XXL Nutrition

Wie heeft zn ouders weleens tikken gegeven?

• Topic Starter Topic Starter
Dus je slaat je ouders met je volle verstand?
Daar kan ik met mijn verstand niet bij.
Maar ik heb genoeg gezegd, ik begrijp je gevoelens, en hoop echt dat je zelf dit nooit met je eigen kinderen zal meemaken.
Maar die kans zit er dik in....

fl**ker toch gauw even een eind op!
Je snapt er volgens mij de ballen niet van en je beschuldiging op het eind slik je maar mooi in, vrind!
Ik zeg dat ik een achtergrond heb in het kickboksen denk je dat mijn stoten dan niet gericht zijn?
Met andere woorden als je uithaalt moet je wel nadenken vooral als je getraint bent om zo snel mogelijk een K.O te maken.
In dat geval vecht ik met mijn volle verstand.
Er zijn dingen die je niet begrijpt en waarschijnlijk nooit zult begrijpen behalve het paranormale.
Ouders mogen kinderen wel slaan en de vernieling inhelpen, maar als hun kind dan terugvecht is het slecht?
Iemand die misbruikt wordt en zijn ouders om zou leggen voor zo'n iemand heb ik diep respect.
Wat mij ontnomen is krijg ik nooit meer terug en ik denk dat dat meer pijn doet dan een paar tikken!

Ach ik verkondig het einde van mijn verhaal, en meneer begint te flippen.
Had dit al aan zien komen.

Dat jou kinderen jou gaan tikken, is geen beschuldiging maar een meestal terugkomende aktie- reaktie.
Sla de kranten maar open en je leest weer een familie-drama die terug te voeren is op een van de ouders hun eigen jeugd.
Het zijn geen beschuldigingen maar feiten.
Als je zo koppig en egoistisch blijft dan zul je daar nog veel last van krijgen in je leven.
Maar denk dan terug aan deze topic, en misschien heeft het dan dezelfde werking als die vrouw dat op jou heeft gehad.

En voor iedereen die hun ouders lekker in elkaar wil slaan, maar helaas niet op kickboxen zit.
Wacht totdat ze in het bejaardenthuis zitten, misschien als je geluk hebt zijn ze zelf al de pijp uit.
Scheelt je weer gevangenisstraf, want oudjes zijn o zo kwetsbaar.
**** life, **** respect, **** them all !!! :rolleyes:

Ik kan de situatie niet beoordelen natuurlijk. Het hangt ook helemaal van de situatie af. Ik heb een normale band met mn vader en daar krijg je niet snel ruzie mee.
Mijn moeder wil in een driftbui nog wel eens knijpen, waar ze achteraf wel spijt van heeft. Ze is een stuk kleiner en ik heb het op zo'n moment eigenlijk ook wel een beetje verdiend. Ik zou mijn moeder nooit slaan, hoogstens tegenhouden of aan de kant duwen voorzichtig.

Ach ik verkondig het einde van mijn verhaal, en meneer begint te flippen.
Had dit al aan zien komen.

Dat jou kinderen jou gaan tikken, is geen beschuldiging maar een meestal terugkomende aktie- reaktie.
Sla de kranten maar open en je leest weer een familie-drama die terug te voeren is op een van de ouders hun eigen jeugd.
Het zijn geen beschuldigingen maar feiten.
Als je zo koppig en egoistisch blijft dan zul je daar nog veel last van krijgen in je leven.
Maar denk dan terug aan deze topic, en misschien heeft het dan dezelfde werking als die vrouw dat op jou heeft gehad.

En voor iedereen die hun ouders lekker in elkaar wil slaan, maar helaas niet op kickboxen zit.
Wacht totdat ze in het bejaardenthuis zitten, misschien als je geluk hebt zijn ze zelf al de pijp uit.
Scheelt je weer gevangenisstraf, want oudjes zijn o zo kwetsbaar.
**** life, **** respect, **** them all !!! :rolleyes:

Dude, geloof mij als ik ze echt flink wat aan had willen doen was dat al lang gebeurt genoeg kansen!
Mijn kinderen zullen zulke dingen nooit doen.
Ik zal hun niet slaan en ik zal hun liefde geven iets wat ik weinig heb gehad alleen tikken te veel.
Als ik alles zou vertellen wat er in al die jaren is gebeurt zul je het waarschijnlijk wel begrijpen, maar aangezien dit geen klaagmuur is en jij niet alles hoeft te weten laat ik het lekker hierbij.
Ik weet dat ik juist gehandeld heb en daar blij ik bij.
Als ik tikken uitdeel dan moet je bij mij heel ver gaan, normaal heb ik genoeg geduld!
maar dat raakt weleens op ;)

