XXL Nutrition

Willem's log... lifting dad...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.802
Wat heftige fysio behandeling gehad, ben nog naar gym geweest niks noemenswaardigs, had beter thuis kunnen blijven, morgen maar legday doen dan...

#gezeikopwoensdag

Homo

• #1.805
Tren today

Frame carry 12m
3x 170kg
3x 210kg
250kg 5,9 sec
250kg 5,75sec
250kg false start gelijk opnieuw..
250kg 5,35sec

Snelste tijd in vermoeide toestand, best tevreden over wel, was voornamelijk de start oefenen en versnellen...

Strict log uit rack
3x 3x 73kg
3x 3x 83kg

Prima schouder nog nie helemaal op volle kracht maar toch weer op spanning gezet

Inclined dumbell
12x 25kg
12x 32kg
12x 34kg
12x 34kg
12x 34kg

Ze hadden geen zwaardere...

Grip
4 sets laatste voor max tijd, deed 49 sec met 90kg ofzo achter de rug...

Prima

• #1.806
Je ken da wel, het is vrijdagavond, je wilt eigenlijk rust houden ivm rpb morgen, maar je heb toch een klein pompje nodig...

Chin ups
5x 8x bw

Cable fly
5x 15x

Front raise ss side raise
4 sets 15x 15x

Prima pompke, goeie aderen, gin gezeik

Pullups
4x bw
5x bw
3x bw

Lol allemaal pr, wist nie dak die kon :-) zeker nie met dit zwaardere bw, gin gezeik

Rear delt machine
3x 15x

Prima, toch wat gedaan, maar niks belastends voor morgen...

• #1.807
Nou training vandaag begon goed, daarna werd het wat minder...

Opwarmen een beeje, had namelijk ook al een trui aan... abs, knieën , rug...

Log elke rep clean
3x 2x 75kg
2x 85kg
2x 97,5kg
2x 97,5kg
2x 102,5kg
2x 102,5kg
2x 107,5kg
2x 107,5kg

Strongman axle squat
5x 50kg
5x 70kg
5x 100kg
8x 120kg
2x 140kg

Easy reps, controleerde het gewicht gewoon, deed niks geks of wilds, toch weer een stroomstoot in me onderrug en alles trok strak...

Vd week afspraak bij huisarts maken om verder te laten onderzoeken, misschien dat er toch meer aan de hand is, nu al 2x in een maand zonder dat ik iets geks of zwaars doe, word er toch een beetje schijtziek van onderhand...

Leg ext.
8x 25x

Leg curl
3x 20x
18x

Da was het weer...

• #1.808
Rug lijkt mee te vallen... wel gruwelijk stijf onderin wat doortrekt richting me reet... het is wellis erger geweest..

Db rows
5x 10x 40kg

Seated rows
5x 12x

Chinups
5x 5xbw 30 sec rust tussen sets

Db curls
3x 20x

Hierbij gelaten, voelde de aanhechtingen in me armen nog beetje van de log gisteren. Morgen weer verder, ook maar paar uur geslapen afgelopen nacht...

Wat doe je verder nog aan stretch oef en warming up voor je rug? Natuurlijk onzin trui aan en beetje van dit en dat..... wanneer je klachten hebt zou je je lichaam beter moeten onderhouden. Overigens ook zonder klachten

gewoon weer strontlelijk als vanouds gaan liften, ik heb nergens last van

gin gezeik

Wat doe je verder nog aan stretch oef en warming up voor je rug? Natuurlijk onzin trui aan en beetje van dit en dat..... wanneer je klachten hebt zou je je lichaam beter moeten onderhouden. Overigens ook zonder klachten

Eens, ik sta daar een uitgebreide warming up te doen maar er zijn er nog steeds bij rpb die dat niet serieus genoeg nemen.

Ik riep nog: Willem w-up
Willem: ik heb een trui aan.

Lachen natuurlijk maar in alle ernst, je moet je w-up serieus nemen.

Damn balen Willem.... ik heb het ook gehad in 2015. Uiteindelijk een jaar lang maximaal 70% gelift op de LB oefeningen.

• #1.813
Hehe, da van die trui was ook gewoon een coole opmerking :) doe altijd abs, een pull of trx voor bovenrug, tke alles 3 sets 20 reps... eerst deed ik nog wellis back ext van te voren alleen dan zeurde me onderrug al voordat ik begon dus die heb ik eruit gelaten laatste tijd... stretchen doe ik meestal pas als het erin geschoten is :-) da zou misschien nog wat vaker kunnen doen maar denk dat het slijtage van de rug is die steeds weer opsteekt...

• #1.814
Hehe, da van die trui was ook gewoon een coole opmerking :) doe altijd abs, een pull of trx voor bovenrug, tke alles 3 sets 20 reps... eerst deed ik nog wellis back ext van te voren alleen dan zeurde me onderrug al voordat ik begon dus die heb ik eruit gelaten laatste tijd... stretchen doe ik meestal pas als het erin geschoten is :-) da zou misschien nog wat vaker kunnen doen maar denk dat het slijtage van de rug is die steeds weer opsteekt...
Dan zou ik eens beginnen met stetchen/ foam rollen en oefeningen vinden voor je rug en dat elke dag blijven doen. Nu doe je dingen die gewoon niks bijdragen en je wilt graag minder klachten.

Dit kun je thuis doen tussendoor en natuurlijk voor t trainen.

• #1.816
Eens, ik sta daar een uitgebreide warming up te doen maar er zijn er nog steeds bij rpb die dat niet serieus genoeg nemen.

Ik riep nog: Willem w-up
Willem: ik heb een trui aan.

Lachen natuurlijk maar in alle ernst, je moet je w-up serieus nemen.
Ja das waar, maar denk dat na mn w-up rondje en al die log het lichaam toch wel warm genoeg zou moeten zijn om te squaten... denk dat toch met het aanraken van die boxen toch iets de spanning van me rug geweest is of de stang iets bewogen wat de wringing heeft gegeven...

• #1.817
Damn balen Willem.... ik heb het ook gehad in 2015. Uiteindelijk een jaar lang maximaal 70% gelift op de LB oefeningen.
Denk die langzaam zakken full squats dat die nog het beste zullen gaan en het minst gevaarlijk zijn, deadlift voorlopig maar ff nie want das precies de verkeerde spanning...

Denk die langzaam zakken full squats dat die nog het beste zullen gaan en het minst gevaarlijk zijn, deadlift voorlopig maar ff nie want das precies de verkeerde spanning...
Sumo dan? Of zeg ik nu wat engs? :roflol:
Maybe toch goede variatie zodat je t wat kunt bijhouden?

Terug
Naar boven