MuscleMeat

Wilders film op internet

pfff..niet echt je dat, he.

Zouden die moslims met hun beloften van aanslagen zich nu niet NOG onnozeler voelen (voor zover dat kan?)

1,6 miljoen views nu

storm in een glas water.

ik vind het veel schrikbarender dat er zoveel moslims hun lelijke smoel zo open kunnen trekken en nazi kreten uitslaan en vervolgens gesteund worden door een heleboel gelovigen.
strotten open snijden, wereld over nemen, moorden etc

en wilders maakt gewoon 1 film en iedereen walgt ervan... waar gaat het toch heen..
het is toch logisch dat hij nederland westers en beschaafd wilt houden?? de regering moet gewoon strenger zijn en niet zo soft.

als ik wilders was zou ik bush maar bellen om een atoomboom op scherp te zetten en een aantal straaljagers en bommenwerpers :D

Nou nou, het was zeker al die ophef wel waard :rolleyes: Zal me trouwens niks verbazen als er alsnog veel gedonder komt, aangezien "het niet ging om de inhoud van de film, maar dat er uberhaupt een film gemaakt werd" volgens sommigen.

De film is precies zoals ik dacht, beelden van de donkere kant van de Islam. Geen Koran die verbrand wordt of andere dingen die allemaal geroepen werden. Als iemand hier zich beledigd door voelt, is diegene niet goed wijs.

Nou nou, het was zeker al die ophef wel waard :rolleyes: Zal me trouwens niks verbazen als er alsnog veel gedonder komt, aangezien "het niet ging om de inhoud van de film, maar dat er uberhaupt een film gemaakt werd" volgens sommigen.

De film is precies zoals ik dacht, beelden van de donkere kant van de Islam. Geen Koran die verbrand wordt of andere dingen die allemaal geroepen werden. Als iemand hier zich beledigd door voelt, is diegene niet goed wijs.

mee eens.. maar moslims zijn wél erg snel op hun teentjes getrapt. en je weet wat daar van komt.

mee eens.. maar moslims zijn wél erg snel op hun teentjes getrapt. en je weet wat daar van komt.

Niet alles over 1 kam scheren. Maar ik denk dat de mensen die vanuit het buitenland al heel heftig gereageerd hebben en gezegd hebben dat Wilders dood moet nu niet opeens hun excuses gaan maken inderdaad, of zelfs hun woorden terugnemen.

Ik denk trouwens dat als het kabinet deze film vanaf het begin af aan het genegeerd, of 1 verklaring had afgegeven en het daarbij had gelaten dat er veel minder ophef zou zijn geweest. Het is voornamelijk Balkenende geweest die er een internationale kwestie van heeft gemaakt vind ik, niet Wilders zelf.

Als er morgen rellen of acties/bedreigingen komen uit de Moslimwereld naar aanleiding van deze film, gooien ze hun eigen glazen in, aangezien Wilders dan natuurlijk verkondigt dat hij gelijk heeft.

Volgens mij 1 van de snelst verspreide films ooit. Voor een storm in een glas water best knap.

hij verscheurt het heilig telefoonboek!!!!!! p**mel AKBAR!

vond het wel meevallen.

Spiertje is wel opvallend stil :angstig:

Mooie grap van hem :D maar zal voor veel mensen schokkend zijn.Nu maar hopen op geen aanslagen.

Prachtige film die de werkelijkheid eens goed schetst.

Volgens mij 1 van de snelst verspreide films ooit. Voor een storm in een glas water best knap.

mja.. zal wel komen doordat het maanden geleden al aangekondigd was dat die film ging komen..

Net zoals met die peter r de vries, was ook al op het nieuws enzo voordat het uitgezonden werd

Terug
Naar boven