MuscleMeat

Wilders: 'Ik zal nooit buigen, nooit opgeven'

Als een Turkse moslim vanuit België vraag ik na het topic te hebben gelezen en ontgoocheld te zijn, aan pro-wilders : wat stellen jullie voor.

Ik bedoel wat is volgens jullie het probleem, de Islam zelf, of de Allochtonen die Islam praktiseren (meerbepaald Turken en Marokkanen).

Iemand heeft geklaagd over de overlast die de Islamisering met zich meebrengt. Hij noemde onder andere het stortvloed aan moskee's, bejaardenhuizen, moord etc.
Ik vind dat in een multiculturele land met een vrije meningsuiting de mensen vrij hun Godsdienst moeten kunnen bepalen én uitoefenen. In Istanbul bv. zijn er ook kerken. Nu ga je denken, ja in Istanbul zijn het er maar een handvol, in Nederland heb je er om de hoek twee.. Alle moskee's sluiten is geen optie, dit werkt de vrijemeningsuiting en godsdienstbeleving tegen. Wat zouden we in deze geval dan wél kunnen doen ?

Als wilders nu op déze wijze zou redeneren en niet oproepen tot haat, zou hij nog iets kúnnen bereiken. Nu is zijn film geband, hij vreest voor zijn leven en hij wordt veroordeeld.

Wat moord betreft als een zijeffect van de Islamisering.. dat heeft niet veel met Islam te maken want in tegenstelling tot wat de meesten denken roept Islam niet op tot haat. Ayatollah enz, dat zijn corrupte mensen die zich een moslim durven noemen, de fatwa's die zij uitbrengen are worth shit. Als je je baseert op de Koran of de woorden van ons profeet zie je snel dat Islam eigenlijk niet is zoals het kant en klaar wordt voorgeschoteld door de Westerse wereld.

Dus in geval van criminaliteit kunnen we ons zeker niet baseren op de godsdienst van de crimineel, als die mens zijn godsdienst uitoefende was hij tenslotte geen crimineel omdat er nergens in de Koran staat dat je mag stelen e.d

goed man, ik hou van wilders

:scratch:

Bejaardenhuis speciaal voor moslims? Wtf is dat voor onzin? Heb hier overigens nog nooit van gehoord, maar als het waar, dan is het grote onzin.

Of wordt er een bejaardenhuis incl moskeetje gebouwd?

ik vind het een prima plan, het is al k*t genoeg om in een bejaardentehuis te zitten, en dan wil je niet nog van die gelovige idioten erbij.

Niet oud worden? Vertel eens waar ik dat gezegd heb?
Laat ik het anders stellen.
Ik leg uit waarom ik begrip heb voor een bejaardentehuis voor moslims. Jij antwoordt dat dat zo wel zal zijn maar dat jij het niet in je land wil.

Waarom niet?
Als een Turkse moslim vanuit België vraag ik na het topic te hebben gelezen en ontgoocheld te zijn, aan pro-wilders : wat stellen jullie voor.

Ik bedoel wat is volgens jullie het probleem, de Islam zelf, of de Allochtonen die Islam praktiseren (meerbepaald Turken en Marokkanen).

Iemand heeft geklaagd over de overlast die de Islamisering met zich meebrengt. Hij noemde onder andere het stortvloed aan moskee's, bejaardenhuizen, moord etc.
Ik vind dat in een multiculturele land met een vrije meningsuiting de mensen vrij hun Godsdienst moeten kunnen bepalen én uitoefenen. In Istanbul bv. zijn er ook kerken. Nu ga je denken, ja in Istanbul zijn het er maar een handvol, in Nederland heb je er om de hoek twee.. Alle moskee's sluiten is geen optie, dit werkt de vrijemeningsuiting en godsdienstbeleving tegen. Wat zouden we in deze geval dan wél kunnen doen ?

Als wilders nu op déze wijze zou redeneren en niet oproepen tot haat, zou hij nog iets kúnnen bereiken. Nu is zijn film geband, hij vreest voor zijn leven en hij wordt veroordeeld.

Wat moord betreft als een zijeffect van de Islamisering.. dat heeft niet veel met Islam te maken want in tegenstelling tot wat de meesten denken roept Islam niet op tot haat. Ayatollah enz, dat zijn corrupte mensen die zich een moslim durven noemen, de fatwa's die zij uitbrengen are worth shit. Als je je baseert op de Koran of de woorden van ons profeet zie je snel dat Islam eigenlijk niet is zoals het kant en klaar wordt voorgeschoteld door de Westerse wereld.

