AndroidHealthClinic

Winstrol only (tabs) 6wk

• Topic Starter Topic Starter
En de 2e week zit erop dus zoals beloofd;

Week 2

Krachttoename is maximaal. Meer dan verwacht zelfs. Iedere training een maximale pomp in de spieren en begin sinds 2 dagen meer vasculariteit te zien! Vet heb ik niet meer gemeten. Ik wacht nog een weekje en dan die ik een totale check van gewicht en vet.

Hoofdpijn waar ik het over had is voorbij en heb tot nu toe geen bijwerkingen gemerkt die echt opvallend zijn. Hier en daar een klein puistje op mijn schouders of rug. Maar dat is te verwaarlozen. Daarbij komt dat ik nog altijd strak dieet en mijn eiwit inname hoog heb. Dus is een puistje hier en daar natuurlijk normaal.

Inname van de tabs nog altijd hetzelfde. 50 mg, 3 in de ochtend en 2 in de avond. Met een tussentujd van 7-9 uur ivm de halfwaarde tijden.

Kort samengevat dus enorm tevreden over de progressie tot nu toe! Zit op 1,5 kg gewichtstoename (mogelijk zelfs 2 maar dat zien we volgende week). Geen side-effects en enorme pomp + krachttoename.

Tot volgende week. En misschien nog een korte update einde deze week. Thnx for reading en keep lifting!!

Super dus! Eindelijk iemand die zijn log bijhoud, hopelijk tot het eind. 1.5 a 2 kg erbij in die paar weken is netjes hoop voor je dat dat gewicht doorzet.

Hello,

Een kleine post tussendoor. Gister en eergister onwijs last gehad van mijn maag. Een opgeblazen gevoel, heel apart. Nog nooit eerder gehad. Ook sinds vanochtend een beetje last van mijn rechterschouder (gewricht). Zou kunnen komen door de winny (onttrekken van vocht). Gelukkig is de buikpijn over en kan ik weer normaal eten.

Zijn er mensen die, met name dat opgeblazen gevoel, herkennen? Na het weekend mijn huidige stats posten, ben benieuwd.

Tot dan en alvast een goed weekend!

teveel kh mss, zo werkt het bij mij toch na een paar dagen havermout shakes krijg ik ook steeds een enorm opgeblazen gevoel. na wat zoekwerk kwam ik bij enzymen uit, weet niet of het bij jou zal helpen hier in ieder geval wel.

Hello,

Een kleine post tussendoor. Gister en eergister onwijs last gehad van mijn maag. Een opgeblazen gevoel, heel apart. Nog nooit eerder gehad. Ook sinds vanochtend een beetje last van mijn rechterschouder (gewricht). Zou kunnen komen door de winny (onttrekken van vocht). Gelukkig is de buikpijn over en kan ik weer normaal eten.

Zijn er mensen die, met name dat opgeblazen gevoel, herkennen? Na het weekend mijn huidige stats posten, ben benieuwd.

Eet je veel vloeibaar voedsel (denk aan shakes, brinta, etc.)? Daar krijg ik dat altijd erg van..

Bedankt voor het meedenken. Ja zit idd aan de brinta dus zou een teveel aan kh kunnen zijn. Nu dus even experimenteren. Heb her en der al goede tips gekregen. Kh scheiden enz. Dus heb weer wat te doen haha. Tot gauw allemaal.

Meer vast voedsel, dus minderen met de brinta, gaat zeker helpen!

heb eerste kuurtje ook winny only (tabs) gedaan 50mg/dag 6weken
2-3kg overgehouden en meer definitie. niet kwaad dus voor simpel kuurtje

geen op- of afbouw gedaan en ook niet verdeeld over de dag
bestaan zoveel verschillende meningen over... gewoon proberen dus

Had nolva bij de hand maar heb geen nakuur gedaan
geen onderdrukking, geen sides (op een paar puistjes na de kuur na)
krachtwinst te verwaarlozen

suc6!

Op- en afbouwen is ook niet nodig. Achter het verdeeld over de dag innemen zit wel een goede logica, namelijk vanwege de halfwaardetijd.

Hello,

hey ja dat van je schouder kan idd komen door de winny, ik had het namelijk ook alleen dan in mn knieen, wat je ertegen kan doen is glucosamine nemen maar ik weet niet of het nu nog werk aangezien het een tijdje duurd voordat het werkt

grts

Abbo, ik volg ook.

Zoals beloofd. Jaja de 3e week zit erop dus mijn update. Vandaag vet gemeten 11%. Gewicht in de ochtend 91 kilo na toiletbezoek en voor 1e maaltijd. Dus in 3 weken 2 kg erbij en vet met 1% omlaag.

Maar zoals velen van jullie weten zit het em niet alleen in de cijfers. Ik
Zie dat ik echt groter en voller ben geworden. Met name mijn rug en armen zijn flink gegroeid. Ik ken mijn lichaam natuurlijk goed en merk dat ik na deze drie weken flink droger maar vooral harder ben geworden.

Nog steeds geen bijwerkingen kunnen ontdekken anders dan een paar mee-eter achtige pukkeltjes van tijd tot tijd op mijn schouders. Geen hoofdpijn of slaap problemen meer gehad.

Tijdens mijn trainingen nog steeds een harde pomp. Maar anders dan de "gewone" pomp. Mijn spieren doen soms wat prettig pijn zeg maar. Alsof ze mega strak en opgeblazen zijn.

De drive om te trainen is ook nog steeds max aanwezig. Al met al ben ik gewoon super tevreden over de vorderingen en het hele kuurtje. Misschien niet zo spannend als jullie hadden verwacht nl geen rare bijwerkingen of dramatische gains etc etc.

Ik zal mijn dagboek voortzetten dus hou em in de gaten! Thnx for alle positieve reacties. C ya soon en have fun training!

Goed, om te horen! 2kg erbij en 1% gezakt vind ik al heel deftig in 3 weken! Liever zoiets volgen of lezen dat je veel last hebt van sides trouwens!

Gain ze nog! Ciao!

O ja en voor wie nog steeds op zoek is naar de geheime formule van dit succesverhaal. Hier komt ie: EAT TILL' U DIE AND TRAIN HARDER EVERY DAY!! 100% gegarandeerd succes. ;-)

volg je :) ga je nog before&after pics posten? ben wel benieuwd namelijk... ;) winstrol is iets wat ik tijdens de cut zeker nog eens wil proberen....

@unstoppable. Zal na de kuur wel wat pics posten. Before heb ik alleen niet gemaakt. Helemaal niet over nagedacht. Ja ik denk dat dit niet mijn laatste Winnie is ;-) Thnx voor je abbo!

ben benieuwd ga je volgen!

hoe ziet je voeding eruit?

Nog last van je gewrichten btw? (Glucosamine)

Update: Heb fokking de griep gekregen vannacht!! Maar blijf positief. Ff paar daagjes uitzieken en weer knallen. Mijn voeding kun je vinden als je op mijn posts zoekt. Heb wel al wat aanpassingen hier en daar. Bijv. Noten erbij en wisseling van spijs zo af en toe.

Ik hoop tot gauw :-(

Btw. Nee geen last meer. Behalve nu door de griep.

Terug
Naar boven