AndroidHealthClinic

Wil niet meer compenseren en mij meer androgeen maken als ik ben.

Bezoekers in dit topic

Knap van je Ymir om dit allemaal op te schrijven. Veel respect en moed heb je daarvoor nodig om zo uit de kast te komen.
Het belangrijkste is om jezelf te zijn en jezelf te accepteren hoe je bent. Het is een innerlijke zoektocht waar je zeker uit zult gaan komen zonder die anabolen. Zie het als een innerlijk groeiproces.

Veel geluk gewenst Ymir.
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
Vind mooi om volwassen reacties te lezen hier, daarvoor hulde. Maargoed je bent ook altijd een positieve member hier geweest, leuk dat je dit dan ook terug mag ontvangen nu. Ik lees je verhaal en krijg een beetje het gevoel dat je het heel erg ver en diep door trekt. Ben zelf ook best zorgzaam voor mijn naasten en mag best graag een beetje meedenken thuis over kleurtjes dus vandaar mijn gedachte. Of vind je jezelf ietwat "verwijfd" in je doen en laten ook ofzo? Het lijkt je allemaal zo in de weg te zitten, wat erg jammer zou zijn natuurlijk.
 
Sterk! Respect hiervoor.

Sterkte met je zoektocht.
 
Misschien is het iets voor je om te kijken naar Ayahuasca, weet niet of je hier bekend mee bent. Maar vele die zo'n ceremonie hebben gedaan zeggen dat hun ogen geopend zijn en dat ze vooral veel nieuwe inzichten hebben gekregen over het leven, jezelf etc. Schijnt ook verslavingen/trauma's te helpen overwinnen. Het klinkt misschien heftig maar tegenwoordig zie je doorsnee huisvrouwen dit ook doen :p
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
Misschien is het iets voor je om te kijken naar Ayahuasca, weet niet of je hier bekend mee bent. Maar vele die zo'n ceremonie hebben gedaan zeggen dat hun ogen geopend zijn en dat ze vooral veel nieuwe inzichten hebben gekregen over het leven, jezelf etc. Schijnt ook verslavingen/trauma's te helpen overwinnen. Het klinkt misschien heftig maar tegenwoordig zie je doorsnee huisvrouwen dit ook doen :p

Grappig, ik deed ayahuasca 3 weken terug. Ik dacht allemaal zware thema's te krijgen tijdens die ceremonie lag ik daar zo gelukkig en speels als een kind te schaterlachen en zo gelukkig te zijn. Ook daarin zit een les en wel dat ik met mijn mind alles zwaar maak en mijn diepe gevoel speels en vrolijk is.

Vind mooi om volwassen reacties te lezen hier, daarvoor hulde. Maargoed je bent ook altijd een positieve member hier geweest, leuk dat je dit dan ook terug mag ontvangen nu. Ik lees je verhaal en krijg een beetje het gevoel dat je het heel erg ver en diep door trekt. Ben zelf ook best zorgzaam voor mijn naasten en mag best graag een beetje meedenken thuis over kleurtjes dus vandaar mijn gedachte. Of vind je jezelf ietwat "verwijfd" in je doen en laten ook ofzo? Het lijkt je allemaal zo in de weg te zitten, wat erg jammer zou zijn natuurlijk.

Precies, ik zag al een shitload aan opmerkingen over me heen komen maar ik krijg zulke mooie reacties. Dank jullie wel!

Ja dit gevoel is diep en zit me toch wel in de weg. Gaat verder dan mijn zorgzaamheid en mijn voorkeur voor paars rood en roze. :p Ik heb altijd een nonchalant imago opgehouden van niks raakt me en doen alsof ik niet zo gevoelig ben en mij stoerder voordoen dan ik ben. ik ben 39 en ergens ben ik mijzelf aan het terugvinden. Wat ik merk is dat ik heel makkelijk vriendinnen maak en weinig vrienden, veel makkelijker onder vrouwen mezelf ben dan bijvoorbeeld in het krachthonk. En ik merk in vriendschappelijk contact met veel vrouwen dat ik altijd het maatje ben en dat ze voor een relatie een meer mannelijke man zoeken. Daarin vooral ben ik als single man onzeker. Deze site was altijd mijn uitlaatklep voor wel het mannelijke in mij zoals de gym dat ook is. Ik weet niet of ik verwijfd ben in mijn doen en laten. Ik ben niet gay achtig zoals je soms ziet en ik associeer met verwijfd. Ik ben wel best gevoelig en communiceer makkelijk over emoties wat handig is op mijn werk. En ben best onzeker wat ook te maken heeft met al heel lang single zijn en vrouwen waarmee ik haast vriendinnen wordt en nooit een relatie mee krijg. Vriendschappen die ook vaak stuk gaan juist doordat ik zelf wel gevoelens ontwikkel vaak voor de vrouwen met wie ik vriendschappen heb.

Denk dat ik met het open over zijn en delen wel uitkom met mezelf. Niet een andere versie van mezelf proberen uit te vinden maar echt mezelf blijven. En zonder anabolen, hormonaal moet ik niet willen experimenteren. Zonder die androgene werking is al lastig zat.....
 
Ik kan ergens overheen gelezen hebben, maar voel je je daadwerkelijk ook meer een vrouw? Of twijfel je gezien je vrouwelijke trekjes/voorkeuren?
 
Ik kan ergens overheen gelezen hebben, maar voel je je daadwerkelijk ook meer een vrouw? Of twijfel je gezien je vrouwelijke trekjes/voorkeuren?

