XXL Nutrition

Willem's log... lifting dad...

200 met een max van 260/270? Zou eerder opwarmen tot 210 en starten met 220/230

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.523
Bw net 101,2 in de avond... ik moet toch meer eten.... :headbang:

• #1.525
Gisteren matchday, ging veel beter dan verwacht eigenlijk, was nog steeds verkouden en woog 101kg. Maar toen de wedstrijd eenmaal begon ging het toch eigenlijk als de brandweer.

Zaterdag 23-06-2018 Sterkste man van Baarn

Log medley 90 - 100 - 110kg
Plan was de eerste 2 snel doen, dan rust pakken en de 3de ook nog pressen. Plan is gelukt, en als ik het filmpie terug kijk nog sneller dan ik dacht.

Deadlift max 270kg
Had hier eigenlijk geen vertrouwen in, gezien de laatste training een 230kg met heel veel moeite ging. De beurten zouden niet tellen deze wedstrijd wat wel goed uit kwam, dus voor safe gegaan en bij 220kg ingestapt. Ik trok de 270kg nog vol overtuiging en gaf daarna een mooie "kom maar op dan" naar de rest van de deelnemers, denk dat dit geholpen heeft want hierna vielen er 3 of 4 af :cool: Hierop gedeeld 2de geworden met Sven en Bart. Dit was toch wel ff een mooi momentje, dit was vorig jaar in de -105 finale het winnende gewicht dus toch mooi om even te laten zien dat ik deze ook kan... (Met over... Absoluut geen turtleback…. Zo goed als zonder hitch….) Daarna de 280kg nog wel los getrokken, maar niet hard genoeg...…

Yoke medley 250 - 300 - 350kg
Had hier ook een hard hoofd in van te voren, laatste tijd vaak problemen met de pickup bij de yoke, deze keer gelukkig geen last van gehad. Voelde alleen tijdens de 300kg een pijn in me hamstring schieten, dacht eerst dat er weer iets scheurde, toch de 350 ook nog gelopen dacht halverwege er even aan om te stoppen maar door de aanmoedigingen gelukkig toch door gegaan. Het bleek achteraf mee te vallen, ik deed me sleeve los en na wat rekken, strekken en wrijven was het weer over. Denk kramp of verrekking geweest ofzo, dus eigenlijk niets om over te janken...

Tire medley 270 - 360kg
Hier had ik wel verwacht dat ik het goed zou doen, was 4de hierop en de nr 1 was een seconde sneller... Als ik dan het filmpje terug kijk zie ik dak het sneller had kunnen doen, jammer had wel leuk geweest om een onderdeel te winnen, maar goed het was erg close, maybe next time.

Stones 110 - 120 - 130kg
Altijd weer die kut stenen op het laatst, de eerste 3 gingen al niet van harte, liet ze eerst een keer vallen, toen bij de 150kg liep ik vast, onderarmen kapot, rug leeg, blijft toch zwakke punt dit onderdeel. Als ik nou terug kijk had ik na de 130 opnieuw tacky moeten pakken, 2 tellen rust en dan een goeie poging moeten doen. Maar goed, ik probeerde het liever gelijk door en dan laat ik hem uit me handen rollen... Zonde....

Door de stones terug gezakt naar de 6de plek, maar ondanks dat erg tevreden met deze prestatie. Na die tegenvaller in Rijswijk is dit toch wel weer even een opbeurende dag geweest dat ik toch wel mee kan komen op dit niveau.

Hier het filmpie, excuses, ben bij de intro de "t" vergeten bij bodyweight….

Laatst bewerkt:
super indrukwekkend , bruut man!!!!

• #1.527
Training vandaag, toch klein beetje oefenen voor de wedstrijd vrijdag.

Maandag 25-06-2018

Powerclean + strict overhead
10x 40kg
6x 60kg
6x 60kg
6x 60kg
Setje timed met Arko als scheids, ik dacht stuk of 10-12 reps in 60 seconde arko dacht 15...

Ja wel officieel met up en down signaal alleen vergeten te tellen :-)

Denk dak op dit onderdeel wel top 5 kan halen.

Paused Squat langzaam zakken
8x 60kg
8x 60kg + 26kg chains
3x 8x 60kg +52kg chains

Langzaam die quad weer meer belasten met squaten, denk dat die kettingen wel goed alternatief is.

Back ext
3x 20x

Sletje trekken en duwen
60kg 10m 5x heen en terug
80kg 10m 5x heen en terug
90kg 10m 5x heen en terug

Trx curls
3x 20x

Db curls
3x 10x

Lying leg raises
2x 30x

Prima woensdag nog ff de rest van het lichaam op spanning zetten, en vrijdag vlammen :D

Goede wedstrijd gedraaid Willem! Bazige deadlift !

• #1.529
Thx Marc, denk met betere opbouw ervoor dat er nog wel meer in zit!

