XXL Nutrition

Wilders: 'Ik zal nooit buigen, nooit opgeven'

Ik wou met mijn oorspronkelijke post aageven dat Wildersstemmers (geen idee of bascross een wildersstemmer is, maar ook hij) zelfs een probleem zou hebben met halal voedsel in gemixte rusthuizen. Je kan dus niet én verwachtten dat ze geen eigen rusthuizen bouwen én verwachtten dat ze voor haram voedsel gaan.

Wilders stemmers hebben een probleem met alles wat van een andere cultuur is, het zegt meer over hen dan over die andere culturen.

Dat punt probeerde ik dus te maken. :D

Ik wou met mijn oorspronkelijke post aageven dat Wildersstemmers (geen idee of bascross een wildersstemmer is, maar ook hij) zelfs een probleem zou hebben met halal voedsel in gemixte rusthuizen. Je kan dus niet én verwachtten dat ze geen eigen rusthuizen bouwen én verwachtten dat ze voor haram voedsel gaan.

Zo, dat is knap. Dat heb ik namelijk nooit gezegd, leer eens lezen.

Halal voedsel is wel onzin trouwens. Ze doen het alleen omdat het in een oud belachelijk boekje is geschreven. Maar van mij mogen ze halal voedsel eten.

Wilders stemmers hebben een probleem met alles wat van een andere cultuur is, het zegt meer over hen dan over die andere culturen.

Ho ho, wacht 'ns even ik niet???

Sterker nog ik heb er begrip voor, zolang je mij maar niks moedwillig op blijft dringen.
Hun passen zich niet aan aan ONS, wij staan open voor. geven ze kansen, bieden ze dingen aan.
Maar anders om is het stank voor dank.

Ik ben ook vaak uitgenodigd voor het laatste maal van de ramadan. Een beetje cultuur en kennis is immers goed, daarbij is het respect wat je geeft aan hen.
Ook wel 'ns mee geweest naar de kerk voor wat gelovige vrienden van mij omdat ze gedoopt werden of iets anders, niet alleen Nederlands maar ook van andere kom af.

Ik vermoedde het, ik was niet zeker. Mezelf een beetje ongelukkig uitgedrukt.

Ho ho, wacht 'ns even ik niet???

Sterker nog ik heb er begrip voor, zolang je mij maar niks moedwillig op blijft dringen.
Hun passen zich niet aan aan ONS, wij staan open voor. geven ze kansen, bieden ze dingen aan.
Maar anders om is het stank voor dank.

Ik ben ook vaak uitgenodigd voor het laatste maal van de ramadan. Een beetje cultuur en kennis is immers goed, daarbij is het respect wat je geeft aan hen.
Ook wel 'ns mee geweest naar de kerk voor wat gelovige vrienden van mij omdat ze gedoopt werden of iets anders, niet alleen Nederlands maar ook van andere kom af.

Respect voor jou dan dat jij niet tot de hardliners behoort!
Denk wel de tijd schrijdt verder en de generaties volgen elkaar op, en inderdaad de inwijkelingen van de eerste generaties kunnen en willen zich niet altijd aanpassen maar uiteindelijk zullen de verscheidene culturen dichter naar elkaar toegroeien.

halal voedsel :roflol: wat een onzin. ze vreten maar varkens die over datum zijn. ondankbare schepsels.

Je komt als geroepen, cutler :roflol:

Geen haat, alleen een grote weerzin tegen iemand met zo'n ideeen, of hij nu uit Nederland komt of België (wij hebben bijvoorbeeld een Filiep de Wilde).

Ex anderlecht keeper? :p
Ik weet wie je bedoelt, maar komt nogal dom over als je hem als voorbeeld wil gebruiken en zen naam niet eens kent.

Ex anderlecht keeper? :p
Ik weet wie je bedoelt, maar komt nogal dom over als je hem als voorbeeld wil gebruiken en zen naam niet eens kent.

Ik ken de naam van de winter (helaas) maar al te goed, maar inderdaad zal ik even met mij gedachten bij de voetbal gezeten hebben. Niiet zo dom hoor, gewoon even verstrooid, maar dat zal jou ook wel eens gebeuren als er konstant 5 kinderen en een vrouw rond je oren lopen als je aan het tikken bent.

Ik ken de naam van de winter (helaas) maar al te goed, maar inderdaad zal ik even met mij gedachten bij de voetbal gezeten hebben. Niiet zo dom hoor, gewoon even verstrooid, maar dat zal jou ook wel eens gebeuren als er konstant 5 kinderen en een vrouw rond je oren lopen als je aan het tikken bent.

Gelukkig nog niet :p de vrouw alleen al is genoeg ;)

Half nederland islamiseert met alle ernstige gevolgen die eraan vast zitten, criminaliteit stijgt, moorden worden veel meer gepleegd, moskee's, moslimwinkels/wijken/bejaardcentrum's worden gebouwd, en zo kun je nog even doorgaan, ons hele land word verkracht en deze man komt aan....wilders zet aan tot haat.

Hoe ongeloofelijk simpel kun je zijn.

Ben jij nou echt 48 ? hoop dat ik op die leeftijd wat slimmer ben met wat meer kennis.Anders is het erg triest gesteld.
moorden worden gepleegd door mensen zoals jou

Terug
Naar boven