XXL Nutrition

Willem's log... lifting dad...

Bezoekers in dit topic

Vandaag wat gepompt nie te gek gedaan.

Bench
8x 20kg
8x 50kg
8x 70kg
3x 90kg
8x 90kg
8x 90kg
10x 90kg

Chin ups
6x 6xbw

One arm tri ext.
4x 25x

Me pa kwam vragen of ie zn pomp terug mocht...

Seated rows
4x 10x

Banaan
4 sets zo lang mogelijk

Side raise
3x 15x

Front raise
3x 15x

Bent side raise
3x 15x

Pull over
3x 12x

Ff kijken morgen of woensdag deadliftenda moe lukken, zal de squats er ff uit laten nog...
 
Today deadlift party at rpb

Deadlift
5x 120kg
5x 120kg
5x 150kg
3x 180kg
3x 200kg
2x 220kg

Deadlift 90 sec rust tussen sets
8x 3x170kg

Lekker

Sldl
3x 8x140kg

Rows
3x 8x100kg

Pulldown wide grip
3x 12x

Chinups
3x 8x bw

Cable abs
3x 25x

Hehe, goeie training weer, lekker!
 
Todays train

Log +clean
8x 2x 95 kg
4x 95kg

Axle tot 100kg

Dumbell tot 67kg

Viking 3x3 110kg

Hoog gooien

Hercules hold

Stones

Curls

Triceps

Chin ups

Teen net gecheckt, iets wat bloederig onder de nagel uit, rug iets wat naar de klote... prima zo..
 
Vandaag onverwachts goeie training gehad, heb afgelopen nacht slecht geslapen, de hond was paar keer ineens druk doen en blaffen, gekke beesie... was dus beetje moei, bw zit op 101,0kg, maar toch stronk trening!

Today @ iron house

Axle clean & press
8x 41,6kg strict
5x 61,6kg
5x 71,6kg
3x 81,6kg
2x 91,6kg
Daarna met singles naar een single rep pr gewerkt, 2x clean & press fail, daarna clean en press hoppa :-)
3x 91,6kg
3x 91,6kg
3x 91,6kg

Hoppa prima zo, en dat met slechte legdrive, de nagel van me teen zit los, dus na elk hupje schoof me voet door me schoen en voelde ik dat de nagel gelift werd... super geil!

Inclined bench
8x 40kg
8x 60kg
1x 80kg oef voelde zwaar
8x 70kg
5x 70kg
12x 70kg

Okok, probleem was te weinig rust tussen de sets...

Ff pompen nog:

Chinups
4x 5x bw

Seated rows
4x 12x

Pulldown wide
4x 12x

Cable flys
3x 15x

Front raise
3x 10x

Side raise
3x 10x

Db curls
2x 20x

Tri.ext. ss tri.ext overhead
2x 15x 15x

Prima training wel, goed vertrouwen bouwen voor brabantse wal ook!
 
Deadlift
10x 70kg
3x 120kg
3x 160kg
2x 190kg
1x 210kg
2x 232,5kg

More deadlift
8x 3x182,5kg

Sldl
3x 8x

Leg ext
3x 20x

Leg curl
3x 12x

Cable crunch
3x 20x
 
Today:

Log elke rep clean
2x 2x75kg
2x 2x85kg
2x 2x95kg
2x 2x100kg
1x 105kg

Blockpulls
8x 120kg
8x 150kg
8x 170kg
8x 190kg
8x 210kg

Hoog gooien
Veel

Yoke tot 280kg

Frame

Stones

Pfff gare dag
 
Vandaag

Bench
10x 20kg
10x 40kg
10x 60kg
8x 80kg
3x 100kg
6x 110kg evenaring pr
2x 120kg

Sws pr's op 100kg bw, bench gaat nie slecht...

Inclined bench
5x 8x60kg 60 sec rust

Pulldown wide
4x 10x

Skull crusher
3x 15x

Chin ups
6-6-6-5-6x bw +5kg

Cable abs
4x 20x

Front raise
3x 10x

Side raise
3x 10x

Ez curls
3x 10x

Mwa best zo...

Heb net ff me tanden op mekaar gebeten en me grote teennagel eraf getrokken... hopelijk kan ik nu zaterdag 1x alle events voor de wedstrijd een keer trainen zonder last. Snelheid op de loop onderdelen, truckpull, overhead zal nog steeds beperkt blijven door me rug, maar kan zonder die losse nagel denk wel betere legdrive gebruiken... we gaan het zien...
 
Vandaag laatste zware deadlifts op het menu, had er ook nog yoke bij willen doen maar was best wel leeg na de deadlifts..

