Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb er vertrouwen in dat ik qua kracht die 150 nu al zou kunnen. Maar me lichaam kan het nog niet aan anders zou ik geen steken in me onderarmen ervaren en lichte steken in me bicepspezen
Als ik de 150kg ga doen zit ik te denken aan de volgende opbouw.
6x40kg
3x60kg
3x80kg
1x100kg
1x120kg
1x130kg
1x140kg
1x150kg
eventueel nog een 1x110 en 1x145kg afhankelijk hoe de 140kg voelt.
Rust intervals 4-6mins na de 100kg.
Nu ik eindelijk een beetje fatsoenlijk gewicht kan benchen wordt het nog eens leuk![]()

Zit ook met een gedachte. Iets wat ik niet kan verklaren. Misschien dat iemand anders dat wel kan.
Voorheen deed ik opwarm setjes met 3 reps en dan elke rep zo snel/explosief mogelijk. Maar als ik dan uiteindelijk bij de zwaardere gewichten kwam had ik nooit het gevoel helemaal opgewarmd te zijn. En ook was me explosiviteit niet echt super. Nu heb ik de laatste twee keer meer gebruik gemaakt van Full Stop setjes. Het lijkt alsof me schouders dit prettiger vinden en ook me explosiviteit is een stuk hoger bij de zwaardere gewichten...
Het was meer 3x3 ipv 1x9. Zodoende deed ik qua totaal volume hetzelfde, maar door meer sets en minder reps bij dat ene gewicht te houden dacht ik zo meer op explosiviteit te kunnen opwarmen. Maar dat werkte niet.
Dus dan deed ik als voorbeeld
40kg 3x3
60kg 2x3
80kg x 3
etc etc

Laatste 2 weken knalt het inderdaad omhoog. Geen idee waar het opeens vandaan komt.