- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb die coach gemailt met mijn gegevens. Dus zal zeker mee doen. Zal een leuke ervaring zijn. Denk dat ik alleen maar safe weights ga doen welk onder mijn PR's zitten. Dan is het even kijken met me linker voorpoot hoeveel ik qua deads kan doen dan. We shall see![]()
)Ik heb die coach gemailt met mijn gegevens. Dus zal zeker mee doen. Zal een leuke ervaring zijn. Denk dat ik alleen maar safe weights ga doen welk onder mijn PR's zitten. Dan is het even kijken met me linker voorpoot hoeveel ik qua deads kan doen dan. We shall see![]()
?Die rear delt raises doe je dan ook wel héél licht éh..?
Ik deed ze de laatste keer met 2x22kg, en ik doe ze ook haast nooit.![]()

Techniek is optioneel.hmmm...daar zou een diepere waarheid in schuil kunnen gaan
Heb die oefening pas voor de tweede keer gedaan. Weet niet eens 100% of mijn techniek wel goed is. Zal volgende keer wat meer gewicht pakken![]()

Daar had ik even geen erg in...met mijn hand? dan kan ik hem meteen afschrijven. ik kan geen gewichten boven de 120 vasthouden...dus mijn lichaamsgewicht al helemaal niet op moment. Heb het 2 weken geleden gedaan voor een setje. En dat was ook meteen eind van de training![]()