Today @ iron house

Deadlift
8x 100kg
5x 140kg
3x 180kg
1x 200kg
1x 220kg
2x 240kg

Voelde bij het lostrekken van de 2de rep me vorm verslappen, dus terug gelegd en alsnog getrokken.

Deadlift
6x 3x190kg

Gewoon goeie spanning en vorm.

Ben benieuwd, op de wedstrijd 250-260 denk da het op is... schijt gewicht...

Seated rows
4x 10x

Pulldown wide
4x 10x

Leg press
3x 20x 200kg
30x 200kg

Prima pompke...
 
Vandaag eindelijk een deel van de wedstrijd goed kunnen trainen.

Today @rpb

Oh medley 2x db, log, axle, 1x db
Stuk of 5 runs totaal ging prima

Frame+yoke medley
3 runs goed

Had hier graag paar weken op snelheid mee geoefend maar ging nie met die teennagel...

Truckpull
2x full pull en 1x zware start geoefend

Ik was hier ooit best snel op, snelheid was nu ver te zoeken

Begon aan blockpulls maar ging nie na Woensdag al zware deadlifts dus snel klaar

Stones tot 130, te veel rugpijn van die stone to shoulder paar weken terug nog.

Daarna nog wat rommelen met hoog gooien enzo.

Dus goed we gaan volgende week onvoorbereid de wedstrijd in en ik zie wel waar ik eindig, doel is nu alle onderdelen zo goed mogelijk te doen en dan zal het best een leuke dag worden... en dan snel door naar de volgende :-)
 
Laag gewicht alles 4 sets van 20 reps, mp, front raise, side raise, pullover, biceps en 4x 1 minuut planken
 
Vandaag wat mobiliteit, wat squats, wat beltless deadlifts en wat rows...

Laatste training voor de wedstrijd, nu goed eten en zondag knallen. Bw 101,7 in de ochtend...
 
Succes kerel en let een beetje op met je lompigheid hè!
 
Gisteren de wedstrijd gehad, op zich mooie wedstrijd, goed georganiseerd, mooi materiaal, prima. Ondanks de wat slechte voorbereiding had ik toch wel een 5de of 6de plaats verwacht, zeg maar laatste of een na laatste van de sterkere jongens. Maar helaas liep het net ff wat anders.

1e onderdeel, medley 200kg frame 280kg yoke
Het was een lomp breed frame, deed met opwarmen een start maken en gelijk lopen, hij schommelde heel erg wat niet goed aan me rug voelde en toen ik hem neerzette zag ik gelijk al sterretjes. Dus toen ik aan de beurt was deed ik wat voorzichtig. Oppakken stabiel houden, beginnen te lopen en versnellen. Dat ging goed, yoke erna ging wel lekker vlotjes. 6de plek geloof ik.

2de onderdeel truckpull 13ton...
Voelde aan als een renault Clio zonder handrem erop, bizar zo licht hij was, iedereen ook heel kort op mekaar, had een slechte start greep het touw paar keer mis maar kon nog aardig tempo maken. Geloof dak hier 5de op werd, stond toen 5de overall met als het goed is 2 punten los van nummer 6. Dus dacht het gaat nog best lekker.

Hier ging het mis, we zouden eerst overhead medley doen en daarna deadliften, maar we gingen spontaan eerst deadliften…

3de onderdeel Deadlift max (blockpull hoogte)
warm up tot 1x 250kg, daarna met de 260kg geopend, hier schoot het gruwelijk mis in me rug, ondanks de pijn daarna ook nog 280kg getrokken, stond toen gedeelde plaats met degene die overall achter mij stond dus hier geen punten op ingeleverd. Liep nog naar de 300kg stang toe want ja... Dat had toch een mooi getal geweest om mee te eindigen, maar met spanning zetten voelde het zo slecht dak het niet aandurfde. Denk ook wijze keuze dat ik deze niet ook nog geforceerd heb.

Denk dat er een zenuw of iets gekneld zat, kon niet meer voorover bukken, deed pijn vanaf me rug over me kont heen de achterkant van me been op. Dus ja, toen ging het een beetjes spelen, zal ik uitstappen? Maar ja dan had ik helemaal laatste geweest en daarbij me vriendin kwam voor het eerst bij een wedstrijd kijken dus ja wou ook nie als zo'n mietje dat opgeeft overkomen... Dus dan maar schade beperkt proberen te houden.

