Fitness Seller

Wilders: Ik word de nieuwe Minister President van Nederland

geert als uithangsbord t.a.v ned - engeland komt hij al niet in , lijkt me lastig

• Topic Starter Topic Starter
En dan opkomen met de muziek van Rocky, yep Wilders staat voor alles wat Nederlands is.

Het zijn maar peilingen. De PVDA stond ooit op 60 en heeft dat gelukkig nooit gehaald. Rita Verdonk stond op 25 of meer zetels en nu bijna op 0. Wilders zal misschien 15 tot 20 zetels halen maar dat is bijlange na niet genoeg voor regeringsdeelname, laat staan voor het premierschap.

Voor Wilders is er nog een hoop ruimte om te groeien.

Veel mensen die rechts stemmen en na de dood van Fortuyn rond zijn gaan zweven bij andere partijen weet Wilders weer naar zich toe te trekken. Denk aan LPF (na Fortuyn), VVD, TON stemmers.

Wat een achterafzaaltje overigens, maar goed zal wel met beveiliging te maken hebben. Ben toch blij dat een autoritaire partij een kans maakt in Nederland, van de geschiedenis leren is voor sommigen te moeilijk. Geen leden, geen inspraak, geen uitgewerkt programma. Top.

Heeft Wilders inmiddels al een geniaal plan klaar liggen om de crisis goed door te komen?

Als ik niet hier zou wonen zou ik zeggen "ja ik ben wel benieuwd hoe dat gaat als de PVV het voor elkaar krijgt om een coalitie te vormen waarin Wilders de premier wordt". Maar dan puur als een soort van experiment.

Het zal dan blijken dat regeren wel iets anders is dan een beetje emmeren over Marokkanen en linkse 'hobbyprojectjes en om dan al helemaal niet te hebben over wat voor paupers er dan in de kamer komen te zitten en wat voor ala LPF toestanden er zullen ontstaan.. Om eerlijk te zijn, puur als observant, want dat is toch wel mijn aard, zou ik het wel willen aanzien. Helaas, voor vooral Wilders zal hij het nooit voor elkaar krijgen te gaan regeren zonder dodelijke concessies te moeten doen, en zelfs dan wordt het waarschijnlijk lastig.

Lachwekkend dit.

Blij dat iets als culturele/politieke historie het onmogelijk maakt dat kuifje MP wordt. Dit is namelijk geen land van extremen. Die zetels nu zeggen niks. Dadelijk trekt de economie weer aan en stemt men weer veilig op PVDA/CDA. Misschien iets meer rechts, misschien iets meer links. Face it.

Leve de concensus!!! Moeten jullie daar niet trots op zijn, Turo's e.a.? Is toch echt een Hollandsch iets.

Lachwekkend dit.

Blij dat iets als culturele/politieke historie het onmogelijk maakt dat kuifje MP wordt. Dit is namelijk geen land van extremen. Die zetels nu zeggen niks. Dadelijk trekt de economie weer aan en stemt men weer veilig op PVDA/CDA. Misschien iets meer rechts, misschien iets meer links. Face it.

Leve de concensus!!! Moeten jullie daar niet trots op zijn, Turo's e.a.? Is toch echt een Hollandsch iets.

Leg ze eerst even uit wat consensus is dan!

Over 2 jaar zal blijken of Wilders te vroeg heeft geejaculeerd, denk het zelf eigenlijk van wel. In 2011 is de crisis voorbij het dieptepunt, dat zal Wilders in ieder geval al stemmen kosten. In de tussentijd zal hij ook in debat moeten gaan en constant in de contramine gaan houdt je ook geen jaren vol. Je moet toch een keer met doordachte plannen komen voor de toekomst van Nederland.

Leg ze eerst even uit wat consensus is dan!

Over 2 jaar zal blijken of Wilders te vroeg heeft geejaculeerd, denk het zelf eigenlijk van wel. In 2011 is de crisis voorbij het dieptepunt, dat zal Wilders in ieder geval al stemmen kosten. In de tussentijd zal hij ook in debat moeten gaan en constant in de contramine gaan houdt je ook geen jaren vol. Je moet toch een keer met doordachte plannen komen voor de toekomst van Nederland.

