- Waardering
- 892
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 106kg
omdat we nu x aantal jaren verder zijn en geen achterlijk gedrag meer moeten aanmoedigen?![]()
dat bepalen mensen wel voor zichzelf.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
omdat we nu x aantal jaren verder zijn en geen achterlijk gedrag meer moeten aanmoedigen?![]()

Met achterlijk gedrag bedoel je het beleiden van religie? Helemaal met je eens. De amerikanen zijn dat alleen niet, die vinden religie nog steeds erg belangrijk (iets met traditie en niet zelf willen nadenken). Als je dan onderscheid gaat maken is het discriminatie. En wat Silentio zegt snijdt dus hout: Als de Amerikanen godsdienstvrijheid als een groot goed beschouwen, en helemaal met hun geschiedenis is pleiten tegen de Islam hypocriet. Helemaal als je bedenkt dat 20 jaar geleden moslims zo erg nog niet waren, in vergelijking met die goddeloze communisten.

Waarschijnlijk zijn strijdkreet, hij is een nieuwe aanval aan het voorbereiden.Trouwens, kennen jullie HardcoreNL nog? Die jongen die hier vroeger nog wel eens poste? Kan iemand schatten wat hij met deze karma-uitleg bedoeld: Wilders bij moskee... vr 6 aug 2010 15:15 , GRRRRR AAAAAAAAAAWHHHH !!!!!!!! GRRRRRR
Trouwens, kennen jullie HardcoreNL nog? Die jongen die hier vroeger nog wel eens poste? Kan iemand schatten wat hij met deze karma-uitleg bedoeld: Wilders bij moskee... vr 6 aug 2010 15:15 , GRRRRR AAAAAAAAAAWHHHH !!!!!!!! GRRRRRR
. De enige echte link tussen die moskee en 11 september is dit protest. Of gaan ze het "The Bin Laden Memorial Mosque" noemen? Dat zou ik doen als ik in hun plaats was, en meteen ook de grootste moskee ooit maken pal op ground zero plaatsen, gewoon om Wilders en co te pesten.Moeten we dan ook de kerk, McDonalds en de unibrauw van Filip Dewinter verbieden, omdat ze uitingen zijn van achterlijk gedrag?omdat we nu x aantal jaren verder zijn en geen achterlijk gedrag meer moeten aanmoedigen?![]()
jaja ik ken het hele verhaal van religieuze indoctrinatie van kinds af aan, maar met een bruut verbod zet je geen zoden aan de dijk. heb wat vertrouwen in in individuele ontplooiingen je zal zien dat geinstitutionaliseerd geloof in al haar facetten zal afnemen (kijk naar de evolutie in Europa), net door religies te demoniseren als "the root of all evil" creëer je een voedingsbodem voor reactionair fundamentalisme.

1. ja, zie hierbovenProtesteren tegen een moskee, waar halen ze het. De enige echte link tussen die moskee en 11 september is dit protest. Of gaan ze het "The Bin Laden Memorial Mosque" noemen? Dat zou ik doen als ik in hun plaats was, en meteen ook de grootste moskee ooit maken pal op ground zero plaatsen, gewoon om Wilders en co te pesten.
Alsof er niet genoeg echte problemen zijn in de wereld.
Moeten we dan ook de 1. kerk, 2. McDonalds en de 3. unibrauw van Filip Dewinter verbieden, omdat ze uitingen zijn van achterlijk gedrag?
En wie bepaalt wat achterlijk gedrag is? De overheid? Wil jij in een totalitaire staat leven waarin elk aspect van je dagelijkse leven opgelegd wordt door de regering? Ik denk het niet.

ik snap wel waarom die new yorkers geen moskee daar willen hebben, maar die arabieren hebben geld zat, dus zal wel doorgaan. en er wordt wel gezegd dat het geen moslims zijn maar terorristen, maar in hun land zijn dat soort mensen juist heilig voor de moslims, ze zien zchzelf als martelaren, dus mogen ze andere doden. net als de palesteinen die zich opblazen.
Bah, fascistja en ook direct jou de toegang tot publieke fora ontzeggen![]()

waar haal je dat nou weer vandaan. Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, en in sommige streken worden 'martelaars' niet als schurken gezien, maar wat heeft dat te maken met de gemiddelde New Yorkse moslim?
One man's terrorist is another man's freedom fighter.
Daar had ie het vandaan denk ik.
Niet van die moeilijke vragen stellen hoor, ik was enkel 'de clown' aan het uithangen.