Ik ben geen vrouw en zo vrouwelijk zie ik er niet uit. Ik twijfel ook niet. Ik probeer mezelf te zijn met mijn trekjes. Anabolen mijden is daarin cruciaal omdat ik daarin een methode vond om effectief een einde te maken aan de mix van vrouwelijke en mannelijke kanten in mij en alleen mannelijk over te houden. Dat werd meer een doel opzich omdat mixed-up nu eenmaal niet fijn is dan dat anabolen gericht waren op echt groeien (en natuurlijk groeide ik en kon veel meer trainen) In dit verband zie ik speciaal voor mij anabolen als iets wat echt een no-go is. Leren om mezelf te zijn met al mijn goede slechte mannelijke en vrouwelijke kantjes.
 
Ik ben geen vrouw en zo vrouwelijk zie ik er niet uit. Ik twijfel ook niet. Ik probeer mezelf te zijn met mijn trekjes. Anabolen mijden is daarin cruciaal omdat ik daarin een methode vond om effectief een einde te maken aan de mix van vrouwelijke en mannelijke kanten in mij en alleen mannelijk over te houden. Dat werd meer een doel opzich omdat mixed-up nu eenmaal niet fijn is dan dat anabolen gericht waren op echt groeien (en natuurlijk groeide ik en kon veel meer trainen) In dit verband zie ik speciaal voor mij anabolen als iets wat echt een no-go is. Leren om mezelf te zijn met al mijn goede slechte mannelijke en vrouwelijke kantjes.
Duidelijk.
Goede zelfreflectie.
 
Dacht eerst dat dit een trolltopic was maar schijnt toch serieus zijn. In dat geval: ik denk niet dat je te veel in hokjes moet denken (wat je ook aangeeft nu niet meer te doen/willen doen). Het is prima om vrouwelijke trekjes te hebben of juist overdreven mannelijke. Dit vind ik ook een goede image:

monstrepancies.jpg


Om hier een persoonlijke anecdote bij te zetten (ben anoniem hier dus who cares :trollface: wel srs though): begin 20 merkte ik dat ik erg viel op shemales. Heb hier toen ook erg mee geworsteld, bij nader inzien gewoon wasted time & effort maar ik had een beeld van mezelf wat niet matchte met de realiteit en dat zorgde voor veel onrust. Probeerde toen ook veel in hokjes te plaatsen: 'ben ik gay?' enz., uit persoonlijke ervaring kan ik dat echt afraden.

Goed dat je het van je afschrijft en het accepteert, mocht je in de toekomst je toch meer man dan vrouw voelen kun je altijd stappen ondernemen om meer vrouw te worden.

Hier is een video van een bodybuilder die compenseerde d.m.v. AAS en bb'ing die uiteindelijk vrouw is geworden:


Ik zou je ook niet druk maken verder of je nu vrouw of niet vrouw wilt worden want dan krijg je weer die uitersten en hokjes ('wil ik een vrouw zijn?' 'wil ik een man zijn?'), maar gewoon kijken hoe je je nu voelt en niet te veel paniekeren.
 
Perplex van die transformatievideo. Wow!! Het is niet zo dat ik echt vrouw wil zijn denk ik, maar ik had de optie ook buitengesloten. Daar is mijn fysiek te mannelijk voor dacht ik. In die transformatie video blijkt het wel te kunnen. Dat opent een deur waar ik eerst niet eens zag dat er een deur zou kunnen zijn.......

Maar ja de anabolensectie van een bodybuildingssite is niet de plek hiervoor. De kern van mijn verhaal hier is dat overcompenseren en gebruik van AAS om het vrouwelijke stuk in mij om zeep te helpen en mij niet zo mixed up te voelen in het m/v mengsel. Dat is het wel voor dit topic.

Voor de rest...idd just go with it en minder piekeren.

Thnx nogmaals iedereen.
 
Laatst bewerkt:
Veel respect dat je dit van je af schrijft! Het leven is te kort om hiermee in de knoop te zitten, just go with it ;)
 
Zo, zeer complex dit verhaal man. Veel respect dat je dit hier wilt delen.
Ik heb wel het gevoel dat het vandaag de dag meer geaccepteerd is om echt jezelf te zijn in de samenleving dan bijvoorbeeld 10/15 jaar geleden. Ik verwacht ook dat deze "reis" voor jou veel positiefs gaat brengen, want jezelf zijn en uiten is uitermate belangrijk voor zelfontplooiing.
:thumb:
 
Gisteren voor veel geld aan gear bij de apotheek gebracht. Daarna kwam er zoveel rust over me.

Helemaal klaar met AAS. Hoop ook nooit meer vragen erover in mijn inbox te krijgen. Ik ken geen adresjes en ik weet er niks meer van.
 
Gisteren voor veel geld aan gear bij de apotheek gebracht. Daarna kwam er zoveel rust over me.

Helemaal klaar met AAS. Hoop ook nooit meer vragen erover in mijn inbox te krijgen. Ik ken geen adresjes en ik weet er niks meer van.
Misschien ben je transseksueel maar val je op vrouwen?
Matt Kroc is hier een voorbeele van iemand waar mensen het helemaal niet van verwacht hadden heeft ondertussen ook zijn naam laten veranderen enzo op youtube heeft hij ook een paar interviews hierover.
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
En hoe gaat het nu met je een jaar later? Nog steeds gestopt met AAS en verder gekomen met de zoektocht naar jezelf?
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk :)
 
Ja same here..
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
Back
Naar boven