MuscleMeat

Wie vind jij de meest irritante artiest(en) aller tijden?

Peiling Peiling Wie vind jij de meest irritante artiest(en) aller tijden?

• Totaal stemmers
    120
Komtie:

u2
rem
counting crows
kane
ruth jacot
barry hay
sting
moby
karin bloemen
paul de leeuw
peter andre

pfoeeh alleen het schrijven van de lijst al bezorgd me hoge bloeddruk :fuu:

Ahja, Kane. Hoe kan ik die vergeten man. Die gast ook, echt zo'n ontzettende komediant. Alles aan die kerel is gemaakt. Ik kan me nog een optreden in Pauw en Witteman herinneren, zat ie daar een beetje de zweverige rockster uit te hangen met een of ander debiel hoedje op en zijn geforceerde klote prietpraat. Afschuwelijk gast :kots:

Goede lijst, Denace. Alhoewel ik veel nummers van Sting en vooral The Police wel kan waarderen.

Laatst bewerkt:
Die zanger van de Counting Crows is ook zo'n mooie. Bij ieder optreden keihard gaan staan janken en de labiele malloot uit hangen en er dan mee wegkomen van ja dat is authentiek, hij zingt met zijn hart. Niet te verdragen die huilebalk.

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

Ed Kowalczyk iemand? Eerste platen van Live waren aardig tot Edje ineens in zijn hoofd haalde dat de Here had besloten om met pensioen te gaan en zijn functie overhevelde naar Edje zelf, wat een zweefmalloot.

[/COLOR]Ed Kowalczyk iemand? Eerste platen van Live waren aardig tot Edje ineens in zijn hoofd haalde dat de Here had besloten om met pensioen te gaan en zijn functie overhevelde naar Edje zelf, wat een zweefmalloot.

Haha idd, Throwing copper was nog wel te pruimen

Ahja, Kane. Hoe kan ik die vergeten man. Die gast ook, echt zo'n ontzettende komediant. Alles aan die kerel is gemaakt. Ik kan me nog een optreden in Pauw en Witteman herinneren, zat ie daar een beetje de zweverige rockster uit te hangen met een of ander debiel hoedje op en zijn geforceerde klote prietpraat. Afschuwelijk gast :kots:

Goede lijst, Denace. Alhoewel ik veel nummers van Sting en vooral The Police wel kan waarderen.

Nee gekkie, Dinand is cool!

Ik weet trouwens niet wie ik de meest irritante artiest aller tijden vind, want dat zijn er zoveeel... Uit de lijst vind ik Lady Gaga wel echt verschrikkelijk, nep wijf.

• Topic Starter Topic Starter
****, die egotrippende clown van u2 vergeten, ach er zullen er nog wel zijn die ik gemist heb. Teveel irriterende types om in één poll te krijgen.

ik heb toch echt een hekel aan alle nederhop, direct, the partysquad, ali-b, yes-r, Chuckie, alle house, alle pop muziek, alle apresski, nederlandstalig=crap, hiphop behalve eminem en 50 cent, alle halve homo's zoals american rejects etc ook. uhm waar hou ik eigenlijk wel van..?
Alleen van hardcore en harder!!:D en dubstep

Jeetje even denken hoor:
Eminem, Mariah Carey, Whitney Houston, Kelly Family, 'zangeres' van Krezip en nog veel meer waar m'n cortisol levels behoorlijk van gaan stijgen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dinand is er zo eentje die voordat hij een vraaggesprekje van 10 minuten heeft met een stel halve garen van TMF een hele ochtend voor zijn spiegel allerlei gezichtsuitdrukkingen staat te oefenen voordat hij zijn hippe hoed op zet, daarna doet hij er nog een paar en oefent zijn diepzinnige en emotionele stem terwijl hij wijs probeert te kijken. Doet hij een hele ochtend over voor die 10 minuutjes bij TMF te mogen zitten. Die kerel is zo niet Rock 'n Roll.

En dan heb ik het nog niet eens over zijn afgrijselijke 'muziek' gehad.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dinand is er zo eentje die voordat hij een vraaggesprekje van 10 minuten heeft met een stel halve garen van TMF een hele ochtend voor zijn spiegel allerlei gezichtsuitdrukkingen staat te oefenen voordat hij zijn hippe hoed op zet, daarna doet hij er nog een paar en oefent zijn diepzinnige en emotionele stem terwijl hij wijs probeert te kijken. Doet hij een hele ochtend over voor die 10 minuutjes bij TMF te mogen zitten. Die kerel is zo niet Rock 'n Roll.

En dan heb ik het nog niet eens over zijn afgrijselijke 'muziek' gehad.
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben, op bovenstaande foto wou hij op Cheetje lijken:
che_guevara_01.png

Ja, hij probeert ook altijd een beetje als Eddie Vedder te zingen. Dan wel een Eddie Vedder die een vrijwel dodelijke keelontsteking heeft opgelopen en zich spontaan zorgen is gaan maken om zijn imago.

Ik mis Justin Bieber in de lijst.

Justin bieber natuurlijk ! Zou met stipt op nummer 1 moeten staan in deze lijst.

waarom staat justin bieber er niet tussen

Terug
Naar boven