AndroidHealthClinic

Wilders: Ik word de nieuwe Minister President van Nederland

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
PVV-leider Geert Wilders weet het succes in de peilingen te relativeren maar is ervan overtuigd dat zijn partij ooit de grootste van Nederland zal zijn. Over zijn ambities bestaat geen twijfel: Ik wil premier worden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
In de peilingen is de partij van Geert Wilders de grootste

Dat zei hij na afloop van een partijbijeenkomst in de gemeente Venlo. Wilders noemde het 'een hele eer om de functie van minister president te vervullen.'

Grote belangstelling

De PVV-voorman sprak voor een groep van tweehonderd gasten in een besloten bijeenkomst. Vierhonderd hadden zich aangemeld, maar de brandweer liet slechts de helft toe. Enkele PVV'ers stelden zich kandidaat voor de volgende gemeenteraadsverkiezingen.

Na afloop stond Wilders enkele journalisten te woord. Die mochten de zaal pas in, nadat alle bezoekers weg waren, en niet zonder eerst onderworpen te zijn aan allerlei zeer strenge veiligheidsmaatregelen.

Beveiliging

Een speurhond controleerde hun notitieblokken, fototoestellen, laptops, camera's en tassen op de mogelijke aanwezigheid van bommen, en de journalisten werden grondig gefouilleerd. Tassen en jassen mochten niet mee de zaal in.

De straten in de omgeving van de zaal waar Wilders sprak, waren afgesloten door tientallen agenten. Buurtbewoners moesten hun paspoort laten zien voor ze naar huis mochten. Wilders zei niet te weten waarom de strenge veiligheidsmaatregelen genomen werden: 'Daar ga ik niet over.'

[Link niet meer beschikbaar]

Filmpje, http://www.dumpert.nl/mediabase/436861/cf3abb1f/en_daar_is_tie..._rocky_3.html

Hij word het, geen twijfel, de redder van europa.

Mooie nederlandse vlag hangt er ook, de enige partij met wat trots voor hun land.

Lol. Ik zie JP voorlopig nog niet van z'n troon gestoten worden.

Jaja de vlag gaat uit in 2011 als de verkiezings uitslag bekend is. Zoveel Nedelanders en zelf medelanders zijn het zo zat. Gek dat zoveel mensen hier in een droomwereldje leven. Wilders: de nieuwe Minister President!

Als dat zo is ga jij hier heeeel veeeel posten:D

Net wat ik altijd dacht: grootheidswaanzin. Het is hem naar het hoofd gestegen. Gaat een harde klap geven als hij merkt dat dat allemaal onbereikbaar is.

Gaat hem niet lukken.

waarom niet ? jp is het toch ook gelukt ? die clown die ons land vernietigd heeft.

No way!

Jaja de vlag gaat uit in 2011 als de verkiezings uitslag bekend is. Zoveel Nedelanders en zelf medelanders zijn het zo zat. Gek dat zoveel mensen hier in een droomwereldje leven. Wilders: de nieuwe Minister President!
wilders moet echt president worden!

Laatst bewerkt:
waarom niet ? jp is het toch ook gelukt ? die clown die ons land vernietigd heeft.

Omdat Wilders niet de steun vindt om een Kamermeerderheid te gaan krijgen zonder enorme concessies te doen. Wanneer hij die concessies wel gaat doen zal het hoogtepunt van de PVV voorbij zijn.

Ik ben geen groot fan van JP, maar wat heeft hij precies vernietigd in ons land?

Omdat Wilders niet de steun vindt om een Kamermeerderheid te gaan krijgen zonder enorme concessies te doen. Wanneer hij die concessies wel gaat doen zal het hoogtepunt van de PVV voorbij zijn.

Ik ben geen groot fan van JP, maar wat heeft hij precies vernietigd in ons land?

Als je dat niet begrijpt uit jezelf zul je het ook niet snappen als ik het uitleg.

Geen discussie meer.We gaan het zien.

Was geen poging tot discussie, die werpen bij ons weinig vruchten af. Was meer benieuwd naar wat er nu allemaal vernietigd is.

• Topic Starter Topic Starter
Dat kan ik je wel vertellen.

Balkenende is iemand zonder ballen die zwicht voor de islam. Voordat hij ook nog een minuut beeldmateriaal van Fitna had gezien was hij zich al aan het voorbereiden op WW3. Op voorhand al excuses aanbieden dat Nederland niet achter de standpunten van Wilders zou staan.

De identiteit van Nederland is al jaren zoek. Nederland heeft geen ruggengraat meer en de vrijheid van meningsuiting is ook in het geding.

Jezus, nu je het zegt, we zijn kapot!

• Topic Starter Topic Starter
Het is maar wat je onder kapot wil verstaan maar ik vind dat we als land toch wel naar de klote zijn ja.

En dan opkomen met de muziek van Rocky, yep Wilders staat voor alles wat Nederlands is.

Het zijn maar peilingen. De PVDA stond ooit op 60 en heeft dat gelukkig nooit gehaald. Rita Verdonk stond op 25 of meer zetels en nu bijna op 0. Wilders zal misschien 15 tot 20 zetels halen maar dat is bijlange na niet genoeg voor regeringsdeelname, laat staan voor het premierschap.

Hahaha dat filmpje, geniaal. Wat een amateuristische shit. Ik heb verder niets tegen Wilders maar dit is van hetzelfde beschamende niveau als Fitna.

Ik ben benieuwd of hij ook vlak voor de verkiezingen op onverklaarbare wijze de dood vindt. En wie de schuld in de schoenen krijgt, uiteraard.

Terug
Naar boven