Woensdag 27-06-2018

Skwaaaats
5x 60kg
5x 80kg
5x 100kg
5x 100kg
5x 100kg

De reps voelen goed, doe ze gecontroleerd, langzaam verzwaren. Wel kut zo van 5x5 160kg naar setjes met 100kg... maar goed, doorgaan!

Bb rows
3x 10x 100kg

Bench
10x 20kg
5x 60kg
3x 80kg
3x 100kg

Powerclean+ strictpress
5x 60kg
5x 60kg
10x 60kg in +/-40 sec denk

Seated db curls
3x 10x

Side raise
3x 15x

Chinups hammer grip
3x 5xbw

Me lichaam is nog stroef en stijf van zaterdag, ben benieuwd vrijdag... Kwam er in de auto net ineens achter dak op me schouderkop een zelfde soort deuk heb zitten als op me quad... ??? verder geen last van, maar toch weer vreemde vervorming...

Mooi filmpje, man! Die yokewalks waren wel afzien, er zit wel een aardig verschil in de breedte van die verschillende dingen, hoe breder hoe lastiger lijkt me.

En of je een paardenlul hebt weet ik niet, maar fat and out of shape is niet helemaal correct meer denk ik....:D

Ja Willem, verander die topic title nou eens in "Willem - The BeesDachtige Ab shaper"

• #1.532
Ja, moet wel nieuwe naam verzinnen keertje :-)

• #1.533
Vandaag mee gedaan met sterkste man van de elfdorpen, het dorp waar ik woon had al een sterkste man zeiden ze... Dus ik voor een dorp verderop mee gedaan :-)

Vrijdag 29-06-2018

Weight for height 20kg zak
Gooide in me 2de beurt 4,5m en won daarmee het onderdeel. Daarna voor het publiek nog poging op 5m gedaan maar fail. 1ste plek hier

Cardeadlift 200kg
Had iemand 14 reps en onze Arko klapte er ff als een gek 22 reps uit, dus na 15 reps nog tijd over dus besloot om Arko nie zo maar te laten winnen, uiteindelijk ook 22 reps getrokken, al moet ik zelf zeggen dat de laatste nie 100% gelockt was, had dus geluk met de scheids. Nog 2 pogingen voor de 23ste gedaan maar nie getrokken, het schoot in me hamstring, toch blijven trekken, hitch kon nie, helaas. Maar goed, gedeeld 1ste plaats.

Conanswheel 200kg
Hier ging het mis, met conanswheel gewend om voorzichtig stabiel te lopen, had met dit gewicht meer risico moeten nemen en versnellen. Geloof dat er 3 tegen de 5 rondes hadden en 2 hadden er 4 rondes, ik liep en na 2 rondjes zakte de verzuring in en had ik geen lucht meer toch nog blijven lopen met de stang alleen nog op me duim op het laatst... net geen 4 rondes, daarna ff zo goed als out op de grond gelegen, 6de plek hierop.

Moest hierna dus op de overhead beginnen, had hier graag later op begonnen gezien het op reps was... maar goed:

Powerclean + overheadpress
Deed alle reps vanuit de clean gelijk strict doorpressen, vond dat de scheids wel iets wat lang wachte met down signaal, als ik hem strict speed rep press dan issie gewoon gelijk gelockt, uit eindelijk 18 reps eruit geklapt wat dik genoeg was voor 1ste plaats.

Vanaf hier weer top 3 plaatsing gelukkig was de schade van conanswheel beperkt.

Farmers 80kg duckwalk 130kg
Het waren de onderdelen van strongman westcoast erg lompe farmers en die duckwalk was nog een grotere b*ch. Beide 2x 15m gelopen, liet de farmers te vroeg vallen en moest ze terug over de streep trekken, zonde was domme fout, hier 2de op geworden.

Laatste onderdeel, had nog 2 concurrenten voor de titel, kon kijken wat de concurrentie deed en toen rustig het onderdeel afgemaakt.

Vaten op podium 80kg
Vat 1 moest hoog met 1m afstand, vat 2 iets lager met 2m afstand zo stonden er 5 vaten klaar. Alles er vlot opgewerkt en vanaf hier wist ik dat ik gewonnen had. 3de plaats hierop.

Ik wist dus dat ik gewonnen had, ik heb Gijs dit een paar keer zien doen dus wou dit ook eens proberen: laatste vat erop, naar het midden van de arena lopen, riem af, shirt uit en ff flexen naar het publiek haha... en dan weglopen en roepen " der is er hier maar een de sterkste!" Daarna shirt ook niet meer aan gedaan... voelde wel goed!

Ondanks dat het me 2de wedstrijd in een week tijd is, toch goed gepresteerd, het ging nog niet vanzelf, wel leuk om hier in de buurt ook wat erkenning te krijgen. Hoop bekende in het publiek, halve fabriek was er, mooi avondje!