Ik kan de situatie niet beoordelen natuurlijk. Het hangt ook helemaal van de situatie af. Ik heb een normale band met mn vader en daar krijg je niet snel ruzie mee.
Mijn moeder wil in een driftbui nog wel eens knijpen, waar ze achteraf wel spijt van heeft. Ze is een stuk kleiner en ik heb het op zo'n moment eigenlijk ook wel een beetje verdiend. Ik zou mijn moeder nooit slaan, hoogstens tegenhouden of aan de kant duwen voorzichtig.

Als we dood gaan nemen we niks mee, behalve wat we geleerd hebben.
En met die kennis wordt je geboren, en dat is je voorsprong.
Je moeder knijpt je, maar je slaat niet, en dan ben je pas sterk en de wijste.

Als we dood gaan nemen we niks mee, behalve wat we geleerd hebben.
En met die kennis wordt je geboren, en dat is je voorsprong.
Je moeder knijpt je, maar je slaat niet, en dan ben je pas sterk en de wijste.

Ik zou het ook niet niet kunnen. Ze zorg gewoon ontzettend goed voor me, helpt me overal mee. Ik vind dat ik gewoon een toffe moeder heb.
Die keer dat ze knijpt, ach... dat kan ik haar wel vergeven

Dude, geloof mij als ik ze echt flink wat aan had willen doen was dat al lang gebeurt genoeg kansen!
Mijn kinderen zullen zulke dingen nooit doen.
Ik zal hun niet slaan en ik zal hun liefde geven iets wat ik weinig heb gehad alleen tikken te veel.
Als ik alles zou vertellen wat er in al die jaren is gebeurt zul je het waarschijnlijk wel begrijpen, maar aangezien dit geen klaagmuur is en jij niet alles hoeft te weten laat ik het lekker hierbij.
Ik weet dat ik juist gehandeld heb en daar blij ik bij.
Als ik tikken uitdeel dan moet je bij mij heel ver gaan, normaal heb ik genoeg geduld!
maar dat raakt weleens op ;)

Je kan niet zeker weten hoe je kinderen zich ontwikkelen.
Dat je ze liefde geeft is alleen maar mooi, en ook je reden.
Maar dat zegt niks, het gaat erom of je uit liefde hebt gehandeld, en of dat niet of wel is, het komt altijd weer bij je terug, in dit leven of hierna.
En ik begrijp je echt wel, en ik kan idd je situatie niet hoe die thuis was.
Ik weet niet of je handelde uit zelf verdediging of omdat ze iets verkeerds zeiden.
Het feit dat je jezelf niet kan beheersen, en vooral omdat het je ouders zijn, je eigen vlees en bloed, is al erg genoeg en zegt al genoeg, ik kan daar geen excusses voor bedenken.

Geen optie!

Ik schiet tegenwoordig altijd in de lach als mijn pa een tikje uitdeelt :) Weer 1 oude commando die mij niet neer krijgt :D. Ik zou ze nooit terugslaan.. wel opzij duwen en uitlachen ;)

Ja of aan al die aids kindjes in Afrika.
En rij vooral niet te hard, want straks steekt er een moeder met een kinderwagen over,.. zo kan ik er nog wel een paar.
Mensen die je in je leven ontmoet is je lot, want daar heb je zelf aan meegewerkt, hoe je met je ontmoetingen en relaties in je leven omgaat, is aan jezelf.
De vrije wil is het grootste goed wat de mens heeft gekregen, dus kan en zal er ook geen God zijn die in zal ingrijpen.
En iedereen die onderwerpt is aan de grillen van ouders, is slachtoffer !!!
En elk slachtoffer, is een slachtoffer, dus kom niet met die eeuwige dooddoeners van een voorbeelden aan.
En als dit jou enige bijdrage is in deze topic, dan ben ik jou liever kwijt dan rijk.
Monsterhulp !! :thumbs:

??? ik snap niet waar je naar toe wilt kerel, je stelt het voor alsof alle omstandigheden in de wereld het gevolg zijn van vrije wil? alsof de wereld niet onafhankelijk bestaat van individuen. het aandeel dat de omgeving op het individu heeft is is ontelbaar keer groter dan de invloed van het individu op zijn omgeving. Ik heb niets tegen je als persoon maar je houdt er zeer kromme denkwijzen op na.
De wereld kromt zich niet naar ons, maar wij naar de wereld aangezien we er het product van zijn en niet omgekeerd, ik vraag me echt af hoe je ooit op zo'n teleologisch wereldbeeld bent gekomen.

