XXL Nutrition

Willem's UB/LB Log

Sterke PR's!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.282
9-9-09: Bench 5x5 W3

1. BP:
opwarmen
5x70
5x80
3x5x85
5x80
--> best vlot. Volgende week setjes met 87,5.

2. Incline BP:
4x6x70
--> kleinste hoek. Voornamelijk borst, dus.

3. Pendlay Rows:
opwarmen
4x75
4x85
5x4x95 volume PR
4x85
--> de meeste reps waren goed explosief.

4. BB Curls:
8x40
3x8x45

Commentaar: Net dezelfde training als vorige week. MAAR ik heb gisteren en vandaag moeten werken in een fabriek + ik moest daarvoor erg vroeg opstaan + deze training was vrij laat (was al 15u wakker) + ik ben jarig vandaag (bedankt iedereen om mij gelukkige verjaardag te wensen, eikels!!) en daardoor had ik een hoop andere verplichtingen. Dus zelfde training onder veel slechtere omstandigheden = vooruitgang voor mij.

Nette pendlays hoor! Vind ze echt super zwaar als je ze strickt uitvoerd.

Goeie rows eikel!

• #1.285
  • #1.286
10-9-09: Squat 5x5 W3

1. Full Squat:
opwarmen
5x100
5x110
5x120
5x110
5x110
--> 1 rep meer met 120 en 1 setje met 110 meer dan vorige keer. De setjes met 110 vlogen omhoog. Volgende keer 3x5x120.

2. Pin Squats:
4x120
4x130
4x140
4x150 PR

3. 1-Leg Calf Raises:
4x15xBW
10xBW

Commentaar: Totaal volume bewust laag gehouden, want maandag is al de volgende Squat-sessie. Ik moet een beetje schuiven in mijn schema dat Squats terug in het begin van de week staan en DL op het einde en daarom wissel ik die volgende week om.

In principe doe jij ook soort van TTT als ik het goed heb, maar dan zonder tijden op te meten?

• #1.289
Verdomme. Ik was net de laatste 2 weken zo goed bezig. En dan gaan we mijn verjaardag vieren en dan is het helemaal naar de klote.
Donderdag ging nog. Toen was ik gewoon op cafe met een kameraad en hebben we wat bijgepraat.
Vrijdagavond ging ik dan met wat mensen van mijn vakantiewerk rustig wat drinken en daarna naar een danscafe. Eerst ging ik niks drinken, toen een beetje en uiteindelijk was ik zo ram naar de klote als ik de hele vakantie nog niet ben geweest. Potverdomme! Vanaf 1u30 weet ik niks meer, maar m'n kameraad zei dat die mij nog nooit zo begaaid had gezien. En die gaat vaak met mij weg. Ik kon nog niet eens een klein beetje recht staan. Hele tijd naar voor en naar achter. Tegen mensen aanlopen. Echt vervelend. :p Thuis m'n heel bed ook nog ondergekotst.
Zaterdag tot 16u30 in bed gelegen en toen op 1 worstenbroodje een volledige basketwedstrijd gespeeld. Die we trouwens succesvol hebben afgewerkt! 's Avonds ging ik dan met m'n homies mijn verjaardag vieren. Ik voelde mij nog kankerslecht en wou eigenlijk liefst mijn bed in kruipen, maar afgesproken is afgesproken. Rond 23u begon ik mij terug ok te voelen en na een aantal flessen champagne gekocht te hebben had ik echt terug zin erin! Rond 2u stelt een kameraad dan voor om naar Aken te gaan. Hebben we lekker tegen 180 naar daar gereden. Geile Duitse chickies playen in de Starfish. :D Trouwens best ook veel marginale mensen daar. Tegen 7u30 waren we thuis. Needless to say dat ik zondag helemaal niks meer fatsoenlijk gedaan heb. Om 19u lag ik al terug in mijn bed.
Vandaag voel ik mij terug helemaal ok en vanavond ga ik lekker benchen.

