Fitness Seller

Wie heeft zn ouders weleens tikken gegeven?

Nooit geslagen, heb ze al wel verschillende malen helemaal verrot gescholden. Dat was dan dat ze me zover kregen dat ik helemaal over de schreef dreigde te gaan. Achteraf sloeg ik altijd op een muur om me af te reageren ofzo. Tegenwoordig is het moeilijk voor hen om me nog te raken. Met mn pa heb ik nu wel opnieuw een goeie band.

En ik heb ergens wel begrip voor het standpunt van GR. Ouders staan echt niet boven alles. Respect moet je verdienen, dat krijg je niet omdat je toevallig een kleine verwekt hebt.

herinnert iemand dat filmpje nog van die anti-rook campagne?:D
die pa die met zn zoon wil boxen...

hij zo: hey pa, BAF!!!paps gaat nokkie...maar ik rook niet :D:cool:

Ik zou mijn ouders nooit slaan .
Ik ben nooit in een situatie geweest dat het bijna ging gebeuren .
Ik moet er niet aan denken

Ik heb ze ongeveer voor alles uitgescholden wat heilig is, maar slaan volgens mij niet. Wel half paar keer in de clinch gelegen met mn stiefvader:o Hij is monsterecto, maar ik ken niemand die sterker is dan hem:scratch:

min ouders niet m'n broer wel...

Mijn moeder nooit en zal ook niet gebeuren. Wel eens wat ruzie met mijn vader, maar ook niet echt noemenswaardig ofzo:)

Zusje is dan weer ander verhaal:o

Met m'n broertje vecht ik trouwens bijna elke dag, maar wel voor de fun. Ik haat hem, met 15 jaar al bijna sterker dan ik:roflol:

Nee dat zegt meer over hem als over mij.

vroeger wel flinke tikken gehad, maar nooit terug geslagen. Ik denk dat elk kind wel die periodes heeft meegemaakt en ik denk dat als ik zelf kids pas kan beoordelen of ik echt zo rot jonk was. :D

Mijn ouders, zusje, vrouw, en kids zal ik normaal gesproken nooit wat doen!
Dus nope!

Off-topic: JEzus RichardV, wat ben jij enorm geworden. Ik kan mij foto's herinneren in 2002 dat je ook wel groot was, maar hoog vet%. Clean toch?
Wat een genen.

men broer vroeger dagelijks, maar dat is gestopt toen hij messen begon te trekken of nog erger een katana :p en dan nog echt proberen te steken.
van men vader ooit wel eens met een stok op men hand geslagen (maar dat was omdat ik met dezelfde stok men broer had geslagen :p )maar terug slagen deed ik niet

Ach, respect moet je verdienen, ook als ouder-zijnde. Als ik door mijn ouders als oud vuil wordt behandeld dan doe ik dat ook bij hen naarmate ik ouder word. Komt daar fysiek geweld bij kijken, dan kunnen ze ook een paar bokken terug verwachten. Ouders niet terugslaan doe je uit respect. Hebben ze geen respect verdiend, zou ik ze ook een paar tikken geven. Al zou ik waarschijnlijk op m'n 14e het huis al uit zijn dan..

Niet dat ik m'n ouders sla ofzo, maar ik snap het wel.

Ik ben het dus eigenlijk gewoon eens met Guardian, maar zijn berichtje had ik niet gelezen..

hm ja m'n broer redelijk vaak en vroeger sloeg m'n pa me af en toe, maar ik sloeg niet terug, sja nu ben ik sterker maar probeert ie het ook niet meer en het is ook niet meer nodig.

zowieso kun je denk ik ruzies met je ouders beter pratend oplossen, vooral als je nog bij ze in huis woont.

Slotje, k*t topic. Ik heb gesproken.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom is dit topic k*t?
Ik vraag enkel naar de ervaringen van anderen?

mijn ouders nooit. Mijn zus heb ik wel eens wat stoten verkocht omdat ze me fkng gek maakte :p maar ja das ook lang geleden.

Terug
Naar boven