MuscleMeat

Wilders bij moskee protest NY

Nee, jíj bent lekker.

Uiteraard.

• Topic Starter Topic Starter
Niet nodig, ik vind niet iedereen waar ik het (wel eens) mee oneens ben een halve gare. En jij snapt tenminste de principes van discussie voeren. Unlike others...

Wauw, dit kan eigenlijk wel in het 'wat maakt(e) jouw dag goed vandaag' topic.

Ik begin met elke pagina in dit (sub) forum de oude quote van Klaas steeds meer te begrijpen: Zoveel debielen, zo weinig tijd. En het is mooi hoe Klaas het zei, dat het leuk is om halve garen te vertellen dat ze halve garen zijn. Maar ik word af en toe toch ook wel zo moe als ik zie wat een domme mensen we toch op dit kleine stukje wereld hebben.

Ok, en nu is het wachten wie deze 'halve gare' uit zijn fictie leven haalt en hem terug in de realiteit zet. Moraalridder je draait door.

In Nederland waarschuwde minister van Buitenlandse Zaken Maxime Verhagen (CDA) Wilders al voor de impact van de speech. Hij vreest dat de PVV-leider Nederland in diskrediet brengt met een anti-moskee-toespraak.
En die eigenwijze Hans ook nog.

Tegenwoordig is de vrijheid van meningsuiting beperkt. Je mag je mening niet meer vertellen of zo'n slappe worst komt over je schouder heenkijken dat je niet iets 'verkeerds' zegt. Spuugzat is het enige woord wat ik er voor over heb.

Eigenlijk negeer ik je al een tijdje.

Eigenlijk negeer ik je al een tijdje.

Dat mag. Ik zoek ook geen aandacht van iemand totaal geen nadenkend vermogen heeft omtrent dit topic genaamd Wilders bij moskee protest NY. Iemand die dit soort dingen als goed en verbroedering bestempeld, heeft een mentaal probleem. Daar is geen discussie over mogelijk. Dus zet mij maar op ignore, ik heb er vrede mee want van die bekrompen meningsuitingen kom je niet 1,2,3 af;)

Dat mag. Ik zoek ook geen aandacht van iemand totaal geen nadenkend vermogen heeft omtrent dit topic genaamd Wilders bij moskee protest NY. Iemand die dit soort dingen als goed en verbroedering bestempeld, heeft een mentaal probleem. Daar is geen discussie over mogelijk. Dus zet mij maar op ignore, ik heb er vrede mee want van die bekrompen meningsuitingen kom je niet 1,2,3 af;)

:roflol:

Ik wilde precies hetzelfde zeggen, en ik zet je niet op ignore, maar ik negeer je gewoon meestal. Want echt jongen, jij moet nog veel leren. Probeer eens dingen van verschillende perspectieven te bekijken. Ach, wat kan mij het ook schelen.

Weer wat nieuw gelezen: in het gebouw dat er nu staat bevindt zich al lang een moskee.

Heel dit protest begint belachelijker te klinken met de dag.

Ik hoor al vaak dat het pijnlijk zou zijn voor de nabestaanden of een belediging, maar ik heb nooit de mening gelezen/gehoord van een nabestaande van de slachtoffers. Iemand een bron daarvoor ? Hoeveel procent betreft het hier ?

Je zal mij niet horen beweren dat ik voor mezelf hier aanwezig ben. Ik ben er puur voor jullie, zie het als een geschenk.

We wachten al 5 jaar tevergeefs op je genezingsdrank, en van dat wachten hebben we behoorlijk hoofdpijn gekregen (waar we graag weer vanaf willen ten samen met onze debiliteit). Tijd dus om overuren te leren draaien Klaas, want er liggen nu zelfs 2 opdrachten op je te wachten.

Terug
Naar boven