MuscleMeat

Winter bulk met SARMS - Ostarine + Ligandrol (met foto's)

• Topic Starter Topic Starter
Zometeen benen en buik trainen!
Squats, leg extensions en lunges!
Ik ga ook 10min fietsen erna omdat ik wel lean wil blijven!:flexgrin:
Progressie foto van me benen komt straks :)

Goeie leg workout guys!
Ging 130kg squat voor 8 reps:flexgrin:
Pump was matig maar dat was omdat ik niet genoeg koolhydraten op had vandaag...

image.jpeg

Goeie benen man !

Goeiemorgen !
Vandaag komt de eerste vergelijking!
Ik doe borst vandaag en dat deed ik vorige week ook dus nu gaan we het verschil zien :)
Ik ga zometeen op de weegschaal staan en het het filmpje uploaden, ben benieuwd!!

Ik ben 95,8kg dat is dus 0,5kg...
Gisterenavond was ik tot laat wakker zonder iets te eten dus zou vast daardoor komen, ben best teleurgesteld:(

Kijk het nog even een weekje aan of het bijdraait in de tweede week. Anders de dosering verhogen

Hoezo ben je teleurgesteld? Hoeveel gewichtstoename had je verwacht?
Ik had wel 1kg verwacht of meer ahahah:D
Omdat ik wel de verschillen in de spiegel zie maar 0,5 is wel aan de lage kant vind ik.
Ik wil 100kg bereiken met deze kuur...
Kijk het nog even een weekje aan of het bijdraait in de tweede week. Anders de dosering verhogen
Indd ik ga 5mg omhoog met Ligandrol morgen!

Hoe voel je je nu na een dikke week?

:flexgrin:
Hoe voel je je nu na een dikke week?
Ik voel me lekker bro!
Heb het wel druk gehad met school de laatste paar dagen dus ik was niet zo erg met mijn lichaam bezig.
Wel alle eten binnen gekregen maar had even rust gepakt.
Vandaag schouders en weer hard gaan:flexgrin:
Ik zal een nieuwe foto posten na de training:)

Ligandrol geeft echt super goeie pumps:)
Een hele goeie vervanger voor steroiden, beetje vergelijkbaar met tbol zelfs maar dan met minder water retention.
Volgens mij ben ik ook wat droger geworden dus dat betekend dat ik me koolhydraten een beetje omhoog moet gooien.:o
Ik ben heel blij met de resultaten tot nu toe!
Ook nog geen bijwerkingen ervaren alleen dat ik wat water vasthou maar dat kan ik snel kwijt als ik even naar de sauna ga. ;)

image.jpeg

• Like
Waarderingen: vntl
Vandaag weer een rustdag helaas...
Morgen benen!
Ik vond dit filmpje wel een mooie dat je een bodybuilding wedstrijd kan winnen met Sarms:

Vandaag weer een rustdag helaas...
Morgen benen!
Ik vond dit filmpje wel een mooie dat je een bodybuilding wedstrijd kan winnen met Sarms:

hij zit sowieso op trt.. had de massa al van aas.. en geloof niet alles wat hij zegt/filmt hij verkoopt het..

maar goed ik heb het al eerder gezegd

mensen vergeten wel eens dat die het verkoopt.. dan zou ik ook zeggen dat het top spul is en je er wedstrijden mee wint.
Wel heel toevallig inderdaad dat hij nooit onderzoeken oid publiceren die nadelig zijn tov sarms. Zelfs dnp is volgens hem volkomen veilig voor zelfs tot maandenlang gebruik

Wel heel toevallig inderdaad dat hij nooit onderzoeken oid publiceren die nadelig zijn tov sarms. Zelfs dnp is volgens hem volkomen veilig voor zelfs tot maandenlang gebruik
Omdat het zo weinig voorkomt dat iemand bijwerkingen krijgt van sarms.
Als je iemand over caffeine verteld ga je toch ook zeggen dat het je energie geeft en helpt met vetverbranding.
Je gaat er niet bijvertellen dat je deze bijwerkingen ervan kunt krijgen:
  • Insomnia.
  • Nervousness.
  • Restlessness.
  • Irritability.
  • Stomach upset.
  • Fast heartbeat.
  • Muscle tremors.
Ik bedoel hiermee dat de meeste mensen geen problemen hebben als ze koffie drinken maar iedereen is anders.
Hij zei trouwens niet dat hij geen bijwerkingen kreeg maar dat ze niet zo erg waren als bij steroiden.
Maar goed geloof maar wat je wil geloven, het lijkt mij logischer dat Sarms veel beter voor je gezondheid zijn en dat je toch spieren kunt aankomen met ze.

Terug
Naar boven