AndroidHealthClinic

Wie heeft zn ouders weleens tikken gegeven?

Voor de grap wel eens beetje stoeien met mijn vader als ik op bezoek ben hehe

Nee nooit maar kan me voorstellen dat ghostrider dat wel heeft gedaan.
Probeer lekker je leven te leiden met je vrouwtje, en probeer niet te worden wat hun zijn, dan win je altijd kerel.:thumbup:

Alleen als ze niet luisteren! Mijn wil is wet thuis!

Nee, natuurlijk niet.

Ik vind het uiterst laag om conflicten die je hebt met je ouders door middel van fysiek geweld proberen te beslechten. En dat geldt dan uiteraard ook voor de ouders zelf.

Ik heb weleens met mijn vader mijn broer neer moeten leggen en vast moeten houden toen hij paranoide werd en de boel en de fik wou zetten en ook nog een mes erbij pakte:) Gelukkig woog hij destijds onder de 60kg, lang leve de speed!
Dat was een heftige tijd na de opname is hij weer stukken beter.

Ooit ontploft en toen mijn zusje + moeder opgetild en in de kelder neergezet.
Ding op slot, en sleutel door de kamer gesmeten. Alsof er niks aan de hand was, gewoon verder tv kijken.

Maar nooit meppen of schoppen.

keer me zus dr neus gebroken

tijdens het stoeien uiteraard per ongeluk!:D
verder zou k dat nooit doen..

Geweld lost niets op, het lucht misschien tijdelijk op, maar dat is alles...

Ooit ontploft en toen mijn zusje + moeder opgetild en in de kelder neergezet.
Ding op slot, en sleutel door de kamer gesmeten. Alsof er niks aan de hand was, gewoon verder tv kijken.

Maar nooit meppen of schoppen.

haha, moest hier toch wel om lachen. 'Gaan jullie maar even afkoelen' foei Mr.Mike :D

Wel pedagogische tikken gehad, nooit teruggeslagen. Een keer 'stik maar' naar mn moeder geroepen, schrok ik zelf van. (pubertje :D) Maar ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die hun ouders al eens hebben gemept. Het lost niks op (meestal), maar ik kan het me voorstellen.

Ik zou mn moeder NOOIT slaan.

Verbaast me dat zowat niemand ooit een tik terug gegeven heeft. Ik heb vaak genoeg een klap terug gegeven en ze ook wel eens grof uitgescheld, in een opwelling van woede. Vind dat ouders kinderen helemaal niet hoeven te slaan.

Verbaast me dat zowat niemand ooit een tik terug gegeven heeft. Ik heb vaak genoeg een klap terug gegeven en ze ook wel eens grof uitgescheld, in een opwelling van woede. Vind dat ouders kinderen helemaal niet hoeven te slaan.

Total disrespect naar je ouders toe.

• Topic Starter Topic Starter
Total disrespect naar je ouders toe.

Waarom disrespect?
Als praten zoveel oplost waarom mogen ouders dan wel tikken uitdelen?
Zijn ouders er niet voor om het goede voorbeeld te geven???
Kinderen slaan of koeieneren hoort daar dan dus ook niet bij en zeker niet op jonge leeftijd dan zijn kinderen als een spons en nemen ze alles op wat er gebeurt!

Oja, een keer luchtbuks gebruikt op zusje. Roidrage he.

Loca; vertel eens over die kruik!

Terug
Naar boven