Paardelul
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.055
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
Onder de gram is naturel...Dit kan niet als naturel.
oh wacht
AHHAAHHAHAHAHAHAHA
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onder de gram is naturel...Dit kan niet als naturel.
oh wacht
AHHAAHHAHAHAHAHAHA
Sws fucking gay...
Wat doe je verder nog aan stretch oef en warming up voor je rug? Natuurlijk onzin trui aan en beetje van dit en dat..... wanneer je klachten hebt zou je je lichaam beter moeten onderhouden. Overigens ook zonder klachten
Hehe, da van die trui was ook gewoon een coole opmerkingWat doe je verder nog aan stretch oef en warming up voor je rug? Natuurlijk onzin trui aan en beetje van dit en dat..... wanneer je klachten hebt zou je je lichaam beter moeten onderhouden. Overigens ook zonder klachten
doe altijd abs, een pull of trx voor bovenrug, tke alles 3 sets 20 reps... eerst deed ik nog wellis back ext van te voren alleen dan zeurde me onderrug al voordat ik begon dus die heb ik eruit gelaten laatste tijd... stretchen doe ik meestal pas als het erin geschoten is :-) da zou misschien nog wat vaker kunnen doen maar denk dat het slijtage van de rug is die steeds weer opsteekt...Ja vroeger kwam me ruggengraat door me reet naar buiten, niks aan het handje, duw uhm ff terug en doe nog maar een setje...gewoon weer strontlelijk als vanouds gaan liften, ik heb nergens last van
gin gezeik
Dan zou ik eens beginnen met stetchen/ foam rollen en oefeningen vinden voor je rug en dat elke dag blijven doen. Nu doe je dingen die gewoon niks bijdragen en je wilt graag minder klachten.Hehe, da van die trui was ook gewoon een coole opmerkingdoe altijd abs, een pull of trx voor bovenrug, tke alles 3 sets 20 reps... eerst deed ik nog wellis back ext van te voren alleen dan zeurde me onderrug al voordat ik begon dus die heb ik eruit gelaten laatste tijd... stretchen doe ik meestal pas als het erin geschoten is :-) da zou misschien nog wat vaker kunnen doen maar denk dat het slijtage van de rug is die steeds weer opsteekt...
Ja das waar, maar denk dat na mn w-up rondje en al die log het lichaam toch wel warm genoeg zou moeten zijn om te squaten... denk dat toch met het aanraken van die boxen toch iets de spanning van me rug geweest is of de stang iets bewogen wat de wringing heeft gegeven...Eens, ik sta daar een uitgebreide warming up te doen maar er zijn er nog steeds bij rpb die dat niet serieus genoeg nemen.
Ik riep nog: Willem w-up
Willem: ik heb een trui aan.
Lachen natuurlijk maar in alle ernst, je moet je w-up serieus nemen.
Denk die langzaam zakken full squats dat die nog het beste zullen gaan en het minst gevaarlijk zijn, deadlift voorlopig maar ff nie want das precies de verkeerde spanning...Damn balen Willem.... ik heb het ook gehad in 2015. Uiteindelijk een jaar lang maximaal 70% gelift op de LB oefeningen.
Sumo dan? Of zeg ik nu wat engs?Denk die langzaam zakken full squats dat die nog het beste zullen gaan en het minst gevaarlijk zijn, deadlift voorlopig maar ff nie want das precies de verkeerde spanning...

Nathalie ga ff weg met je sumoSumo dan? Of zeg ik nu wat engs?
Maybe toch goede variatie zodat je t wat kunt bijhouden?
Ja kut. Dit deed mn moeder ook altijd. Wanneer je hele naam genoemd wordt ben je de sjaak