Goed einde!

Wel grappig, die bigger is better shirts bij de -105 :P

• #1.536
Vrijdag wedstrijd vandaag event training... mmm nie heel slim, merkte aardig protest uit het lichaam, vooral rug en hamstrings erg strak en spierpijn nog.

Zondag 01-07-2018

Log elke rep clean
2x 3x 52,5kg
2x 70kg
2x 80kg
2x 90kg
2x 100kg
Fx 110kg had de lucht nie

Squat
5x 50kg
5x 70kg
5x 90kg
10x 110kg

Blockpulls
3x 120kg
3x 170kg
3x 200kg
1x 220kg

Ja dit was nie slim...

Truckpull met dik touw
6 tikken 20m

2 runs

Eerste run op filmpie op insta, had 3x mezelf kapot staan trekken kreeg hem onmogelijk van zn plek... wtf bleek hij in de versnelling te staan.... god***domme, toch nog prima runs ...

Medley atlassteen, vat, 70kg dumbell
2 runs

Ging echt fucking snel, was er zelf zelfs nog van verbaasd, altijd me slechtste onderdeel maar ging nu soepel... misschien toch wat fitheid meer tegenwoordig.

Stones
5x 110kg
5x 110kg

Rug en hamstrings waren al kapot, dus prima zo.

• #1.537
Beetje pompen voor de chicks witte wel...

Lets go chestday...

Maandag 02-07-2018

Bench
10x 20kg
10x 40kg
5x 60kg
5x 70kg
5x 80kg
5x 80kg
5x 80kg
5x 80kg
10x 80kg

Skwaaaaats
5x 60kg
5x 80kg
5x 100kg
10x 120kg

Gisteren 10x 110, vandaag 10x120 progress. Merk wel dat da langzaam zakken wel zwaarder voel als bouncen onderin.

Inclined dumbell press
3x 8x 32,5kg

Inclined close hammer grip dumbell press
3x 10x

Ja weet ook nie, kwam maat van me mee aanzetten....

Db curls
3x 10x

Tri. Ext / tri. Pushdown ss
3x 10x/10x

Dikke pomp, dikke kop ook...

Lying leg raises
3x 20x

Planken
3x 1 min met 30 sec rust

Cable crunch
3x 20x

Laatst bewerkt:
  • #1.538
Pffff onder hevig protest van het lichaam, met name de rug en hamstrings toch deadliftday. Opnieuw begonnen aan coan schema om weer licht te starten.

Woensdag 04-07-2018

Back ext.
3x 10x

Deadlift
3x 60kg
3x 100kg
3x 140kg
3x 180kg
2x 200kg

Speed deadlift
8x 3x160kg

Sldl
3x 8x100kg

Bb rows
3x 8x100kg

Pull ups
2x 3x bw

Lijf was op....

Front squat
6x 60kg
6x 70kg
6x 80kg
6x 90kg

Sletje trekken en duwen
20x 10m heen en terug 80kg

Jep er staat 20x, ging wel door de hel hierop...

Zal morgen wel moeilijk lopen worden :-)

• #1.539
Goeie training vandaag

Zaterdag 07-07-2018

Log elke rep clean
5x 3x 52,5kg
5x 3x 70kg
3x 80kg
2x 90kg
2x 95kg
2x 100kg
1x 105kg
1x 110kg

Lekker, was buiten dus toch ff wat anders dan binnen.

Log uit doorrol
10x 80kg

Vrij easy nog wel, goeie triceps pomp.

Conans wheel
1 rondje 150/200/250kg
3 rondjes 300kg

Denk pr, was nog wel over...

Hoog gooien 4m 10
Na 6x 2 worpen stond ik gelijk met Gijs, dus ik me grote bek maar ff open getrokken om er een wedstrijd van te maken....
Hij 2/2 raak
Ik 2/2 raak
Hij 2/3 raak
Ik 2/3 raak...

Kut zooi, die laatste worp ging wel hard alleen naar achteren ipv omhoog.... f**k.... daarna besloten gelijkspel ervan te maken...

Maar denk dat ik het volgende week nog maar ff aankaart en we het opnieuw moeten doen...

Truckpull
Clio 6 tikken full pull
Clio 7 tikken ongeveer halve run denk

Eerste keer 7 tikken, best prima zo.

Stones
3x 110kg
3x 120kg
3x 130kg
Fx 150kg zo close...

Voor het eerst sinds lange tijd de 150 op me schoot gekregen, hij kwam op het randje met het opstaan, voelde mezelf weg zakken, toch nog proberen door te tillen, net niet....

• #1.540
Tot 6 uur vanmorgen in de club gehangen... wel om 9uur weer in gym...

Fietsen
30 min

Loopband
20 min

Dood...

Terug
Naar boven