MuscleMeat

Wie heeft zn ouders weleens tikken gegeven?

6 pagina's waarin je steeds weer uitlegt waarom jij vindt dat je in je recht staat (stond) om je ouders te slaan. Noem het topic dan 'waarom ik mijn ouders sla' ipv te vragen wie dit nog meer doet.....

Tis ook zo'n normale vraag he ''wie heeft zijn ouders weleens geslagen?''

:rolleyes:

Nou Mosselboer ik ben niet de enige die een grafhekel aan je idiote reply's krijgt.
Gezien de positieve karma uit dit topic met verwijzingen naar jou onzin posts en de karma in het vis topic waar het wederom veelal over jouw onvermogen gaat om je te verplaatsen in een ander.
Met een bijbel heb ik niks te maken als er een god is waarom worden dan de mensen waar je het meest van houd weggenomen?
Elk mens heeft dierlijke instincten onze voorouders moesten jagen op hun eten wij kunnen weliswaar naar de winkel voor onze maal, maar bepaalde activiteiten hebben wel degelijk met oerinstincten te maken.
( en dan bedoel ik niet debiel dansen op tv :D )
Niemand hoeft mee te lullen met mij dan had mijn begin post wel anders geweest en was er wel een poll geweest!
Mijn beweegredenen ken je helemaal niet ik laat enkel een heel maar dan ook heel klein stukje zien van hetgeen wat er gebeurt is.
Als ik mijn hele verhaal moet doen vanaf mijn 4e tot mijn 25e is Big_T door zijn bandbreedte heen en heb ik geen letters meer op mijn toetsen van mijn toetsenbord.
Ook al denk jij dat je mij begrijpt jij zult mij nooit begrijpen!
Jij keurt het gedrag van een zoon die enkele malen zijn handen laat wapperen af, maar ik hoor je niet over ouders die hun kind(eren) zowel verbaal als lichamelijk mishandelen dus ik neem aan dat jij dat goedkeurt?
Je vergelijkt mij met jou, maar geloof mij de dingen die ik heb mee moeten maken zijn erger dan jij denkt en dan jij je voor kunt stellen.
Mensen die mij teleurstellen op zo'n manier hoef ik niet in mijn nabijheid te hebben dat jij die mensen accepteert na al het leed wat ze je aandoen vindt ik een teken van zwakte.
Ik heb altijd gezegd als ik de deur hier achter mij dicht trek zijn jullie dood voor mij!
En ik ben een man van mijn woord ook al zou ik nu een telefoontje krijgen dat er 1 op sterven ligt dan nog kan ik geen meelevend gevoel krijgen.
En goed komt het niet meer er is met geen geld of tijd goed te maken wat ik deels kwijt ben door hun!
En waarom nu doen alsof alles koek en ei is?
Zij waren fout en niet ik vergeet niet dat mijn gedrag jegens hun zich jaren heeft opgestapeld en je kent het spreek woord over een druppel die de emmer deed overlopen?
En een probleem oplossen doe je niet door weg te lopen van de partij die schuld heeft!
Ik hoef ook geen excuus aan te bieden want zij waren jaren fout en ik maar een paar keer.
En ik ga ook geen excuses accepteren dat wat zij voelen is hoop ik dezelfde pijn als wat ik heb mee mogen maken.
Weten ze ook eens hoe dat is ;)

Ga maar schelden,ik heb er alleen weinig van.
Het zijn geen idiote reply's, ik ben bloed serieus.
Uhhhhhh,.. Karma sl*t?
Ik kan me heel goed verplaatsen in jou, alleen ik handel totaal anders.
Die worden niet weggenomen maar die gaan dood, thats life !!
Maar troost je, je ziet ze weer terug.
Maar als je wel wat met die Bijbel te maken had gehad, dan was dit niet eens een vraag van je geweest.
Prima voor mij als jij je oerinstincten als excusses neemt om je ouders te slaan.
Een poll heeft niks te maken met het gelijk willen hebben.
Een poll is om de mening van andere te weten te komen.
Ik heb je al gezegd, dat er geen excusses is om je ouders te slaan.
Al vindt je je beweegredenen nog zo sterk.
En wat heeft de jaren er mee te maken, iemand kan in een week zich beroerder voelen dan jij in al die jaren, en weer een ander die staat er ver boven, jij wil niet begrepen worden, alleen als ze dus met je mee lullen, dan is er geen wolkje aan de lucht.
Nee natuurlijk keur ik ouders die hun kinderen mishandelen niet goed, daar gelt hetzelfde verhaal voor.
Maar daar gaat deze topic niet over.
Onze meningen aangaande zwakte verschillen nogal,.. maar we houden allebei van bodybuilding, dus zo ver zit het niet bij elkaar vandaan.
Het is de wil die sterker moet zijn dan je gevoel !!!
Echt jammer dat je zo verbittert bent, en je ongevoeligheid daarin zal je een keer gaan opbreken ben ik bang.
Waarom doen of alles koek en ei is hoeft niet,.. er is ook een tussenweg maar daar wil je niet eens aan.
Praten !!!, vergeven !!, ooit van gehoord?
Waar twee kijfen hebben twee schuld.
Als je ouders echt van die boe mensen waren geweest dan had je zus ook wel haar rug naar hun toegekeerd, dan was er wel kinderbescherming tussen gekomen zoals bij mij, dan waren ze uit de ouderlijke macht ontzegt.
Steek die hand eens in je eigen boezem.
Het kan een keer genoeg zijn, dat je bent weggelopen snap ik allemaal.
Dat je ze hebt geslagen niet, dat je zegt dat ze dood kunnen vallen gaat er ook niet in bij mij.
Zelfs dat je geen excusses aanneemt wil toch wel wat zeggen.
Je hebt nog wraakgevoelens ook.
Ik ben klaar met deze topic.
Ik wens je het beste in je leven !!!! :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
6 pagina's waarin je steeds weer uitlegt waarom jij vindt dat je in je recht staat (stond) om je ouders te slaan. Noem het topic dan 'waarom ik mijn ouders sla' ipv te vragen wie dit nog meer doet.....

Euhm, MB geeft een totaal andere wending aan dit verhaal!
Zoals hij in elk topic doet.
Alles naar zijn hand zetten en het hele topic ontregelen.
En er zijn genoeg die zeggen dat MB uit zn nek kletst;)

Ach, mensen hier zijn niet zo achterlijk, kunnen het zelf allemaal nalezen en zelf een oordeel vellen.
En ik heb niks met jou vriendjes te maken, je kan zo veel zeggen, als iemand wat over me te zeggen heeft, dan hoor ik dat wel van hunzelf.

Mochten mijn ouders me in het verleden verrot slaan, zou ik zeker terugslaan, maar ik ben gelukkig geweldvrij opgevoed ;)

Terug
Naar boven