Scaleo
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb mijn eigen ouders niet gekozen!
Of ben jij van mening dat je als zaadcel al kunt denken? ( don't go there )
Alles gebeurt met een reden daar ben ik heilig van overtuigd, maar waarom moet het dan zoveel negatiefs zijn?
Sinds ik daar weg ben en hun niet meer zo,hoor,spreek of wat dan ook merk ik persoonlijk wel een verschil aan mijzelf.
Nu ik voor de 2e x aan het cutten ben merk ik het grootste verschil.
De eerste keer thuis was is vaak chagerijnig ( zonder cutten ook ) en super opgefokt.
En ik was meer in de gym dan thuis.
Nu ik lekker op mezelf zit ben ik veel rustiger en wat ik altijd al had is dat ik kan genieten van de kleine dingen in het leven.
Ik ben geen materialist, maar ik kan mij bijzonder happy voelen als ik een lekker eind fiets langs de uitgestrekte landschappen e.d.
Ik ben nu pas wat ik altijd had moeten zijn, maar merk wel dat ik tussen 2 uitersten leef.
Als ik iemand lief heb dan doe ik er alles aan mocht diegene in de problemen zitten ( dit is slechts bij een aantal mensen in mijn omgeving )
Mocht ik iemand niet mogen nou berg je dan maar want dan laat ik de hel op aarde naar beneden komen.
En het gevoel wat velen hebben wat er tussen in zit heb ik niet!
En ik heb vaak genoeg gemerkt dat ik gespeeld kan overkomen en ik ben pas echt mezelf bij die ene speciale vrouw waar ik geen eens een relatie mee heb.
Alhoewel een relatie op afstand ik weet 100% zeker dat die vrouw mij veranderd heeft.

Elk huis heeft zijn kruis.
Geluk is die van momenten, en per mens laat staan per gezin heel verschillend.
Met andere woorden je kan dat niet als voorbeeld nemen.
Je zegt dat het had MOETEN zijn met mooie herinneringen.
Maar dat is niet zo geweest, en dat accepteer en begrijp je niet, het maakt je verdrietig.
Ik kan mij voorstellen dat wat jij voelt als negatief, moeilijk is om te draaien naar iets positiefs.
Wat ik nu ga zeggen zal je wel als onzin zien maar dat maakt niet uit.
Door te begrijpen dat alles wat je meemaakt met een reden is, het leven meer is dan alleen een gelukkige gezinnetje, dat je je hand ook in je eigen boezem kan steken, dat je zelf je ouders zelf hebt uitgekozen, begrijp je je eigen situatie en het leven meer, en kan je er beter en gezonder mee omgaan.
Je bent het toch wel met me eens dat je meer leert in het leven van mensen die van je verschillen, dan die gelijk aan je staan.
Want niet de moment van plezier bepalen je vooruitgang als wel van alle problemen waar je jezelf uitvecht.
Maar doe het met liefde in je hart en een positieve instelling en al het goede komt naar je toe...
Het leven is 1 groot feest, alleen je moet zelf de slingers ophangen.
Ik heb vergeven en daardoor ook vergeten.![]()
vertel dat maar eens aan alle slachtoffertjes van vaderlijke incest, monsterhulp![]()
Kerel die vrouw heeft mij wel verandert.
Ik zelf ben nl niet verandert!
Overigens zei ik al dat er bij maar 2 mogelijkheden zijn of ik heb iemand lief en die laat ik ook niet vallen of stel ik niet teleur.
Maar daar tegenover staat dat ik de mensen die ik niet lief heb niet mijn leven laat bepalen en totaal geen emotionele band mee heb of kan krijgen.
En dat soort mensen kan ik keihard laten vallen en het doet mij helemaal niks!
Maar ja als je als kind constant betutteld wordt en telkens op je fl**ker krijgt, terwijl je datgene waarvan je beticht wordt niet heb gedaan en dat gaat dag in dag uit jaar in jaar uit door dan zou jij ook flippen.
Ik heb genoeg gepraat in het verleden, maar die keer dat ik tikken uitdeelde was het enkele weken rustig!
En die momenten waren mij wel kostbaar.
Je leest mijn verhalen maar half of niet MB?
Ik heb elders al gezegd dat ik nooit een band heb gevoeld met mijn ouders!
Mijn ouders deden raar naar mij toe zonder dat er aanleiding van mijn kant was enkel van mn broertje, maar ik was iedere keer de lul.
Zelfs toen er enkele duizenden xtc pillen in zn kast lagen werd die crackhead nog gelooft en had ik ze daar neergelegd like whatever.
Ik begrijp jou best wel. Heb zelf regelmatig op het punt gestaan te gaan vechten of ergere dingen zelfs nog. Die waas die je soms krijgt....Het zal allemaal best MB, maar ik weet zeker dat er niet over mij heen gelopen wordt!
Alpha male was het toch?
Ik heb het lang genoeg mogen pikken, maar ja dat houd een keer op.
Vooral als het iedere keer nergens om ging ( ik had er niks mee te maken )
Van de drie kinderen was ik denk het grootste voorbeeld meerdere opleidingen afgemaakt en dan een broertje die het makkelijkste examen giga verdoet heeft, geld jat van mn ouders, mijn naam opgeeft bij een staande houding, drugs opslaat in huis enz,enz,enz en ik heb dat allemaal gedaan!
Yeah right
Ik begrijp jou best wel. Heb zelf regelmatig op het punt gestaan te gaan vechten of ergere dingen zelfs nog. Die waas die je soms krijgt....
Maar als jij op je 27e nog thuis woont kan het zo slecht niet zijn toch.

Het zal allemaal best MB, maar ik weet zeker dat er niet over mij heen gelopen wordt!
Alpha male was het toch?
Ik heb het lang genoeg mogen pikken, maar ja dat houd een keer op.
Vooral als het iedere keer nergens om ging ( ik had er niks mee te maken )
Van de drie kinderen was ik denk het grootste voorbeeld meerdere opleidingen afgemaakt en dan een broertje die het makkelijkste examen giga verdoet heeft, geld jat van mn ouders, mijn naam opgeeft bij een staande houding, drugs opslaat in huis enz,enz,enz en ik heb dat allemaal gedaan!
Yeah right