Fitness Seller

Winstrol only (tabs) 6wk

Beterschap, en maar hopen dat je niet te veel verliest, dat zou wel zonde zijn.

hey, gaat goed zie ik. Maar wanneer neem jij de tabs in in de ochtend 3 en de avond 2 ? toch niet voor het slapen gaan ( tijdens de maaltijd ? )

bij je ontbijt?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
@jurreowns. Ja bij het ontbijt.

Zooo hey flink ziek geweest en nog steeds hartstikke verkouden en snel moe. Even een korte update:

Ben vanaf woensdag goed ziek dus al 4 dagen niet getraind. Maar ach, rust is ook oke en ik blijf erbij eten. Dus voldoende eiwitten en iets minder KH ivm rustdagen. Heb de winnie ook even stop gezet van woensdag t/m vrijdag. Gisteravond weer begonnen met 30 mg. Heb namelijk ook erg veel paracetamol genomen tegen de koorts en leek mij dus verstandig mijn lever iets te ontzien.

Vandaag weer 50 mg genomen en morgen weer mijn eerste trainingsdag. Ben benieuwd hoe dat uitpakt na mijn griep. Keep you update :-)

Tot gauw!

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

O ja helemaal vergeten. Had verwacht dat ik wel afgevallen zou zijn in de afgelopen dagen. Maar volgens de weegschaal ben ik zelfs bijna een kilo zwaarder in de ochtend. Dus of de weegschaal liegt.... Of rust en de juiste voeding+kuren maakt je groter hahaha. Ik ga van het laatste uit!

Laatst bewerkt:
veel succes morgen man. Ben ook ziek en moet ook even rusten. Maar bij mij is het niet tijdens een kuur dus dat is zo erg niet
good luck

hoe gaat nu? nog sides?puisten?

leuk log (y) ik volg je :)

Update

Hello:cool:,

Ben ik weer. Helaas nog niet helemaal hersteld maar gister en vandaag alweer getraind... Even een korte update.

Na ziek te zijn geweest (en nog steeds wel) gelukkig geen massa verloren, tenminste zo oogt het. Ook de weegschaal stemt me tevreden. Gisteren armen getraind en vandaag borst. Weer een enorme pomp en heb voor het eerst sinds tijden echt spierpijn in mijn biceps!

Als ik nu kijk na de afgelopen 3 1/2 week waarin ik Winstrol gebruik kan ik jullie de volgende concrete voor- en nadelen geven en natuurlijk voor- of achteruitgang :laugh:

Voordelen:

- Meer drive om te trainen, maximale focus op het einddoel
- Verhoogd libido
- Merkbaar sterker
- Grotere pomp in de spieren + meer vasculariteit
- Massa toename (spiermassa)
- Vet is ongeveer 1 a 2 procent minder (zou beter kunnen maar dat is niet
waar ik nu voor ga, probeer kracht en beetje massa te pakken)
- Meer uithoudingsvermogen tijdens de training
- Spieren zijn beter zichtbaar, ik word er zelf voller en ogenschijnlijk droger
van.

Nadelen:
- Tabs innemen 2 x per dag. (bewust voor gekozen mbt halfwaardetijd).
- In het begin last van rare dromen
- Eerste nacht flinke slaapproblemen
- Veel zweten gedurende de dag (voor mij geen issue maar voor sommigen
misschien wel)
- Een paar kleine puistjes met name op de schouders en achterkant
schouders
- Iets vettige huid (voel dat vooral sinds de laatste 2 dagen in mijn gezicht)
- Verzuring tijdens trainen/stramme spieren (zo voelt het. Wel lastig soms)
- Minimaal last van gewrichten (schouders met name, maar het valt reuze
mee)

Gains:
- In 3 weken ongeveer 2 a 3 kilo aangekomen (vetpercentage iets gedaald 1
- 2%)

Ik zei het al eerder maar ben tot dusver erg tevreden. Ik sluit niet uit dat ik Winstrol vaker in mijn cyclus op zal nemen. Het is voor iedereen makkelijk in gebruik en daardoor een goede keus voor een 1e kuur denk ik zelf.

