arnoldfan
Monstrous Giant
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 1%
Sorry, hoe kan ik je vergeten.Een wildersstemmer is een heilige stemmer.Excuses

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sorry, hoe kan ik je vergeten.Een wildersstemmer is een heilige stemmer.Excuses![]()

Zal me trouwens niks verbazen als er alsnog veel gedonder komt, aangezien "het niet ging om de inhoud van de film, maar dat er uberhaupt een film gemaakt werd" volgens sommigen.Nou nou, het was zeker al die ophef wel waardZal me trouwens niks verbazen als er alsnog veel gedonder komt, aangezien "het niet ging om de inhoud van de film, maar dat er uberhaupt een film gemaakt werd" volgens sommigen.
De film is precies zoals ik dacht, beelden van de donkere kant van de Islam. Geen Koran die verbrand wordt of andere dingen die allemaal geroepen werden. Als iemand hier zich beledigd door voelt, is diegene niet goed wijs.
mee eens.. maar moslims zijn wél erg snel op hun teentjes getrapt. en je weet wat daar van komt.
hij verscheurt het heilig telefoonboek!!!!!! p**mel AKBAR!

Volgens mij 1 van de snelst verspreide films ooit. Voor een storm in een glas water best knap.
Prachtige film die de werkelijkheid eens goed schetst.