Dus in geval van criminaliteit kunnen we ons zeker niet baseren op de godsdienst van de crimineel, als die mens zijn godsdienst uitoefende was hij tenslotte geen crimineel omdat er nergens in de Koran staat dat je mag stelen e.d
Hier kan ik me in vinden.
Het lijkt me ontzettend belangrijk onderscheid te maken tussen wat rechtvaardig is en wat niet. Tegen moskeeën zijn is onrechtvaardig, want een gebedshuis op zich is geen gevaar voor de maatschappij.

Haat beantwoorden met haat veroorzaakt enkel meer haat. Dit is juist de situatie waar wij (aztheïsten, moslims, christenen, joden,...) ons moeten onderscheiden van extremisten. Criminaliteit en onrecht moeten bestreden worden, niet een volledige cultuur. Het maakt nu uit of er maar enkele extremisten zijn die onze maatschappij ontwrichten, of dat het een derde is. Het blijft enkel het extremistisch gedachtengoed dat bestreden moet worden.

Hehe, typisch minderheidstalk. Kan maar 2 gevolgen hebben. Ofwel respecteren ze hem en zal ie compromis moeten sluiten met andere partijen. Ofwel zetten ze hem neer als een gekke extremist.

Wilders = fail.

Hij zal wel minderheidsinvloed hebben op de maatschappij. (zijn huidige standpunten zullen later door andere partijen aanvaard worden, maar echt regeren ? Dont count on it.)

Wat is er trouwens met de lay-out op pagina 3 gebeurt? Ik heb een post met een youtube link er in aangepast en ineens was het verdoet.

Je zegt dat jij de toegevoegde waarde niet ziet. Maar die waarde heb ik je laten zien.

Je zegt dat ze zich dan gaan afzonderen. Dat klopt, maar dat is hun recht. Culturen afzonderen in onze samenleving is misschien een slecht idee, maar het blijft hun recht.
Bovendien gaat het hier om mensen die hun laatste jaren beleven. Ofwel hebben ze zich al in de maatschappij geïntegreerd, en willen ze hun laatste dag met lotgenoten doorbrengen. Ofwel zijn ze nooit goed geïntegreerd geweest, en dan is het sowiso wat laat om daaraan te beginnen.

Je zegt dat jij de toegevoegde waarde niet ziet. Maar die waarde heb ik je laten zien.

Je zegt dat ze zich dan gaan afzonderen. Dat klopt, maar dat is hun recht. Culturen afzonderen in onze samenleving is misschien een slecht idee, maar het blijft hun recht.
Bovendien gaat het hier om mensen die hun laatste jaren beleven. Ofwel hebben ze zich al in de maatschappij geïntegreerd, en willen ze hun laatste dag met lotgenoten doorbrengen. Ofwel zijn ze nooit goed geïntegreerd geweest, en dan is het sowiso wat laat om daaraan te beginnen.

Ik ben er sowieso tegen, omdat het een moslimsbejaardentehuis is. Gelovigen die zich weer willen afscheiden van de rest, afkappen die onzin. Zelfde geldt overigens voor een christelijkebejaardentehuis.

Verder verschillen we gewoon van mening, dat kan. Die waarde heb je dus voor mij niet laten zien, want ik ben het er niet mee eens.

Het maakt nu uit of er maar enkele extremisten zijn die onze maatschappij ontwrichten, of dat het een derde is. Het blijft enkel het extremistisch gedachtengoed dat bestreden moet worden.

absoluut mee akkoord! Dat extremisme (jihad groeperingen die zelfmoordaanslagen plegen etc..) mag van mijn part even hard aangepakt worden als terrorisme.
Het wordt pas ingewikkeld wanneer een flinke hap van de Westerse bevolking denkt dat élke moslim een rondje explosieven onder z'n kleren heeft, bij wijze van spreken.

Degenen die vinden dat moslims zogezegd afzonderen, geven in de 1ste plaats al geen **** om moslims. Wat een argument ook van u bascross :roflol: Als het aan u lag, kregen alle gelovigen gewoon de doodstraf ofzo :roflol:

Geloofwaardige argumenten. :rolleyes:

Degenen die vinden dat moslims zogezegd afzonderen, geven in de 1ste plaats al geen **** om moslims. Wat een argument ook van u bascross :roflol: Als het aan u lag, kregen alle gelovigen gewoon de doodstraf ofzo :roflol:

Ja, HAHAHA. :roflol:

r*tard. :eyes:

Het is zo bascross. Dat jij die argument gebruikt is gewoon klinklare onzin. Jij zoekt argumenten puur om tegen te spreken. (en hoe meer je wilt tegen spreken, hoe zwakker de argumenten worden). Mja, do carry on. Ik wil wel zien waar dit naartoe leidt. :D

Geen slecht idee.

