Fitness Seller

Wilders film op internet

63 downloads al op Rapidshare :roflol:

Views: 1212119

lol

Er zit een master fout in.

De foto van Mohammed B is niet van hem zelf maar van een rapper Salah Edin!

Heeft hij daar zolang voor nodig gehad...

maar, point well made..

Er zit een master fout in.

De foto van Mohammed B is niet van hem zelf maar van een rapper Salah Edin!

Yep dat is serieus een grote flater. Maar verder is het natuurlijk ook geen baanbrekende film, buiten de ophef er omheen dan.

Beetje Memricrap en wat beelden van 9/11, Madrid en moord Theo van Gogh zijn nou niet echt eye-openers.

Yep dat is serieus een grote flater. Maar verder is het natuurlijk ook geen baanbrekende film, buiten de ophef er omheen dan.

Beetje Memricrap en wat beelden van 9/11, Madrid en moord Theo van Gogh zijn nou niet echt eye-openers.

Inderdaad... heb ik hierna al die tijd op moeten wachten? Beetje simpel knip en plak werk en ik had hem kunnen maken!
Druk gemaakt om niks...

beetje éénzijdige doc als je het mij vraagt + wat onnodige bangmakerij...
niets nieuw onder de zon zoals verwacht...

en nu ? :yawn:

Jammer dat de bron FLV is, maar was nu wel snel om te zetten naar AVI. Knal eens een HD-versie op het net, Wilders!

Dus Mohamed wordt niet door een varken genomen? En de koran wordt niet in de fik gestoken?

Dan mag menig moslim/ moslim regering hun excuses aanbieden aan Wilders en zelfs aan de Nederlandse regering!

Thanx Eric, kijk ernaar uit... dat Liveleak werkt voor geen meter nu, misschien dat het morgen pas weer wat rustiger is :(

edit: Zie dat je al klaar bent... you're fast, bro!

Karma krijg je nog terug ;)

Heb nog even rustig een FLV to AVI programma gedownload. FLV omgezet en daarna kwartiertje gewacht op de upload, het kan sneller. :D

en de bange linkse politiek iedere keer laten weten dat ze het absoluut niet eens zijn met wilders. buigen voor terroristen is wat ze doen bahbah.
wat wilders laat zien is gewoon de keiharde waarheid en laat zien dat nederland wakker moet worden. hij zegt ook dat hij niks tegen moslims heeft wel tegen heel de gedachtengoed en veel extremisme die erbij komt kijken, en hij wilt gewoon de nederlandse cultuur behouden.

Als dit aanleiding is voor rellen dan hoop ik dat er met scherp geschoten gaat worden op die relschoppers.

Nu was Obsession ook een broddelwerk maar dat was dan toch van een stuk hogere kwaliteit dan wat Wilders nu uitbrengt.

nou word duurt die film kort zeg, beetje een teleurstelling.
maar vond it een goede film

Nu was Obsession ook een broddelwerk maar dat was dan toch van een stuk hogere kwaliteit dan wat Wilders nu uitbrengt.

...inderdaad, een hoop pretentieuze bullshit die hij eigenlijk heeft verkondigd van te voren. Er gebeurd werkelijk vrij weinig in deze film. Maargoed bekijk het van de positieve kant, rellen zullen hier niet van komen.

Terug
Naar boven