- Waardering
- 22.485
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep, safties hebben het wel overleefd...
Jep, safties hebben het wel overleefd...
Zeg maar als je hem op de stang nu laat rollen, zie je het uiteinde op en neer gaan
Voel de frustratie.Gezeik vandaag... hele week lange werkdagen van rond de 11-12 uur, dacht ff lekker trainen nog, begon wat te rekken enzo verrekte er iets in me schouder... god god god***domme wat een klets.... kon de bar met front squat nie in positie houden aan die kant....
Back squat slow zakken
10x 60kg
10x 60kg
10x 80kg
10x 80kg
10x 100kg
10x 100kg
Voel nog steeds kut op onderrug..
Bench
15x 60kg
3x 15x 82,5kg
Best wat squat en me bench schema gedaan, ff snel abs en klaar mee... nog ff klein uurtje rond gefietst, toch nog wat gedaan met vette lijf...
Rest vd week vol, gezeik voor nieuwe huis wat allemaal geregeld moet worden, volgende week vakantie ook vol gepland, kan dan wel ff tot rust komen, even kijken of ik nog wat trainingen ertussen kan proppen...
Een half uurtje trainen? Dan heb ik me veters net pas gestrikt :-pVoel de frustratie.
Is het een optie om je workouts meer te splitsen voorlopig?
Als je bvb maar halfuurtje hebt maar wel dagelijks?
Lange werkdagen zijn wel veel geld maar wegen ze op tegen de tijd die je moet inleveren?
Spotjes komen er wel uit op de gang, verder valt wel meeJe laat die bar aardig hard droppen met dl op die zolder van Hans. Heeft ie nog geen scheuren in z'n plafond ?![]()