Mwoh, hij is nog altijd een voorstander van draconische belastingverlagingen. Ik denk dat een significant gedeelte van de bevolking uitspraken in die richting slikt als zoete koek, recessie of niet. Ik ben zelf ook niet vies van een persoonlijk begrotingsoverschot, maar het is het totaalplaatje dat telt. Wilders in een coalitie zie ik wel zitten, maar niet echt als premier. Hij moet wel inspraak hebben, zodat de huidige koers iets gaat afwijken. Dat zou perfect zijn. Als de D66 zijn standpunten m.b.t. kernenergie nou iets wijzigt zie ik Pechtold wel zitten eigenlijk...

geen woorden voor, alleen maar; :roflol: :roflol: :roflol:

Moet niet gekker worden :)

Eerlijk gezegd zou ik het hem wel gunnen, maar dan niet meer dan 4 jaar.
En dan zie je dat Nederland toch nog dieper kan zinken.

Tsja, wat moet hij dan zeggen? Hij kan moeilijk zeggen dat hij denkt nooit in de regering te komen en dat hij geen minister president wil worden.

Volledig gesjeesd,al slingert hij af en toe wel een wekker tussen de partijen.
Werkt soms wel eens verhelderend.
Grote brul en dan neemt de rest fragmenten in afgezwakte vorm over...

Als premier wilt worden is het toch wel vereist dat je serieus wordt genomen, en niet alleen door de onderlaag van de samenleving. Ergo, kansloos.

IMO moet een premier gewoon één van de hoogste scholingen gedaan hebben die er zijn, professor zijn oid. Zo iemand heeft zo enorm veel verantwoordelijkheid en invloed, daarvoor heb je de beste denkers nodig. Dus geen populisten die maar met 1 thema bezig zijn en dan nog op een zeer eenzijdige manier.

IMO moet een premier gewoon één van de hoogste scholingen gedaan hebben die er zijn, professor zijn oid. Zo iemand heeft zo enorm veel verantwoordelijkheid en invloed, daarvoor heb je de beste denkers nodig. Dus geen populisten die maar met 1 thema bezig zijn en dan nog op een zeer eenzijdige manier.

Scholing zegt niet zoveel. Inzicht zegt meer. Zo'n persoon moet kunnen anticiperen in bepaalde situaties en heel vlug de juiste beslissing kunnen nemen, zijn standpunten kunnen verwoorden en het zooitje kabinet bij elkaar houden. Dat leer je niet op een opleiding, hooguit een beetje diplomatie.

Wat betreft het bezig zijn met één thema, daar heb je gelijk in...

Het gaat mij niet om de scholing/opleiding zelf, maar wel het feit dat men zo het kaf van het koren scheidt. Iemand met goed inzicht, ok, maar als dat iemand zonder hoog diploma is, wil je die persoon dan echt belangrijke beslissingen laten nemen?

Het gaat mij niet om de scholing/opleiding zelf, maar wel het feit dat men zo het kaf van het koren scheidt. Iemand met goed inzicht, ok, maar als dat iemand zonder hoog diploma is, wil je die persoon dan echt belangrijke beslissingen laten nemen?

Er zijn ook mensen die de universiteit op hun slofjes halen en met wat natte vingerwerk een paar scripties schrijven, wat vriendjes maken die hem hoogleraar maken en vervolgens prof. dr. voor hun naam zetten. Dat wil nog niet zeggen dat je een land kan besturen.

Ik ken ook wel mensen met titels voor de naam die absoluut niet stressbestendig zijn en daarom het echte werk niet aankunnen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Illuminati_Pyramid.jpg

Wat denken jullie jongens? Hoogste staat van bewustzijn of economie? Allebei kan niet, al meent men dat in Israel en op Wallstreet (NY, wel veel invloedrijke Joden) wel. Daar waar religie de mensen goed slapende houd valt het neo-kapitalisme uiteraard goed te handhaven, en dan de brute onbeschoftheid nemen om te beweren dat ze kennendheid bezitten van de pyramide der wezenlijke vrijheid en verlichting door deze in de symboliek te verwerken.

In Israel zit men met z'n allen op èèn hoop met een 1 grote ring om hun heen, in plaats van 1 ring voor ieder persoon om zichzelf heen.

Geert dient geen Nederlandse belangen, laat hem vertrekken naar Jerusalem, waar iedereen elkaar in de kont doet en allen van elkaar houd. Net zoals groepen in het Israelische leger onderling. Maar alles wat niet autonoom is, maar meteen moet verdwijnen.

Terug
Naar boven