4de Overhead medley, 2x 55kg dumbell, 90kg log, 110kg axle, 70kg dumbell
Met het opwarmen stuiterde de dumbell nog tegen me hand, daarbij de muis van mn hand gekneusd, Werner heeft nog even gecheckt of er niks gebroken was, dat was gelukkig niet het geval. Moest of de eerste 3 dingen snel doen, of t/m de axle pressen. Nou het plan werd rustig zonder fouten alles doorlopen, dumbell ging easy, de log ging ook nog wel hard, deed wel zeer aan mn hand maar was opzich niet hinderlijk, toen kwam de axle ik legde hem op me riem daar kreeg ik een klap in me rug van toen met het doorcleanen weer een tik, nog een laffe press poging gedaan maar was kansloos, stang lag niet goed en had totaal geen spanning meer op me lijf staan, had nog 15 seconde ofzo voor nog een poging maar ben blij dak dat niet gedaan heb... Hier werd ik 11de ofzo op dus kelderde gelijk in het klassement.

Nu moesten de stones nog, we moesten er nog mee gaan lopen ook, dacht nou ja, leg er 1 of 2 op en dan prima.

5de onderdeel stones 90-100-120-140-160kg
Ze moesten op een laag platform en de afstand lopen viel ook mee, begon eraan gooide eigenlijk de eerste 3 er best makkelijk op, de 140kg rolde ik op die gekneusde hand wat niet heel prettig voelde dus miste daar ook al deel grip, toch er nog op gekregen en de 160kg was te zwaar. Wel dappere poging erop gedaan nog maar het was op.

Balen dat ze de overhead en deadlift last minute omgedraaid hebben, anders had ik waarschijnlijk daar minder punten verloren, maar goed... als als als als hebben we niks aan, het is gewoon kut verlopen. Beetje teleur stellende wedstrijd dus, wat gemengde gevoelens nu, aan de ene kant wel positief dat ik me wedstrijd netjes afgemaakt heb, aan de andere kant heb ik nu wel me lichaam extra de vernieling in geholpen en over een maand staat de volgende wedstrijd al gepland...

Ga nu in ieder geval een week op vakantie even bij komen en bedenken wat ik verder ga doen. Gezien de organisatie van sterkte man van Nederland -105 dit jaar na mijn mening erg vreemd verloopt geloof ik ook niet dat ik nog kans op deelname maak, mee doen voor de eventuele reservelijst punten gaat uhm dit jaar niet worden. Heb me vakantie na deze wedstrijd geboekt in de veronderstelling ze zullen niet 2 kwalies in een week plannen dacht ik, maar dan word een lokale wedstrijd als sterkste man van Friesland ineens omgedoopt tot kwalie die 6 dagen na deze wedstrijd is. Nou ja, die kan ik dus ook niet mee doen, dus 0 punten, hier net de 8ste plaats behaald, mocht ik op tijd hersteld zijn voor Giethoorn dan zal dit waarschijnlijk ook geen top prestatie worden... Dan is die rare Atlas cup ineens een kwalificatie, daar heb ik me om persoonlijke reden uit terug getrokken, daarbij houden ze zich ook nog niet eens aan de SMVNL regels (8-straps, dubbele sleeves), dus hoop dat die zich volgend jaar gewoon tot hun eigen doelgroep beperken en geen bemoeienis in de sterkste man zoeken.

Dus ja, denk dat ik weinig zin heb om hiervoor me lichamelijke gezondheid nog verder op het spel te zetten. Na de vakantie even kijken hoe me lichaam voelt en dan beslissing maken, denk om eerst goed te herstellen en lekker door te trainen geen verkeerd plan is voor dit jaar. In september de wedstrijd in Wijhe doe ik wel gewoon mee, was vorig jaar een leuke en goed georganiseerde wedstrijd en dat duurt nog even voordat het zover is.
 
Zo weekje op vakantie geweest, goed uitgerust, goed gegeten en voldoende gedronken (bier, wijn, cocktails) kilo vocht, vet of spier is gelijk, groeien is groeien... sinds de wedstrijd ook nie meer getraind dus anderhalve week rust gehad, woog woensdag 108,6kg maar vanmorgen stnd er alweer netjes 104,9kg op de schaal... weg gains....

Vandaag eerste training, plan was licht houden dak nie gelijk weer last van me rug zou krijgen, eerste gedeelte is gelukt, 2de gedeelte helaas niet... maar goed, heb ook al 3 dagen zonder ibrufen erop zitten dus het kon onderhand wel weer...

Today @iron house

Skwaaaats
8x 60kg
8x 80kg
8x 100kg ging toch weer pijn doen in de rug
Vanaf hier boxsquat
2x 8x100kg

Beltless deadlift
8x 70kg
5x 120kg
3x 5x140kg

Mp
8x 20kg
8x 40kg
8x 50kg
3x 8x60kg

Pulldown
3x 12x

Chest supported row apparaat
3x 10x per kant

Tri.pushdown ss overhead ext.
3 sets 12x 12x

Prima, rug doet weer zeer ondanks de kut kilo schijt gewichten, maar er is weer spanning op het lichaam gezet.

Ff bedenken hoe nu verder....
 
Back
Naar boven