Wel wil ik erbij zeggen dat ik, naast mijn kuur, er ook alles aan doe om sterker en groter te worden. Mijn advies is dus ook doe vooral hetzelfde! Eet zoals het hoort, drink voldoende water, slaap genoeg en houdt er rekening mee dat je te maken hebt met AAS. Luister dus naar je lichaam en stop als je je niet goed voelt. Niks is het waard om je zorgen te moeten maken om je eigen welzijn!

Daarnaast ben ik van mening dat je van iedere training het beste moet maken. Dus morgen wordt beter dan vandaag, overmorgen beter dan morgen! Ik heb gemerkt dat het gebruik van AAS een psychologische knop omzet, zoals ik al zei die extra drive om je doelen te behalen. Maar ik houdt in mijn achterhoofd ook een evt. lichte terugval, zo kom ik achteraf in ieder geval niet bedrogen uit!

Tot de volgende update en bedankt voor de reacties ;)

super log :)

leest lekker weg

Mooie log.
Ik zocht zo'n log en deze heb ik hier gevonden;)
2a3kilo op 3weken is toch wel mooi ;)
keep training :)

en nog vet verlies is heel netjes

Keep it going bro

Goed bezig jonge! Leuk om te lezen ook ;)

wat eet je nu elke dag kan het niet vinden

Heb je nog last van die vermoeidheid ?

Hello is ie weer. Voor mijn voedingsschema zie: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/voedingsschema-265623/

Heb al wel wat aanpassingen in het schema maar ik kom morgen hier terug met een nieuwe log van de afgelopen week. En @Iphille: Nee geen last van vermoeidheid meer.

Dus morgen mijn update voor wat betreft mijn kuur. Fijne avond en train ze!

ben benieuwd naar de update

waar blijft ie :rolleyes:

Sorry ben een dag te laat met de update. Maar hier komt ie dan:

Zit nu ruim vier weken in de kuur. Na mijn vorige update met daain de voor en tegens heb ik niet bijzonder veel spannends te melden helaas. Alles gaat nog steeds lekker en de trainingen gaan lekker zwaar.

Op de sportschool en in mijn prive omgeving begint het mensen op te vallen dat ik gegroeid ben in de afgelopen weken. Het beste compliment wat ik kreeg is dat ik kennelijk vrij droog sta voor mijn doen. Mijn gezicht zag er nl. afgetraind uit terwijl mijn lichaam forser was geworden! Thanks hahaha

Het enige wat nu wel steeds meer opvalt is het onttrekken van vocht uit de spieren. Met name mijn schouders voelen soms alsof ze mega strak getrokken worden tijdens borst trainingen.

Mijn biceps zijn lekker droog en hard geworden en ook mijn buikspieren voelen veel harder dan voor ik mijn kuur begon. Toch echt wel merkbaar droger en harder dus!

Eten ging vorige week wat minder, had a 2 weken buikkrampen. Kennelijk een virus maar kan nu weer goed alles eten. Ik zal dit weekend weer een meting doen van vet en lichaamsgewicht.

Verder ben ik nog steeds onwijs gemotiveerd om lekker te trainen. Morgen een benen dagje (quads) en triceps erbij.

Verder geen sides op mijn kuur te vermelden. Behalve dan de kleine puistjes op de schouders maar dat is nog altijd te verwaarlozen. Dus tja het klinkt saai maar ik kan er niks spannenders van maken!

Ik zal weer met een update komen na mijn metingen, ben benieuwd. Ook zal ik na de kuur een foto plaatsen vam het resultaat en ik hou mijn dagboek nog een week of 2 aan na de kuur. Wel zo eerlijk natuurlijk om te laten weten of ik mijn gewonnen droogte en massa weet te behouden!

Zo het is nu tijd om een hapje te eten en o ja... Mijn 20 mg in te nemen want ik kom net pas thuis! Fijne avond en train ze allemaal!

Terug
Naar boven