Fitness Seller

Wie vind jij de meest irritante artiest(en) aller tijden?

Peiling Peiling Wie vind jij de meest irritante artiest(en) aller tijden?

• Totaal stemmers
    120
Oh ja Britney Spears en Rihanna haat ik ook uit de grond van mijn hart. :)

Wie rihanna haat is gay! als ik dat zeg is het zo.

Eerst was ik echt fan van Rihanna, maar toen ze nummers begon te maken met teksten als "It should big enough" en dan de lesbische tekst van Ti Amo (wat ik op zich een goed nummer vind), is mijn aanzien voor haar ver onder het nulpunt gezakt. Vind haar nu maar een ordinair gemeen schepsel meer die ik het liefst zo vlug mogelijk uit de muziekwereld zie verdwijnen.

Ik mis de optie "allemaal"

Ow mijn god.....Kowalczyk en zn jostiband Live jonge oei oei oei ik krijg serieus gewoon kippevel van alleen die naam al en niet het goeie soort. Ooit weleens een interview gezien met dat gannef...brrrrr...

Dinand is idd een Vedder kloon, waarschijnlijk gaan zingen mid/eind jaren 90 toen het stikte van die wannabe's en heeft en passant toen besloten nooit meer zn kaken vanelkaar te halen...hoe die gast praat is teveel om te verdragen:headbang:

Depeche Mode...........

Je vind Dinand alleen cool vanwege de hoge sopfactor ofniet :p

Lars Ulrich heeft ook een kop om op te slaan evenals die leadzanger inderdaad van Counting Crows...

ik moet ff een rondje lopen anders wordt het teveel allemaal...ff frisse lucht scheppen :P

Laatst bewerkt:
Gelukkig zie en hoor ik ze nooit meer, maar had vroeger een ontieglijke hekel aan de 4 non blondes. Je moest maar de radio of MTV aanzetten en je werd ermee geconfronteerd. Ook nooit begrepen waarom die 4 non babes ooit op nummer 1 hebben gestaan met dat k*tlied.

Gelukkig zie en hoor ik ze nooit meer, maar had vroeger een ontieglijke hekel aan de 4 non blondes. Je moest maar de radio of MTV aanzetten en je werd ermee geconfronteerd. Ook nooit begrepen waarom die 4 non babes ooit op nummer 1 hebben gestaan met dat k*tlied.

What's up! :D Yep k*tlied, maar alhoewel ik zeker geen Pinkfan ben heb ik Pink wel een versie van What's up horen uitvoeren die een stuk beter is dan de 4 Non blondesversie. Dat nummer hoort gewoon rauwer dan de 4 Non Blondes het uitvoeren. Linda Perry schrijft overigens regelmatig nummers voor Pink/

Ik mis de optie Justin Bieber, en schaam je als je op Eminem hebt gestemd, heerlijke muziek.

Heb niet zo een hekel aan een artiest.

Maar de lijst afgaan.

dan mika

Ik heb een hekel aan Ali-B.Zijn stem...hij kan niet eens rappen.

SHAKIRA

t*fus aan dat wijf irriteer ik me eigen echt de pl**ris aan, brengt echt onzinnige muziek uit dat nergens op slaat.

voorbeeld die laatste nieuwe muziek van der.

http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0

moet dit de zomerhit worden ofzo ?

Terug
Naar boven