XXL Nutrition

Wilders bij moskee protest NY

• Topic Starter Topic Starter
Ja, omdat die verder niks te maken heeft met die daad. Leef je is in Moraalridder.
Kijk wat een gruweldaad het was en dan het er zo inwrijven.

Kijk, op dit kortzichtige antwoord wachtte ik dus. Wat laat je je weer kennen.

Edit: Wat EricR zegt dus.

Dus die moslims die drie blokken verder naar een moskee willen gaan zijn dezelfde als degenen die een vliegtuig in het WTC ramden? Alle moslims zijn in feite terroristen volgens jou, Hardcorenl?

Nee tuurlijk niet. Dat is sowieso een drogreden EricR en die hanteer ik liever niet. Alleen het ligt er wel dicht op en dat weet jij zelf ook. Dus ga nou niet onnodig de boel proberen te polariseren.

Kijk, op dit kortzichtige antwoord wachtte ik dus. Wat laat je je weer kennen.

Edit: Wat EricR zegt dus.

Wie laat zich nou kennen. Kom op man het slaat toch helemaal nergens op. Kan jij nog wel normaal redeneren Moraalridder? Ik weet dat je het de laatste tijd lastig vindt, helemaal na je uitspatting, maar probeer iedergeval een beetje je best te doen want dit lijkt nergens op.

Laatst bewerkt:
Vanavond weer naar een volksunie bijeenkomt Hardcore? Vuistdiep in Constant Kusters.

Probleem is dat die terroristen "alles" in naam van hun geloof doen..
zo rechtvaardigen ze het voor zichzelf...

de 99% van de moslims die geen terroristen zijn zijn de dupe.
volgens mij blijft dat ook altijd zo... kwaad is al geschied.
Helemaal in de VS

(nee ik ben geen moslim & en ook niet pro wilders)

Als iedereen die ontzettend moe wordt van die halve gare hem nu gewoon op de negeerlijst zet, dan heb je ook niet meer dat je alsnog met zijn onsamenhangende geklets geconfronteerd wordt via quotering.

Als iedereen die ontzettend moe wordt van die halve gare hem nu gewoon op de negeerlijst zet, dan heb je ook niet meer dat je alsnog met zijn onsamenhangende geklets geconfronteerd wordt via quotering.

:rolleyes: Toch wel je favoriete oplossing he, typisch links, kop in het zand en door hobbelen maar. Goed bezig kerel!

Moet ik hier nou op ingaan of dit negeren. Ok de gulden middenweg: Leg eens uit waarom kop in het zand steken typisch links is? En geef eens een voorbeeld dat niet gaat over integratie.

Ik hoop dat je zelf je eigen stommiteit van die opmerking inziet Peoples. Het is weer is een flauwe polarisatie en een hyperbool.

Een opsomming van een veelvoud van jouw uitspraken de afgelopen periode resulteerde in deze opmerking. Je bent een kaalkoppie, een Henk, een schreeuwerd zonder relativatievermogen met geëxalteerde, exorbitante en pathetische uitspraken.

Moet ik hier nou op ingaan of dit negeren. Ok de gulden middenweg: Leg eens uit waarom kop in het zand steken typisch links is? En geef eens een voorbeeld dat niet gaat over integratie.

Ignore

Een opsomming van een veelvoud van jouw uitspraken de afgelopen periode resulteerde in deze opmerking. Je bent een kaalkoppie, een Henk, een schreeuwerd zonder relativatievermogen met geëxalteerde, exorbitante en pathetische uitspraken.

Kijk en weer is die hyperbool aanwezig. Als je tegen criminaliteit van immigranten bent en daar hard tegen wilt optreden, Als je tegen een moskee dicht bij WTC bent, als je in je nickname hardcore heb staan nou, nou dan ben je een nazi, een extreem rechtse kaalkop. Nee dat ben ik dus niet. Jullie overdrijven alles altijd zo erg, net als over Geert Wilders. Hoe oud ben je nou?

Ok, dit is dus echt de 8e keer ofzo dat wanneer ik om uitleg vraag als jij iets roept, jij dit niet wilt. Dan zie ik het nut ook niet meer in van een discussie.
Al jou uitspraken zijn, voorlopig iig, niets meer waard. Triest HardcoreNL.

Laatst bewerkt:
Ok, dit is dus echt de 8e keer ofzo dat wanneer ik om uitleg vraag als jij iets roept, jij dit niet wilt. Dan zie ik het nut ook niet meer in van een discussie.

Als je gekalmeerd bent wil ik weer in discussie. Nu laat ik je eerst even uitrazen met je maatjes Peoples, Klaaswitz en Beginnerbb.
Ik heb gewoon argumenten voor mij standpunten maar blijkbaar wordt het zwart voor je ogen als ik reageer dat ik die moskee daar een slecht idee vind. Dat is het topic en daar moet het dan over gaan.

Zie nu wel je edit: :)lol

Ja, maar ik niet meer. Het is klaar.

Je moet wel een speciaal soort halve zool zijn als je het voor elkaar krijgt met je politieke ideeën zowel een rechtse VVD'er als een tegen Marxisme aanhangende linkse hond om dezelfde redenen tegen je te krijgen. Dan wordt het wellicht tijd om met iets meer zelfreflectie de volgende post te schrijven.

Als je gekalmeerd bent wil ik weer in discussie. Nu laat ik je eerst even uitrazen met je maatjes Peoples, Klaaswitz en Beginnerbb.
Ik heb gewoon argumenten voor mij standpunten maar blijkbaar wordt het zwart voor je ogen als ik reageer dat ik die moskee daar een slecht idee vind. Dat is het topic en daar moet het dan over gaan.

Zie nu wel je edit: :)lol

"ik die moskee daar een slecht idee vind" is een standpunt, argumenten heb je niet, of althans nog niet gegeven;)

Je moet wel een speciaal soort halve zool zijn als je het voor elkaar krijgt met je politieke ideeën zowel een rechtse VVD'er als een tegen Marxisme aanhangende linkse hond om dezelfde redenen tegen je te krijgen. Dan wordt het wellicht tijd om met iets meer zelfreflectie de volgende post te schrijven.

Je bedoelt hoop ik Peoples en niet mij?

jij altijd met je spiegel der zelfreflectie:roflol:

Ik ga mezelf terugtrekken uit deze sectie. Ik ga lezen, informeren en mezelf misschien aanmelden bij een politieke partij. Het is een droom om ooit terug te keren met argumenten en een oneindige kennis van feiten.
Dus je hoeft me niet op ignore te zetten, ik pak me spullen en stop met mijn missie hier in deze sectie. :thumb:

Terug
Naar boven