Ik wil nergens naar toe.
Probeer je uit te leggen dat jou voorbeeld even nergens op sloeg.
En daarbij ventileer mijn mening.
Ja, alle omstandigheden zijn de oorzaak van vrije wil.
De wereld zou niet bestaan zonder de mens, de mens zou niet bestaan zonder de wereld.
IK weet niet wat jij bedoelt met "omgeving" maar de mens heeft invloed op elkaar en de natuur, en niet andersom.
De mens staat bovenaan de voedselketen.
Ik heb ook niks tegen jou, en je kan beter rare denkbeelden hebben dan helemaal geen, en lekker met de massa mee huppelen.
En wat voor de ene krom is, is voor een ander recht, er zijn meer wegen die naar Rome lijden.
Je draait het om man.
Zonder leven op aarde zou de wereld er niet zijn, dan is de wereld zinloos.
Wij hebben de wereld gemaakt en gecreëerd zoals die vandaag de dag is.
En hoe ik er aan kom?, door NA-te-denken.

Lijkt me niet gezond dat andere zo'n grote invloed op je kunnen uitoefenen.
jij hebt je laten veranderen door die vrouw, als je gevoel niet goed was geweest of er was geen klik,..dan had ze je ook niet kunnen veranderen.
Dus uiteindelijk doe je het zelf, je bent zelf hemel en hel, doordat je niemand in het leven de schuld kan geven, behalve jezelf.
Je moet alles bij de wortel aanpakken, en de wortel van het leven ben jij.
Overal waar jij komt gebeurt het.

jezus wat een onzin MB. :D
ongeveer iedere psycholoog, neuroloog, orthopedagoog en weet ik wat voor -ogen zijn het niet met je eens, om diverse redenen. Het lijkt me redelijk gezond dat anderen zo'n grote invloed op iemand kunnen uitoefenen. Anders zou er imo sprake zijn van een flink autistisch kind.

Ik wil nergens naar toe.
Menselijk leven bestaat een 100.000 tal jaar, het universum zoals we het nu kennen verscheidene miljarden jaren, intelligentie is het opnemen van prikkels uit de omgeving en deze te ordenen tot een bepald wereldbeeld wat het functioneren van een organisme makkelijker maakt, zelfreflectie is nog van een hogere graad van complexiteit, spreek dit tegen en je spreekt geologen, fysici en neurobiologen tegen, vakmensen die jarenlang hun leven wijden aan dergelijk onderzoek, iets waar je door enkel te rationaliseren nergens mee komt (zie de ideeenwereld van plato, en hoe de platonisten er de grootste waanzinnigheid op verder bouwden, zonder ooit aandacht te geven aan het empirisch kenbare
De wereld zou niet bestaan zonder de mens, de mens zou niet bestaan zonder de wereld.
zie bovenstaande, natuurwetten staan los van menselijke interactie, we zijn er zelf aan onderworpen
IK weet niet wat jij bedoelt met "omgeving" maar de mens heeft invloed op elkaar en de natuur, en niet andersom.
onze ganse genetische opbouw is het product van miljarden jaren selectie, kijk rondom jou en je begrijpt wat ik bedoel, lees een boek over tastbaar materiaal ipv hopeloos te filosoferen met enkel de ratio, die gaat nl ALTIJD uit van vooronderstellingen
ons spijsverteringstelsel zit er voor de schijn
Ik heb ook niks tegen jou, en je kan beter rare denkbeelden hebben dan helemaal geen, en lekker met de massa mee huppelen.
ja wat doe ik :rolleyes:
En wat voor de ene krom is, is voor een ander recht, er zijn meer wegen die naar Rome lijden.
de wereld heeft niet de richting naar een doel, maar is het slachtoffer van blinde causaliteit, de stijgende entropiegraad in het unversum alleen al is daar een duidelijk voorbeeld van (maar daar moet je eerst eens wat meer info op doen over de wereld als empirisch gegeven ipv met je vooronderstellingen te redeneren ;)
Je draait het om man.
Zonder leven is de wereld zinloos, klopt, maar je sprong naar het niet bestaan van iets door dat deze zinloos is, hoe je daar aan komt snap ik niet, zin hebben en bestaan zijn van twee verschillende ordes
idealist a la berkeley, God die alle waarnemingen in ons kopje prent, geef mij maar Kant, zat een stapje hoger ;)
Deden ze voor de verlichting ook, lekker filosoferen zonder oog voor de wereld te hebben, verschillende vooronderstellingen en natuurlijk verschillende uitkomsten ;), iets waar serieuze wetenschap niet aan tracht deeltenemen

