- Waardering
- 7.031
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgende week de zware band, denk als we hadden gewillen dat we nu nog steeds hadden staan flippen met deze :-)
Rond de 108kg. Moe wel zeggen dak verreweg van droog zit nu hoor momenteel eerder chubby :-) de etentjes en drankjes zijn op het moment sterker dan ik, dus ik laat het maar ff gaan...
Thx man, ja is nie echt fijn, moe voor stellen dat je eerst de helft van je longen leeg blaas en dan gaan squaten, zak in mekaar als stront... denk morgenochtend nog ff snel een nieuwe poging doen. Al moe ik zeggen dak me quads best voel van die 200 reps leg ext :-)Beter iets dan niks, is dat niet semi-gevaarlijk trainen zonder puffer?
Fijne vakantie alvast!
Herkenbaar. 5x5 makkelijk lineair laden natuurlijk, zelf sinds kort op aanraden van een vriend iets op RPE basis.Ff kijken wat het plan hiermee word, 5x5 weer verder of eens wat meer variantie proberen. Reps verhogen word het sws niet, merk dat ik +5 reps toch techniek ga verslonzen.
Hmmm, ja lastig, ik heb naar en max single rep pr ook altijd het gevoel dat het op rpe8 is...Herkenbaar. 5x5 makkelijk lineair laden natuurlijk, zelf sinds kort op aanraden van een vriend iets op RPE basis.