Ik lijk wel Loo met mijn weekendverslag, maar ik wou eventjes melden waarom ik al 3 dagen niet meer getraind had. :p

ach ja, in ieder geval lekker bezig geweest! alcoholkcals for new pr's mate

• #1.291
14-9-09: Bench 5x5 W4

1. BP:
opwarmen
5x80
5x87.5
5x87.5
5x87.5 volume PR
5x80
--> nice! Het ging ook nog best vlot. Geen enkele rep ook maar in de buurt van grinden. Volgende week terug in Leuven trainen. Even kijken of ik dan nog 1 week 5x5 ga doen of al direct 8x3.

2. Incline BP:
3x8x70 PR

3. Pendlay Rows:
opwarmen
4x80
4x90
4x100
4x100 PR
4x90
4x90
4x90
--> die met 90 waren echt lekker strikt en ook aan een goed tempo.

4. BB Curls:
8x40
8x45
8x50
8x50 PR

Commentaar: Tjah, dit is natuurlijk nice na zo'n begaaid weekend. :D

alcohol = pr's

nuttin gonna change that fact

Dan toch niet de dag nadat ik gedronken heb. Dan ben ik nog niet eens in staat een gewicht op te heffen.

nee klopt
maar de maandag na een heftig weekend staat bij mij 9 van de 10x garant voor pr's. dit weekend ook heftig gezopen, vandaag 3 pr's.

need i say more!?

Je bent wel echt sterk op die pendlay rows ... ik krijg die maar niet ok uitgevoerd :p

• #1.297
Je bent wel echt sterk op die pendlay rows ... ik krijg die maar niet ok uitgevoerd :p

Als je ze vaak doet, zal je er ook wel goed in worden. Ik vond ze vroeger ook nooit echt lekker voelen, tot ik op een bepaald moment de juiste groove te pakken heb. En nu gaan ze lekker. :D

• #1.298
15-9-09: Squat 5x5 W4

1. Full Squat:
opwarmen
5x100
5x110
5x120
5x120
5x110
5x110
--> mooi. 1 setje met 120 meer dan de week ervoor. Zonder spotter en ben nog wel vrij "diep" gegaan. Mentale overwinning! ;)

2. Pin Squats:
4x130
4x140
4x150
4x150 volume PR
--> 1 setje meer dan de week ervoor. Mijn lichaam kan het gewicht nu echt al veel beter handelen dan een maand geleden.

3. 1-Leg Calf Raises:
5 setjes

Commentaar: Weer niet te hoog volume omdat ik vrijdag terug moet Deadliften en ik moest 's avonds nog gaan basketten. Daarna weer op stap gegaan. Wel de alcoholconsumptie onder controle gehouden (een dikke 10 pinten) en vandaag moest ik niet trainen, dus niks weg gegooid!

• #1.299
17-9-09: OH

1. MP:
5x40
5x50
5x60
5x65
5x60
5x60
--> 3x5x65 zat er vandaag niet in. Volgende week wel.

2. Seated Pin Press:
3x60
3x65
3x70
3x70
5x65
--> die gingen best aardig voor een jaar niet gedaan te hebben!

3. Chins:
8xBW
4xBW+15
3xBW+30
4x3xBW+40 volume PR
--> ik zag dat Starter20 de laatste tijd goed aan het vooruit gaan was met z'n Chins. Ik moest even laten zien dat ik (na Vladi) nog altijd de Chin-master ben. ;)

4. Lying DB Extensions:
3x12x12

5. Seated DB Curls:
3x8x18

• #1.300
Ik zal ook eens mijn ervaringen met 5/3/1 delen. Misschien dat sommigen er wat aan hebben.

Voor mijn Squat vond ik het echt niet lekker werken. Ik weet gewoon dat ik op die oefening wat volume moet draaien voordat die goed vooruit gaat.
Mijn Bench heeft die wel goed vooruit geholpen. Van nature is dat een mindere lift bij mij en met deze routine ging die nog best goed omhoog.
Mijn DL ging als een malle hierop. Was echt heerlijk.
Voor mijn MP kan ik moeilijk een fatsoenlijk antwoord geven. Mijn schouder is geblesseerd geraakt na 1 cycle. Ik neem aan dat die ook wel gewoon goed hierop zou gaan.

Over het algemeen dus best tevreden over 5/3/1. Is fijn dat je als Assistance zowat kunt kiezen wat je wilt, als je maar niet teveel doet. Ik denk dan ook dat ik het nog eens opnieuw ga doen. Binnen een klein jaartje ofzo.

Terug
Naar boven