- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Net als de karma die van jou kreeg voor deze verbale schouderklop.Wauw, dit kan eigenlijk wel in het 'wat maakt(e) jouw dag goed vandaag' topic.

Net als de karma die van jou kreeg voor dezeverbaletypografische schouderklop.![]()

Guilty.
newfags cant stripeGuilty.
Hoe krijg je btw die streep erdoor, is wel iets dat ik vaak ook wil gebruiken.
newfags cant stripe
[s.] [/s.] (zonder de puntjes uiteraard)

Ik begin met elke pagina in dit (sub) forum de oude quote van Klaas steeds meer te begrijpen: Zoveel debielen, zo weinig tijd. En het is mooi hoe Klaas het zei, dat het leuk is om halve garen te vertellen dat ze halve garen zijn. Maar ik word af en toe toch ook wel zo moe als ik zie wat een domme mensen we toch op dit kleine stukje wereld hebben.

Dat mag. Ik zoek ook geen aandacht van iemand totaal geen nadenkend vermogen heeft omtrent dit topic genaamd Wilders bij moskee protest NY. Iemand die dit soort dingen als goed en verbroedering bestempeld, heeft een mentaal probleem. Daar is geen discussie over mogelijk. Dus zet mij maar op ignore, ik heb er vrede mee want van die bekrompen meningsuitingen kom je niet 1,2,3 af![]()

Dat mag. Ik zoek ook geen aandacht van iemand totaal geen nadenkend vermogen heeft omtrent dit topic genaamd Wilders bij moskee protest NY. Iemand die dit soort dingen als goed en verbroedering bestempeld, heeft een mentaal probleem. Daar is geen discussie over mogelijk. Dus zet mij maar op ignore, ik heb er vrede mee want van die bekrompen meningsuitingen kom je niet 1,2,3 af![]()
Weer wat nieuw gelezen: in het gebouw dat er nu staat bevindt zich al lang een moskee.
Heel dit protest begint belachelijker te klinken met de dag.
Je zal mij niet horen beweren dat ik voor mezelf hier aanwezig ben. Ik ben er puur voor jullie, zie het als een geschenk.
Staat op wikipedia, dat het al sinds het gebouw september vorig jaar werd gebruikt als gebedsplaats. Toch niet zo lang als ik eerst dacht blijkbaar, maar dat is niet zo belangrijk.