....

Als je je ouders slaat, zal je hand boven het graf uitgroeien.

ik heb vroeger vaak ruzie met ze gehad en liggen dreigen enzo, maar nooit geklopt

...Origineel gepost door MuscleBear
Ik wil nergens naar toe.
Menselijk leven bestaat een 100.000 tal jaar, het universum zoals we het nu kennen verscheidene miljarden jaren, intelligentie is het opnemen van prikkels uit de omgeving en deze te ordenen tot een bepald wereldbeeld wat het functioneren van een organisme makkelijker maakt, zelfreflectie is nog van een hogere graad van complexiteit, spreek dit tegen en je spreekt geologen, fysici en neurobiologen tegen, vakmensen die jarenlang hun leven wijden aan dergelijk onderzoek, iets waar je door enkel te rationaliseren nergens mee komt (zie de ideeenwereld van plato, en hoe de platonisten er de grootste waanzinnigheid op verder bouwden, zonder ooit aandacht te geven aan het empirisch kenbare
Menselijk leven op deze wereld bestaat al meer dan 40.000 jaar !!!
Het heelal is circa 13,7 miljard jaar geleden ontstaan, maar dat zijn maar getallen.
Intelligentie is het verstandelijk vermogen tot uitdrukken, en is wat anders dan de vrije wil opzich.
Zelfreflectie is het nadenken over het eigen doen en laten, introspectie.
En je hebt het over wat het functioneren van een organisme makkelijker maakt,..en dat is het ja, organisme, LICHAAM-ZIEL-GEEST.
Daarom bestaat er ook mind over matter, de geest staat boven het stoffelijke.
En al deze natuurlijke feiten worden beinvloed en verandert door de vrije wil van de mens.

zie bovenstaande, natuurwetten staan los van menselijke interactie, we zijn er zelf aan onderworpen
Natuurwetten als niet door de mens gewijzigde omgeving of omstandigheden staan los van menselijke interactie, maar alleen ook puur omdat die natuurwetten worden beschermt !!!.
onze ganse genetische opbouw is het product van miljarden jaren selectie, kijk rondom jou en je begrijpt wat ik bedoel, lees een boek over tastbaar materiaal ipv hopeloos te filosoferen met enkel de ratio, die gaat nl ALTIJD uit van vooronderstellingen
Ik zie tastbaar bewijs en (hopeloos is jou idee) filosoferen als één geheel.
Het wiel is uitgevonden door er eerst over te filosoferen net als dat de wereld niet plat is maar rond.

ons spijsverteringstelsel zit er voor de schijn
De mens heeft de macht over mineralen,planten en dieren en zichzelf door de vrije wil, waarmee je beslist om je ouders te slaan of nog erger.
ja wat doe ik
Het was een algemene opmerking, dus niet persoonlijk gericht.
de wereld heeft niet de richting naar een doel, maar is het slachtoffer van blinde causaliteit, de stijgende entropiegraad in het unversum alleen al is daar een duidelijk voorbeeld van (maar daar moet je eerst eens wat meer info op doen over de wereld als empirisch gegeven ipv met je vooronderstellingen te redeneren
O daar ben ik mee eens, de wereld heeft geen doel, de wereld is ons doel, stoffelijk in ons lichaam natuurlijk.
Geestelijk ligt ons doel verder en dieper in onszelf.

