AndroidHealthClinic

Wilders bij moskee protest NY

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga mezelf terugtrekken uit deze sectie. Ik ga lezen, informeren en mezelf misschien aanmelden bij een politieke partij. Het is een droom om ooit terug te keren met argumenten en een oneindige kennis van feiten.
Dus je hoeft me niet op ignore te zetten, ik pak me spullen en stop met mijn missie hier in deze sectie. :thumb:
:roflol:

hoe zit het eigenlijk met je "onderzoek" naar de kosmonauten die de pyramides hebben gebouwd? vlot het een beetje?

Ik ga mezelf terugtrekken uit deze sectie. Ik ga lezen, informeren en mezelf misschien aanmelden bij een politieke partij. Het is een droom om ooit terug te keren met argumenten en een oneindige kennis van feiten.
Dus je hoeft me niet op ignore te zetten, ik pak me spullen en stop met mijn missie hier in deze sectie. :thumb:

goed, want nu ben je een onwetende idioot met luchtbellen als uitspraken:)

Respectloos om daar een moskee neer te zetten, en het ziet er ook nog eens niet uit in zo'n ontwikkelde moderne westerse stad. En dan die Nederlandse subsidie van 1 miljoen is helemaal erg.

Respectloos om daar een moskee neer te zetten, en het ziet er ook nog eens niet uit in zo'n ontwikkelde moderne westerse stad. En dan die Nederlandse subsidie van 1 miljoen is helemaal erg.

tussen tientallen KFC's en Nike-megastores, is een moskee in ieder geval een culturele verademing.

• Topic Starter Topic Starter
Ik had daar niet van gehoord, op google was dit echter het eerste dat ik vond:

DEN HAAG - De subsidie voor een Amerikaanse moslimorganisatie, die volgens PVV-leider Geert Wilders bestemd was voor de bouw van een moskee naast Ground Zero, de rampplek van 11 september, is volgens Verhagen bestemd voor andere doeleinden.
Dat schrijft het ministerie van Buitenlandse Zaken in antwoord op Kamervragen van de PVV. De PVV vroeg onlangs om opheldering toen in het nieuws kwam dat Nederland een miljoen euro subsidie geeft aan de Amerikaanse moslimorganisatie Asma. Volgens de PVV is deze organisatie betrokken bij de bouw van de moskee. Minister van Buitenlandse Zaken Maxime Verhagen (CDA) heeft de PVV schriftelijk laten weten dat de subsidie is bestemd voor een programma van Asma dat zich richt op de emancipatie van moslimvrouwen in Afghanistan, Egypte en Pakistan.
Ook ontkent Verhagen dat Asma betrokken is bij het bouwen van de moskee. "Daarvoor wordt dus ook geen Nederlands belastinggeld gebruikt", stelt Verhagen in het AD.
Op de website van het Cordoba Initiative, dat de moskee wil bouwen, wordt Asma echter wel degelijk als partnerorganisatie genoemd.
Bron: De telegraaf (i know, i know)

Edit: Ik denk trouwens niet dat het een moskee met en grote koepel en lange torens wordt. Daar is nl toch helemaal geen plek voor.

Als ze de omgeving niet aanstaat gaan ze maar ergens anders wonen en hun geloof uitoefenen. Zo'n middeleeuwse hut is een schande voor zo'n mooie stad.

de founding fathers van de VS zijn net Europa ontvlucht omwille van godsdiensttwisten, met de bedoeling een samenleving op te richten waarin het ieder vrij staat om die religie aan te hangen waar ze zin in hebben. Waarom zou dit dan niet voor de islam gelden?

Ik vindt dat HardcoreNL wel weer mee mag communiceren.
Hem snap ik tenminste.

:)

de founding fathers van de VS zijn net Europa ontvlucht omwille van godsdiensttwisten, met de bedoeling een samenleving op te richten waarin het ieder vrij staat om die religie aan te hangen waar ze zin in hebben. Waarom zou dit dan niet voor de islam gelden?

omdat we nu x aantal jaren verder zijn en geen achterlijk gedrag meer moeten aanmoedigen?:dunno:

Ik heb sterk de indruk dat dit nogal verspilde moeite is "seriousmass" want zo'n beetje alles wat jij schrijft komt over alsof er een zwakzinnig jongetje van 15 achter het toetsenbord zit.

Ok Klaas ik geef je wel nog wat extra tijd zodat jij ff goed kan googlen. Het is ook dom van me om gelijk om onderbouwing te vragen bij iemand als Klaaswitz.

Terug
Naar boven