- Waardering
- 203
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
vind je? haha dan ben ik toch wel blij in deze tijd te zijn geborenDat is voor jou tijd "jochie"
Toppers is toch heerlijke muziek om mee te zingen![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vind je? haha dan ben ik toch wel blij in deze tijd te zijn geborenDat is voor jou tijd "jochie"
Toppers is toch heerlijke muziek om mee te zingen![]()

Je vind Dinand alleen cool vanwege de hoge sopfactor ofniet

Aha dus AnonymousLectortje jij geilt hier op?
Gelukkig zie en hoor ik ze nooit meer, maar had vroeger een ontieglijke hekel aan de 4 non blondes. Je moest maar de radio of MTV aanzetten en je werd ermee geconfronteerd. Ook nooit begrepen waarom die 4 non babes ooit op nummer 1 hebben gestaan met dat k*tlied.
Yep k*tlied, maar alhoewel ik zeker geen Pinkfan ben heb ik Pink wel een versie van What's up horen uitvoeren die een stuk beter is dan de 4 Non blondesversie. Dat nummer hoort gewoon rauwer dan de 4 Non Blondes het uitvoeren. Linda Perry schrijft overigens regelmatig nummers voor Pink/Rihanna is echt ****ing lelijk, maar haar benen zijn toch wel libido bevorderend, dat dan weer wel.
Potverdriedubbeltjes!!
keiharde photoshop man

Aha dus AnonymousLectortje jij geilt hier op?
Rihanna is echt ****ing lelijk, maar haar benen zijn toch wel libido bevorderend, dat dan weer wel.
Waar is de originele foto dan?
weet niet