Je draait het om man.
Zonder leven is de wereld zinloos, klopt, maar je sprong naar het niet bestaan van iets door dat deze zinloos is, hoe je daar aan komt snap ik niet, zin hebben en bestaan zijn van twee verschillende ordes
Ik vindt je zinnen net een rebus, maar ik snap waar je naar toe wilt.
De wereld heeft alleen zin met leven erop, wij als ziel bestonden al voordat de wereld werd gemaakt, want die wereld is juit er voor ons.
En als hij wordt vernietigt, dan komt er net zo snel weer een nieuwe.
Want het is tijdloos en de ziel eindeloos
.

idealist a la berkeley, God die alle waarnemingen in ons kopje prent, geef mij maar Kant, zat een stapje hoger
Ik heb ze alle drie niet nodig.
Deden ze voor de verlichting ook, lekker filosoferen zonder oog voor de wereld te hebben, verschillende vooronderstellingen en natuurlijk verschillende uitkomsten , iets waar serieuze wetenschap niet aan tracht deeltenemen.
Bestaan er ook niet serieuze wetenschapers dan?.
Wetenschap wordt geidentitficeerd met waarheid en waarheidsvinding, maar daar valt nog wel iets over te zeggen.
De wetenschap zoals we die kennen, is terug te voeren op de Descartes, een filosoof uit de zeventiende eeuw die het begrip ‘waarheid’ koppelde aan 'substantie en uitgebreidheid'.
In andere woorden: Descartes beweerde dat de wereld die we dagelijks ervaren alleen ‘waar’ is, voorzover deze is uit te drukken in catagorieën van kwantiteit.
Kilogrammen, meters en sekonden, dat soort eenheden.
Als je gebeurtenissen kunt kwantificeren, kun je ze in wiskundige modellen vangen.
Deze modellen, of hypothesen, kun je toetsen en als ze kloppen heb je de wetenschap weer een stapje verder geholpen.
Daar is niks op tegen, maar in dit wereldbeeld is niets over ethiek of zingeving te vinden.
Dat hoeft ook niet, zolang de wetenschap dan maar niet beweerd het over 'alles' te hebben.
Waardoor ze ook over 'alles' een oordeel zou kunnen vellen.
Naast ethiek en zingeving is er nog een belangrijk aspect van het leven waar de wetenschap niets over kan zeggen.
In eerste instantie lijkt dit aspect misschien onbelangrijk, maar het speelt een cruciale rol.

....

jezus wat een onzin MB. :D
ongeveer iedere psycholoog, neuroloog, orthopedagoog en weet ik wat voor -ogen zijn het niet met je eens, om diverse redenen. Het lijkt me redelijk gezond dat anderen zo'n grote invloed op iemand kunnen uitoefenen. Anders zou er imo sprake zijn van een flink autistisch kind.

De topic starter is geen kind meer.
Mijn opmerking ging over het heden en niet zijn verleden.

De topic starter is geen kind meer.
Mijn opmerking ging over het heden en niet zijn verleden.

Leuk hoe je iedere keer een topic weet te vernken AGAIN.
Hetgeen waar jij geen verstand van hebt, probeer je toch om te zetten alsof jij de beweegredenen kent.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Ik ben toch benieuwd als jij in het nauw gedreven wordt hoe jij reageert, maar als ik jouw woorden moet geloven doe je niks en laat je over je heen lopen.
Zijn dat nou niet de zwakkeren in onze leefomgeving?
De mensen die geen nee durven te zeggen en makkelijk over te halen zijn en veelal met de verkeerde mensen in aanraking komen.
Gelukkig sta ik ergens voor laat niet over mij heenlopen en zeker niet tot iets dwingen.
Misschien zou je er anders over denken als je in mijn schoenen zou staan en dat hoeft niet eens over de hele periode waarin dit speelde ( toch bijna 22 jaar ) maar ja jij bent o zo braaf en zal niet voor je zelf opkomen.
Ik gelukkig wel ik ben niet iemand die over zich heen laat lopen!
Wat jij er van vindt boeit mij niet zoveel sterker nog als mijn ouders op mijn stoep zouden staan gebeuren er denk ik ergere dingen!

Het is maar wat je onder vernken verstaat.
Als ik met jou mee lul dan is het allemaal goed.
De erkenning, weet je nog wel.
Maar als ik mijn eigen reply met een mening, dan ben ik aan het vernken.
Hoe is trouwens de omgang met je zus?, begrijpt die je een beetje?