Ik ben er sowieso tegen, omdat het een moslimsbejaardentehuis is. Gelovigen die zich weer willen afscheiden van de rest, afkappen die onzin. Zelfde geldt overigens voor een christelijkebejaardentehuis.

Verder verschillen we gewoon van mening, dat kan. Die waarde heb je dus voor mij niet laten zien, want ik ben het er niet mee eens.
Klopt, jij hebt een andere mening en dat respecteer ik.
Maar je kan blijkbaar niet zeggen wat er nu zo slecht aan is, wat voor schade de maatschappij er van ondervindt.

absoluut mee akkoord! Dat extremisme (jihad groeperingen die zelfmoordaanslagen plegen etc..) mag van mijn part even hard aangepakt worden als terrorisme.
Volgens mij behoren zelfmoordaanslagen sowiso tot terrorisme hoor:p

Het wordt pas ingewikkeld wanneer een flinke hap van de Westerse bevolking denkt dat élke moslim een rondje explosieven onder z'n kleren heeft, bij wijze van spreken.
En gevaarlijk. Angst en haat liggen dicht bij elkaar.

Zoals die 9/11 situatie. Toren kapot, staat nog steeds geen nieuwe toren, als symbool.
Ik zeg: bouw er een nieuwe toren, met een grote schietschijf op de buitenkant geschilderd en het hoofdkantoor van één of andere Islamitische organisatie op de bovenste verdieping. Dit zijn de momenten waarin je sterk moet staan, geen angst te tonen en je niet te laten verleiden tot haat.

Haat is de manier waarop de zwakken hun angst verbergen.

Weet je, weet je, weet je, er schijnen ook kleedkamers te zijn alleen voor vrouwen. Absolute coïtusisme is het, die vrouwen die scheiden zich totaal af van de rest van de maatschappij, dit moet gestopt worden. Ik zeg JA tegen gemengde kleedkamers.

Het is zo bascross. Dat jij die argument gebruikt is gewoon klinklare onzin. Jij zoekt argumenten puur om tegen te spreken. (en hoe meer je wilt tegen spreken, hoe zwakker de argumenten worden). Mja, do carry on. Ik wil wel zien waar dit naartoe leidt. :D

Hoezo zouden moslims een speciaal bejaardentehuis verdienen dan? Die reden die flying fox aangeeft kan ik begrijpen, maar ik ben het er niet mee eens.

Een voorkeursbehandeling voor iedere ''speciale'' groep is belachelijk. Of het nou Christenen, Moslims, Joden of Atheisten zijn. Daarom ben ik tegen een moslimbejaardentehuis. Good enough? Volgens mij wel.

Hoezo zouden moslims een speciaal bejaardentehuis verdienen dan? Die reden die flying fox aangeeft kan ik begrijpen, maar ik ben het er niet mee eens.
Waarmee ben je het dan niet eens?

Een voorkeursbehandeling voor iedere ''speciale'' groep is belachelijk. Of het nou Christenen, Moslims, Joden of Atheisten zijn. Daarom ben ik tegen een moslimbejaardentehuis? Good enough? Volgens mij wel.
Hoe is dit een voorkeursbehandeling? Moet in ieder bejaardentehuis dan ieder persoon binnenkunnen?

Het is toch niet alsof moslimtehuizen meer subsidies krijgen dan anderen of zo?

wilders komt er wel

2de kamer zit in de ontkenningsfase

Waarmee ben je het dan niet eens?
Hoe is dit een voorkeursbehandeling? Moet in ieder bejaardentehuis dan ieder persoon binnenkunnen?

Omdat niet iedere groep een eigen bejaardentehuis nodig heeft. In een normaal bejaardentehuis kan iedereen terecht, dus geen reden om een speciale te bouwen. Dat bejaarde moslims zelf een moslimbejaardentehuis willen betekent niet dat ze die nodig hebben.

Ik zou ook graag €1000.000 willen hebben, maar dat krijg ik ook niet.

Het is toch niet alsof moslimtehuizen meer subsidies krijgen dan anderen of zo?
Nee, misschien niet het juiste woord. Het is wel zo dat ze een eigen bejaardentehuis krijgen, terwijl dit niet nodig is.

Terug
Naar boven