AndroidHealthClinic

Wie vind jij de meest irritante artiest(en) aller tijden?

Peiling Peiling Wie vind jij de meest irritante artiest(en) aller tijden?

• Totaal stemmers
    120

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Om het makkelijker te maken heb ik alvast een preselectie gedaan. Als jouw keuze er niet bij staat, kies dan 'anders'. Meerdere keuzes zijn mogelijk.

Mika #1, weet nog steeds niet of ie nou een fl**ker is of niet maar van zijn muziek krijg ik moordneigingen

Wel recent allemaal, maar dan ook nog Rihanna, Elton John, Bon Jovi, London Beat. Verder zo'n beetje alle hollandse meezingmeuk.

Jay Z had er ook nog bij gemogen.

Laatst bewerkt:
Andre H6
Peter Beense
Gebroeders Co
Frans Duijts

Dit soort takke muziek.

Alain Clark

guus meeuwis
marco borsato
jantje smit

+al die andere ongure types.

paul de leeuw

Mika

http://www.youtube.com/watch?v=yDSK91mUNLU

Hahahahahaa, fl**ker toch een eind op, dikke wijven zijn lelijk

edit/
Beyonce ? waarom :'(! dat kan niet.

zeau lekker & fat ass! Dat moet alles tenietdoen wat je ook maar aan haar irriteert!

Laatst bewerkt:
Waarom staat christina hier tussen :roflol: **** man wat heb ik vaak op haar getrokken toen ik nog een klein lectortje was :(

Wie rihanna haat is gay! als ik dat zeg is het zo.

Volgens mij wilt T' alleen maar uitvogelen wie zich net zo hard als hem ergert aan Lady Gaga :D

Frans bauer

Mijn vriendin houdt van Bon Jovi. Hier laat ik het maar bij.

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

Die Guus Meeuwis vind ik ook zo'n zwaar overgewaardeerde 'artiest'. Zijn stem is bijzonder matig, zijn teksten voorspelbaar saai en de melodietjes om te janken, wat mensen in die minkukel zien is mij een raadsel.

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij wilt T' alleen maar uitvogelen wie zich net zo hard als hem ergert aan Lady Gaga :D

Frans bauer
Als je goed kijkt heb ik haar niet eens aangevinkt. Maar ik weet dat er velen zijn die zich wel irriteren aan haar.

Komtie:

u2
rem
counting crows
kane
ruth jacot
barry hay
sting
moby
karin bloemen
paul de leeuw
peter andre