodig praten hielp niet meer en om mijn statement te maken moest dit :D )

Mijn ouders, zusje, vrouw, en kids zal ik normaal gesproken nooit wat doen!
Dus nope!

• Topic Starter Topic Starter
Ook niet als je vlak voor vertrek naar je vakantie bestemming de verwensing "ik hoop dat je vliegtuig neerstort te horen krijgt"
Of als je naar een concert gaat waar tijdens de show redelijk veel vuur gebruikt wordt dat er gezegd wordt ik hoop dat het gebouw afbrand?

Ook niet als je vlak voor vertrek naar je vakantie bestemming de verwensing "ik hoop dat je vliegtuig neerstort te horen krijgt"
Of als je naar een concert gaat waar tijdens de show redelijk veel vuur gebruikt wordt dat er gezegd wordt ik hoop dat het gebouw afbrand?

Nee dan nog niet, dan moet je gewoon de verstandigste zijn en het gewoon negeren vind ik. Net zoals je dat in een café of discotheek moet doen wanneer er een paar gasten ruzie uit proberen te lokken.

Nee dan nog niet, dan moet je gewoon de verstandigste zijn en het gewoon negeren vind ik.

Tsja, soms heb je van die momenten dan denk je nee, maar je handjes zeggen ja.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik vanaf mijn 4e niet echt een band heb met mijn ouders.
En ik was zo vaak de lul als er iets was gebeurt op een gegeven moment breek je.

Tsja, soms heb je van die momenten dan denk je nee, maar je handjes zeggen ja.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik vanaf mijn 4e niet echt een band heb met mijn ouders.
En ik was zo vaak de lul als er iets was gebeurt op een gegeven moment breek je.

Ik zou het gewoon negeren als ik jou was.

Voor de gein worstel ik wel eens met pa en broer, maar de dag dat ik ze serieus ga slaan zal nooit komen.

heb vroeger wel vaak tikken gekregen van m'n vader maar heb nooit teruggeslagen.

ik denk niet dat ie dat zou overleven trouwens ;)

nee, slaan zit niet in m'n natuur. je zou al heel gekke dingen moeten doen om mij te doen vechten.
aan m'n familie raken bijv.

Ooit per ongeluk mijn vader op zijn neus getrapt, maar dat was tijdens een stoeipartijtje. Je ouders slaan getuigt van weinig respect tegenover hun.

Ooit per ongeluk mijn vader op zijn neus getrapt, maar dat was tijdens een stoeipartijtje. Je ouders slaan getuigt van weinig respect tegenover hun.

Ik heb respect voor iedereen, mits ze het ook voor mij hebben.
En geloof mij van hun kant heb ik altijd weinig respect gekregen, terwijl ik mij altijd voorbeeldig heb gedragen.
Meerdere opleidingen afgemaakt, niet in aanraking met justitie en nooit een vlieg kwaad gedaan.
Dit i.t.t mn broertje die kapte met school, meerdere malen in de bak heeft gezeten, mijn naam heeft gebruikt toen hij gezocht werd door de politie en ik het CJIB op mn dak kreeg.

Ik heb respect voor iedereen, mits ze het ook voor mij hebben.
En geloof mij van hun kant heb ik altijd weinig respect gekregen, terwijl ik mij altijd voorbeeldig heb gedragen.
Meerdere opleidingen afgemaakt, niet in aanraking met justitie en nooit een vlieg kwaad gedaan.
Dit i.t.t mn broertje die kapte met school, meerdere malen in de bak heeft gezeten, mijn naam heeft gebruikt toen hij gezocht werd door de politie en ik het CJIB op mn dak kreeg.

Ik begrijp je wel, maar dan nog. Zoiets doe je niet. Misschien is het niet zo bedoelt, maar deze topic komt een beetje over als stoerdoenerij. Hou dit dan voor je. Wel klote allemaal en ook van je broertje, daar niet van.

Dit is geen stoerdoenerij zeggen dat je van huis een honkbalknuppel op gaat halen om iemand in elkaar te rossen dat is stoerdoenerij.

Denk dat hij het zo niet bedoeld komt alleen wel een beetje zo over idd

Uhmm.. nee nog nooit serieus, klappen uitgedeeld, ja hij doet wel eens tof tegen me, op arm slaan ofzo.. maaruh dan doe ik dat eff terug:D

Nee natuurlijk niet!

Terug
Naar boven