Ik praat puur uit eigen ervaring, en ik kan je beweegredenen, want die heb je zelf zitten vertellen.
Ja, een kat maakt rare sprongen in het nauw, maar jij bent geen kat,.. je bent geen dier met een instinct, maar een mens met een vrije wil.
Bezint voor je begint en voorkomen is beter dan genezen.
Natuurlijk laat ik niet over me heen lopen, er zijn meer manieren om een probleem op te lossen, ik ben niet zo kortzichtig.
In die Bijbel staat als iemand je slaat keer hem dan ook de andere wang toe.
Wat zou dat toch betekenen?, je in elkaar laten tikken?,..vraag het bucher19 !!!

Het is maar net wat je als zwak ziet, de zwakkeren in de samenleving kunnen de zwervers zijn, die zieke, of iemand die zijn ouders niet durft te slaan.
Het is heel goed dat je ergens voor staat,.. maar dat daar ook je ouders slaan daar bij hoort, keur ik af.
Nee als ik in jou schoenen had gestaan dan had ik het net zo gereageerd zoals ik altijd heb gedaan, ja ik heb heel wat klappen moeten incasseren.
En ben zelf het huis uit gegaan, omdat ik niet over me heen laat lopen !!!, en wat zijn de vruchten die ik pluk?, dat ze op haar manier haar excusses heeft gemaakt, en dat ik nu weer goed kontakt hebt, had ik haar geslagen, dan was het over geweest.
Ik weet dat het je weinig boeit,.. alleen als het in jou straatje klinkt.
En dat je je ouders kan omleggen, boeit mij niet.
Je bent een heel jong zieltje.
Het is jou weg die je nog te gaan hebt, niet de mijne.
En die is zo lezen lang, heel lang.

Nou Mosselboer ik ben niet de enige die een grafhekel aan je idiote reply's krijgt.
Gezien de positieve karma uit dit topic met verwijzingen naar jou onzin posts en de karma in het vis topic waar het wederom veelal over jouw onvermogen gaat om je te verplaatsen in een ander.
Met een bijbel heb ik niks te maken als er een god is waarom worden dan de mensen waar je het meest van houd weggenomen?
Elk mens heeft dierlijke instincten onze voorouders moesten jagen op hun eten wij kunnen weliswaar naar de winkel voor onze maal, maar bepaalde activiteiten hebben wel degelijk met oerinstincten te maken.
( en dan bedoel ik niet debiel dansen op tv :D )
Niemand hoeft mee te lullen met mij dan had mijn begin post wel anders geweest en was er wel een poll geweest!
Mijn beweegredenen ken je helemaal niet ik laat enkel een heel maar dan ook heel klein stukje zien van hetgeen wat er gebeurt is.
Als ik mijn hele verhaal moet doen vanaf mijn 4e tot mijn 25e is Big_T door zijn bandbreedte heen en heb ik geen letters meer op mijn toetsen van mijn toetsenbord.
Ook al denk jij dat je mij begrijpt jij zult mij nooit begrijpen!
Jij keurt het gedrag van een zoon die enkele malen zijn handen laat wapperen af, maar ik hoor je niet over ouders die hun kind(eren) zowel verbaal als lichamelijk mishandelen dus ik neem aan dat jij dat goedkeurt?
Je vergelijkt mij met jou, maar geloof mij de dingen die ik heb mee moeten maken zijn erger dan jij denkt en dan jij je voor kunt stellen.
Mensen die mij teleurstellen op zo'n manier hoef ik niet in mijn nabijheid te hebben dat jij die mensen accepteert na al het leed wat ze je aandoen vindt ik een teken van zwakte.
Ik heb altijd gezegd als ik de deur hier achter mij dicht trek zijn jullie dood voor mij!
En ik ben een man van mijn woord ook al zou ik nu een telefoontje krijgen dat er 1 op sterven ligt dan nog kan ik geen meelevend gevoel krijgen.
En goed komt het niet meer er is met geen geld of tijd goed te maken wat ik deels kwijt ben door hun!
En waarom nu doen alsof alles koek en ei is?
Zij waren fout en niet ik vergeet niet dat mijn gedrag jegens hun zich jaren heeft opgestapeld en je kent het spreek woord over een druppel die de emmer deed overlopen?
En een probleem oplossen doe je niet door weg te lopen van de partij die schuld heeft!
Ik hoef ook geen excuus aan te bieden want zij waren jaren fout en ik maar een paar keer.
En ik ga ook geen excuses accepteren dat wat zij voelen is hoop ik dezelfde pijn als wat ik heb mee mogen maken.
Weten ze ook eens hoe dat is ;)

Terug
Naar boven