Unstoppable
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 516
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry ben een dag te laat met de update. Maar hier komt ie dan:
Zit nu ruim vier weken in de kuur. Na mijn vorige update met daain de voor en tegens heb ik niet bijzonder veel spannends te melden helaas. Alles gaat nog steeds lekker en de trainingen gaan lekker zwaar.
Op de sportschool en in mijn prive omgeving begint het mensen op te vallen dat ik gegroeid ben in de afgelopen weken. Het beste compliment wat ik kreeg is dat ik kennelijk vrij droog sta voor mijn doen. Mijn gezicht zag er nl. afgetraind uit terwijl mijn lichaam forser was geworden! Thanks hahaha
Het enige wat nu wel steeds meer opvalt is het onttrekken van vocht uit de spieren. Met name mijn schouders voelen soms alsof ze mega strak getrokken worden tijdens borst trainingen.
Mijn biceps zijn lekker droog en hard geworden en ook mijn buikspieren voelen veel harder dan voor ik mijn kuur begon. Toch echt wel merkbaar droger en harder dus!
Eten ging vorige week wat minder, had a 2 weken buikkrampen. Kennelijk een virus maar kan nu weer goed alles eten. Ik zal dit weekend weer een meting doen van vet en lichaamsgewicht.
Verder ben ik nog steeds onwijs gemotiveerd om lekker te trainen. Morgen een benen dagje (quads) en triceps erbij.
Verder geen sides op mijn kuur te vermelden. Behalve dan de kleine puistjes op de schouders maar dat is nog altijd te verwaarlozen. Dus tja het klinkt saai maar ik kan er niks spannenders van maken!
Ik zal weer met een update komen na mijn metingen, ben benieuwd. Ook zal ik na de kuur een foto plaatsen vam het resultaat en ik hou mijn dagboek nog een week of 2 aan na de kuur. Wel zo eerlijk natuurlijk om te laten weten of ik mijn gewonnen droogte en massa weet te behouden!
Zo het is nu tijd om een hapje te eten en o ja... Mijn 20 mg in te nemen want ik kom net pas thuis! Fijne avond en train ze allemaal!

Ik begrijp dat er wat vragen zijn mbt tot mijn dosering, inname en trainingen. Dus even kort wat antwoorden:
Inname winstrol: s ochtends bij ontbijt 3 tabs. S avonds rond avondeten 2 tabs.
Eetpatroon: rond de 3000 kc nu. Omdat ik de KH iets gecut heb.
Trainingsdagen: 4 a 5 dagen per week. Dus minimaal 2 rustdagen. Soms ben ik iets te fanatiek en neem ik maar 1 rustdag. Doe op dit moment geen cardio. Maar mijn trainings intensiteit ligt hoog. Veel sets dus per spiergroep verdeeld over 4 a 5 oefeningen. Met een rust van 30 tot 45 seconden tussen de sets.
En met betrekking tot de verdeling van 2x daags winstrol; de halfwaarde tijd ligt idd rond de 7-9 uur. Dus ik probeer ook te zorgen dat er minimaal 7 uur tussen de eerste en tweede inname zit.
Hoop dat er wat meer duidelijkheid is nu. Anders hoor ik het wel en kom ik erop terug.
Tot gauw en train ze!

Inname van de tabs nog altijd hetzelfde. 50 mg, 3 in de ochtend en 2 in de avond. Met een tussentujd van 7-9 uur ivm de halfwaarde tijden.
Kerel, je bent 18 jaar en duidelijk nog niet toe aan het gebruik van AAS als je niet begrijpend kan lezen. Maak eerst je school af en ga dan nog eens nadenken.
Kijk mss eens naar de topictitel knaapje, voor je je grote bek opentrekt.er staat duidelijk niet dat het 6 weken lang zo is. slechts ochtend/ avond maar niet voor hoelang !kijk wie er moet leren lezen hier
Goede zin.ja maar niet hoeveel 6 weken lang slechts wat hij tot nu toe heeft gedaan
Dat nu zelfs een Belg een Nederlander moet gaan corrigeren op Nederlandse taal... Jezus.